ג'ורג' אקפביו (צילום: דאפי ספונר באדיבות katamon.co.il)
ג'ורג' אקפביו (צילום: דאפי ספונר באדיבות katamon.co.il)

ניצחון בשתי דקות: 0:2 לקטמון על מכבי הרצליה

רן יצחק (פנדל בדקה 20) וג'ורג' אקפביו (דקה 22) הכניעו את מכבי הרצליה. קטמון במקום החמישי. בליגה א' רשמה נורדיה ניצחון בכורה, 0:1 נגד הכח עמידר רמת גן. הפועל שוב אכזבה עם 1:1 נגד הפועל הרצליה

פורסם בתאריך: 15.9.17 18:37

אחרי שתי תוצאות תיקו מאכזבות, וכשהיא עם חמש נקודות בלבד מ-12 אפשריות, עלתה היום (שישי) הפועל קטמון למשחק נגד האחרונה עם מטרה אחת בלבד – ניצחון ושלוש נקודות, ואת זה בדיוק הצליחו לעשות חניכיו של ליאור זדה שעד לדקה ה-22 הכריעו את המשחק עם שני שערי בזק.

השער הראשון במשחק נכבש בדקה ה-20, אז זכתה קטמון לכדור עונשין מ-11 מטרים בעקבות תפיסה בחולצה של מיקו ממן. רן יצחק ביצע את הבעיטה בצורה מצוינת וכבש את שער הבכורה שלו בקבוצה. שתי דקות בלבד לאחר מכן והתוצאה היא כבר 0:2. יצחק פרץ לכיוון שערה של הרצליה, אחד משחקני ההגנה הסיט את הכדור לעברו של ג'ורג' אקפביו שלא התקשה מול השוער וקבע את תוצאת המשחק.

בעקבות הניצחון טיפסה קטמון אל המקום החמישי בטבלה עם מאזן של 8 נקודות (מ-15 אפשריות) ויחס שערים של 3:5. במחזור הבא, שיתקיים ביום ראשון הבא, 24.9, תארח קטמון את הפועל עפולה במשחק הראשון שתקיים הקבוצה העונה באצטדיון טדי.

ליגה א'

מוקדם יותר היום התקיימו משחקי ליגה א', כשבמחוז הדרומי רשמה בית"ר נורדיה את ניצחון הבכורה שלה בליגה, כשגברה בחוץ 0:1 על הכח עמידר רמת גן. את השער לזכות נורדיה כבש אביתר ברוכיאן בדקה ה-70. בעקבות הניצחון טיפסה נורדיה אל המקום החמישי בטבלה. ביום שלישי תשחק נורדיה נגד הפועל בקעת הירדן ותנסה להמשיך במומנטום.

במחוז הצפוני ניצלה הפועל, בדיוק כמו בשבוע שעבר, מהפסד בדקות הסיום, זאת לאחר שעידן שטיין הבקיע שער לזכות האדומים בדקה ה-90 וקבע 1:1, לאחר שהרצליה עלתה ליתרון משער של סתו בן אהרון (דקה 64). כזכור, גם בשבוע שעבר ניצלה הפועל מהפסד בדקות הסיום, אז החמיצה יריבתה מכבי קרית אתא פנדל בדקה ה-87.

הפועל מדורגת במקום ה-12 בטבלה, עם 2 נקודות בלבד. ביום שלישי תשחק הפועל בחוץ נגד הפועל איכסל ותנסה לרשום את ניצחון הבכורה שלה העונה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר