התפרקות בליטא - קרטיס ג'רלס (צילום: הפועל ירושלים)
התפרקות בליטא - קרטיס ג'רלס (צילום: הפועל ירושלים)

ערב קודר בליטא: הפועל הובסה במחזור הפתיחה של היורוקאפ

האדומים נראו רע מאוד וחטפו 86:72 מליטקביליס פוניבז' הליטאית. ג'רלס בלט עם 28 נקודות אבל לא קיבל מספיק סיוע

פורסם בתאריך: 11.10.17 19:53

את העונה הנוכחית פתחה הפועל עם יומרות גדולות ומטרה אחת עיקרית – זכייה ביורוקאפ כדי לקבל בעונה הבאה את הכרטיס החופשי ליורוליג, אלא שלמרות סגל נוצץ ומלא בכישרון ובניסיון, האדומים פתחו רע מאוד את העונה האירופית שלהם, כשנחלו הערב (רביעי, 11.10) הפסד כואב במחזור הראשון של היורוקאפ – 86:72 ליטקביליס פוניבז' הליטאית.

הפועל, כידוע, שיחקה ללא טרנס קינזי הפצוע כשגם יוגב אוחיון לא שיחק בשל פציעה, אבל בסגל של פוטיס קציקאריס היו לא מעט שמות נוצצים כמו אוסטין דיי, אלן אומיץ' וסטראטוס פרפרוגולו, שהצטרפו למרבית הסגל שהוביל את האדומים עד לחצי גמר היורוקאפ בעונה שעברה. אלא שהפועל בינתיים לא מחוברת וזה נראה היטב גם בהפסד בגביע ווינר לפני כעשרה ימים וגם בניצחון הליגה שרשמה הקבוצה נגד נהריה בתחילת השבוע, כשגם אז האדומים לא הרשימו וניצלו מספר דקות טובות כדי לחזור הביתה עם ניצחון.

קרטיס ג'רלס היה הבולט מבין שחקני הפועל כשסיים עם 28 נקודות, אוסטין דיי הוסיף 16 וריצ'רד האוול תרם 15 נקודות, אך פרט אליהם אף שחקן בהפועל לא השיא תרומה, כשג'רום דייסון סיים ערב עגום עם 0 נקודות, כשגם בר טימור, ליאור אליהו ויותם הלפרין כמעט ולא תרמו דבר במשחק.

את המשחק פתחה הפועל רע, כשהליטאים מנצלים את ההגנה הרפויה של האדומים ועם שתי שלשות מהירות עלו ליתרון. ריצ'רד האוול וקרטיס ג'רלס עוד החזירו את הפועל לפיגור מינימלי, אבל לא יותר מכך והרבע הראשון הסתיים ב-23:20 לליטקביליס.

פתיחת הרבע השני היתה מופע של איש אחד – אוסטין דיי, שהפציץ מכל ונתן להפועל יתרון 30:34 חמש דקות מפתיחת הרבע. ההמשך היה צמוד ורגע לפני שהליטאים מצליחים לקחת שוב את היתרון, ג'רלס קלע נקודות חשובות והוריד את הפועל ביתרון 40:42 במחצית.

עם החזרה מחדר ההלבשה הליטאים שוב לקחו את השליטה ואת היתרון, כשעם כל דקה שעברה הם הגדילו את היתרון עד לשמונה נקודות, אבל שתי שלשות רצופות של פרפרוגלו וג'רלס החזירו את הפועל לעניינים, אבל שתי דקות של איבוד שליטה הטיסו את הליטאים למתפרצות וליתרון 13 נקודות בסיום הרבע השלישי – 69:56.

ההמשך לא היה טוב יותר והליטאים המשיכו לעשות ככל רצונם על הפרקט, כשהפועל למרות ניסיונות של ג'רלס ודיי לא ממש מצליחה להתקרב, עד לסיום העגום מבחינת האדומים, שסיימו ערב ראשון באירופה עם תבוסה 72:86.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר