עוז סיטון, חזי מזרחי (צילומים: פרטי)
עוז סיטון, חזי מזרחי (צילומים: פרטי)

נוער בית"ר: "החזרנו את המועדון למקום שהוא ראוי לו"

עוז סיטון, קשר קבוצת הנוער של בית"ר, חוגג את חזרתה לליגת העל. המגן חזי מזרחי מוסיף: "לשחק בבית"ר ובשביל הסמל זה מעל הכול"

פורסם בתאריך: 29.5.17 21:29

קבוצת הנוער של בית"ר נפרדה מהליגה הלאומית לנוער מחוז דרום אחרי עונה אחת בלבד, תוך שהיא מצליחה לשבור שיאי הצלחה, כולל סיבוב שלם ללא איבוד נקודות – משמע 13 ניצחונות ליגה רצופים – הפסד אחד בלבד כל העונה, ובסך הכול 22 ניצחונות מתוך 26 משחקי ליגה.

 

נתון מדהים נוסף הוא מאזן הבית של הקבוצה, שעומד על 13 ניצחונות מ־13 משחקים, עם הוצאת שני כדורים בלבד מהרשת וכיבוש 39 שערים. בכלל, ההגנה של בית"ר היתה מצוינת וספגה 11 שערים בלבד, כשגם ההתקפה עבדה היטב עם 67 כיבושים, 16 מהם של מלך השערים עדן עזורי, שאף זכה לזימון לסגל הרחב של הקבוצה הבוגרת בשבועות האחרונים.

לאחר הבטחת העלייה לליגת העל, יואב תבריזי, מאמן הקבוצה, סיכם את תנאיו לעונה נוספת במועדון. הבית"רים צפויים ללמוד מלקחי העבר ולמנות לצדו של תבריזי עוזר מאמן, פיזיותרפיסט ומאמן כושר. כמו כן, ובשונה מהשנתיים האחרונות, הקבוצה תצא ב־15 לאוגוסט למחנה אימונים בן שבוע ימים בסמוך לסופיה שבבולגריה. בנוסף, לקבוצה צורפו שני שחקנים חדשים – עמית אברהם שהגיע מבית"ר טוברוק, לאחר ששיחק בבוגרים של בית"ר מעלה אדומים מליגה ב', ולירז מזרחי מנצרת עילית.

יש לציין כי פרט לעליית הליגה, הצלחה נרשמה גם בגזרת קידום שחקנים לקבוצה הבוגרת, כשבמהלך העונה עלו להתאמן עם הבוגרים לא מעט שחקנים ובהם עוז סיטון, דור קוסטה, נועם חפצדי, דקל כהן ועזורי. בשבועיים האחרונים עשה זאת גם דוד טובול, בלם הקבוצה. "במשחקים האחרונים הייתי קפטן. זה רגע מרגש להיות חלק מהמועדון הגדול הזה. הדבר הכי חשוב עבורנו היה לחזור אחרי עונה אחת לליגה הראשונה, לא הייתה אופציה אחרת. כאב הלב לרדת, במיוחד שאנחנו במועדון גדול. שמענו לא מעט ביקורות על כך, ועלינו כמו שצריך עם הרבה סטייל".

מי שנחשב גם הוא לחלק מההצלחה הגדולה של הבית"רים הוא המגן הימני חזי מזרחי, בנו של שחקן העבר איתן מזרחי, שנושא את שמו של דודו שנרצח בפיגוע בחודש פברואר 1993. "אני גאה לשאת את שם הדוד שלי", הוא מציין. "זאת גאווה גדולה בשבילי. הוא היה תומך ומגיע לכל המשחקים של אבא שלי ומדריך אותו כמו שאבא שלי מדריך אותי היום. בשבילי לשחק בבית"ר ובשביל הסמל זה מעל הכול. חשוב לי להצליח לא רק בשבילי, אלא גם בשביל אבא שלי שמשקיע בי המון. המטרה שלי היא להגיע לקבוצה הבוגרת ואני צריך לעבוד קשה על מנת שזה יקרה. אני שמח שעלינו ליגה, יואב עשה פה עבודה מעולה".

שחקן שלישי, ואחד הדומיננטיים בקבוצה, הוא הקשר האחורי סיטון, שעשה שנת פריצה נפלאה ומשתייך לקבוצה הבוגרת עוד מימי רן בן שמעון. סיטון, יש לציין, סיים את העונה לפני כחודש וחצי בשל פציעה ולמרות זאת הוא נחשב לאחד מעמודי התווך של העלייה.

"התחושות מצוינות לאחר שחזרנו לליגת העל", אומר סיטון. "החזרנו את המועדון למקום שהוא ראוי לו. היתה נפילה חד פעמית וברוך ה' חזרנו למקום הטבעי שלנו. עוד לפני שהתחלנו את העונה יואב הציב לנו מטרה – לחזור לליגת העל. זה מה שעזר לנו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר