גיל לבנדה (צילום: שרון בוקוב)
גיל לבנדה (צילום: שרון בוקוב)

נתקעו בבית: 1:1 מאכזב לבית"ר נגד קרית שמונה

דווקא לאחר החזרה לאצטדיון טדי בית"ר נעצרה עם תיקו שני ברציפות. קלאודמיר נתן יתרון בדקה ה-8, שובל גוזלן איזן אחרי עבירה על קלטינס (48)

פורסם בתאריך: 25.9.17 22:44

אחרי פתיחת עונה מצוינת, שכללה שלושה ניצחונות רצופים ויחס שערים מצוין של 2:9, חזרה בית"ר לשחק באצטדיון טדי ונדמה שהחזרה הביתה עשתה לא טוב לצהובים, שרשמו הערב (שני, 25.9) תיקו ביתי שני ברציפות, הפעם 1:1 נגד הפועל קרית שמונה.

אמנם הנקודה שצברה בית"ר החזירה אותה אל המקום הראשון בטבלה, אבל לא לחזרה כזו לפסגה פיללו בבית וגן, ולבטח לא כ-10,500 אוהדי הקבוצה שצבעו את טדי בצהוב, אך קיבלו יכולת מאכזבת וחלשה של מרבית שחקני הקבוצה, כשבעיקר אמורים הדברים לגבי חן עזרא ואיתי שכטר שהרבו להחמיץ ולאבד כדורים.

בית"ר דווקא פתחה היטב את המשחק וכבר בדקה הראשונה החמיץ חן עזרא ממצב קורץ. שבע דקות מאוחר יותר והר הגעש בצהוב התפרץ, זאת אחרי בעיטה חופשית מדוייקת של קלאודמיר פריירה, שהכניע את איתמר ניצן מ-25 מטר.

בית"ר המשיכה לתקוף וניסתה לנצל את המומנטום כדי להכריע את המשחק, אך שכטר ועזרא קילקלו מצבים טובים פעם אחר פעם והמחצית הראשונה הסתיימה ב-0:1 לבית"ר.

בפתיחת המחצית השנייה בית"ר שילמה על ההחמצות ביוקר. בדקה ה-48 כדור קרן של קרית שמונה מצא את הראש של שובל גוזלן, שדחף את דוד קלטינס ללא שריקה מצד השופט, וניצל סגירה לא טובה של בוריס קליימן כדי לאזן את התוצאה ולמעשה לקבוע את תוצאת המשחק.

להבדיל מהמחצית הראשונה, בשנייה בית"ר לא תפקדה וכמעט שלא הגיעה למצבים, מה שהוביל כאמור לאיבוד נקודות יקרות במשחק השני ברציפות, ושוב דווקא באצטדיון טדי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר