בני בן זקן, מאמן בית"ר ירושלים (צילום: גיא יצחקי - באדיבות katamon.co.il)
בני בן זקן, מאמן בית"ר ירושלים (צילום: גיא יצחקי - באדיבות katamon.co.il)

אלי טביב שוב הפתיע: בני בן זקן מונה למאמן בית"ר

הפתעה בבית וגן: בן זקן, שאימן העונה את הפועל עפולה ובעונה שעברה את הפועל קטמון, שתיהן מהלאומית, מונה למאמן. לבנדה חוזר לתפקיד העוזר

פורסם בתאריך: 28.9.17 21:01

אלי טביב ואלי אוחנה הדהימו הערב (חמישי, 28.9) את כולם, כשהודיעו על מינויו של בני בן זקן למאמן בית"ר עד לסיום העונה. בן זקן, שמחזיק בתעודת פרו, יעביר כבר מחר (שישי) את אימון הבכורה שלו בבית וגן, כשעוזרו יהיה גיל לבנדה, שהיה המאמן הזמני מאז פיטוריו של שרון מימר בפתיחת העונה וגם לאחר עזיבתו של אלי כהן.

בן זקן, בן 34, החל את העונה בהפועל עפולה, שמדורגת אחרי שישה מחזורים בליגה הלאומית במקום העשירי.

את העונה שעברה החל בן זקן כמאמן הפועל קרית שמונה, הקבוצה שבה העביר את מרבית הקריירה שלו ככדורגל ואף שימש בה כעוזר מאמן במשך מספר שנים, אלא שבחודש נובמבר הוא פוטר לאחר עימות מתוקשר שהיה בינו לבין הבעלים איזי שירצקי.

כחודש לאחר שפוטר מקרית שמונה, מונה בן זקן למאמן הפועל קטמון, שהיתה אז בירכתי הליגה הלאומית. תחת הדרכתו של בן זקן השתפרה קטמון בצורה דרמטית, כשהמאמן מוביל אותה להשתתפות בפלייאוף העליון ובמקום הרביעי בסך הכל.


שוב הדהים את כולם – אלי טביב (צילום שרון בוקוב)


מינויו של בן זקן מהווה עוד נקודת ציון בעונה המוזרה שעוברת על בית"ר, שכבר החליפה שלושה מאמנים בתקופה של כשלושה חודשים בלבד – שרון מימר, שפוטר כזכור לאחר ההדחה של בית"ר מאירופה וכשבוע לפני פתיחת העונה, אלי כהן, שהגיע אמנם על תקן יועץ מקצועי למועדון אבל שימש בפועל כמאמן ביחד עם לבנדה, אך הועזב לאחר שאמר בראיון כי לא יביא שחקן ערבי לבית"ר. במקביל לשניהם היה גם את לבנדה, כאמור, ששימש גם כמאמן זמני, אלא שכנראה שתי תוצאות התיקו האחרונות שהשיגה בית"ר הספיקו לבעלים טביב ולנציגו אוחנה להחליט על הבאת מאמן נוסף למועדון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר