הקמפיין של בית"ר ירושלים, הקמפיין של מכבי תל אביב (צילום: ביתר ירושלים, מתוך פייסבוק)
הקמפיין של בית"ר ירושלים, הקמפיין של מכבי תל אביב (צילום: ביתר ירושלים, מתוך פייסבוק)

בית"ר נגד מכבי תל אביב בכדורסל: העתקתם את קמפיין הפרסום

במכתב שהוציאה היום (שני) בית"ר נטען כי מכבי תל אביב בכדורסל העתיקה את קמפיין הפרסום - "התאהבתי מחדש" - שיצר משרד הפרסום רן לוי+ עבור המועדון. ממכבי תל אביב נמסר: "לא הכרנו את הקמפיין של בית"ר"

פורסם בתאריך: 23.10.17 14:57

האם מכבי תל אביב בכדורסל העתיקה את קמפיין הפרסום של בית"ר "#התאהבתי_מחדש"? לטענת ראשי בית"ר זה בדיוק מה שקרה.

בהודעה ששיגרו היום (שני) אנשי בית"ר נטען כי "משרד הפרסום רן לוי+ ומחלקת השיווק של בית"ר ירושלים הופתעו הבוקר לגלות שמועדון מכבי ת"א העתיק את קמפיין הפרסום של בית"ר ירושלים. בחודש יוני יצא מועדון הכדורגל של בית"ר ירושלים באמצעות משרד הפרסום רן לוי+ בקמפיין תחת הסיסמא "התאהבתי מחדש".

הקמפיין של בית"ר ירושלים (צילום: בית"ר ירושלים)

הקמפיין של בית"ר ירושלים (צילום: בית"ר ירושלים)

"הקמפיין, תחת סיסמא זו, מלווה את בית"ר ירושלים באמצעות קמפיין דיגיטל נרחב, שילוט חוצות, עיתונות ועוד. הקמפיין החל כחלק מחזרתו של אלי אוחנה לאצטדיון והפיכת האווירה במגרש לאווירה חיובית על ידי האוהדים. מאחורי קמפיין זה עמד צוות קריאטיב ואסטרטגיה שעבד ימים כלילות על מנת לבחור סיסמא מובילה שתבטא בצורה ברורה ומדויקת את המסר המועבר".

עוד נכתב מטעם בית"ר: "היום, להפתעתנו הרבה גילינו כי מועדון הכדורסל מכבי תל אביב יצא בקמפיין זהה – "להתאהב מחדש" – אנו רואים בכך הפרה ברורה של זכויות יוצרים ופגיעה ניכרת במותג שבנינו. אין ספק שכאשר מדובר בשני מועדונים מתחום הספורט הפגיעה חמורה הרבה יותר".

"מיותר לציין כי בניית מותג הינה תהליך הדרגתי שבבסיסו עומד צוות חשיבה ואסטרטגיה מוביל", נמסר מבית"ר, "העתקת הקריאטיב המוביל פירושה פגיעה חמורה במועדון הכדורגל בית"ר ירושלים כמו גם במשרד הפרסום רן לוי+. אנו בטוחים כי מועדון הכדורסל מכבי תל אביב והצוות הקריאטיבי ימצא קמפיין מקורי ולפיכך דורשים בכל לשון של בקשה ובאווירה טובה להוריד כל חומר פרסומי בעל מיתוג זה. אנו מאמינים כי שמירה על יושר המידות ושיתוף פעולה הדדי הינם הדרך היחידה להצלחה".

רן לוי, מנכ"ל משרד הפרסום רן לוי+, שעומד מאחורי הקריאייטיב והקמפיין הפרסומי של בית"ר ירושלים, ובין השאר הגה את הסלוגן #התאהבתי_מחדש, אומר ל"כל העיר": "מבחינתי זו היתה הפתעה מוחלטת, זו העתקה אחד לאחד. זה מפתיע שמועדון כה גדול כמו מכבי תל אביב לא הצליח להשכיל ולמצוא סלוגן מקורי. אנחנו מצפים שהם יחליפו את הקמפיין שלהם".

קמפיין מכבי תל אביב (מתוך פייסבוק)

קמפיין מכבי תל אביב (מתוך פייסבוק)

​לוי מוסיף ומציין כי "אנחנו מלווים את בית"ר ירושלים למעלה מ-20 שנה, וה​מטרה של העונה הזו היתה להחזיר את האוהדים ליציעים, לאווירה ספורטיבית, לאווירה טובה. לאחר חשיבה, ראינו לנכון שמה שמוביל את בית"ר ירושלים ואת העוצמה של המועדון זו האהבה של האוהדים לשחקנים והאהבה של השחקנים לאוהדים – זה הכוח. מכאן נולד הסלוגן #התאהבתי_מחדש. הסלוגן הזה בא לידי ביטוי במסיבות העיתונאים של בית"ר ירושלים, בחולצות, בקמפיין דיגיטל, בקמפיין עיתונות, בשילוט חוצות, ברדיו וברוב ערוצי המדיה".

"הסלוגן נבחר מתוך מספר חלופות​", מוסיף ומספר לוי, "ובהתאם לחלופות הוא נבחר על ידי בית"ר ירושלים ובראשם אלי אוחנה וכמובן הבעלים אלי טביב​,​ אשר התחברו גם לנושא האהבה שאנחנו רוצים להחזיר ליציעים וגם ל​נושא ה​חדשנות – בית"ר ירושלים יצאה לדרך חדשה ולשמחתנו אנו רואים את זה  על המגרש עם הצלחת הקבוצה וגם ביציעים.​ אין ספק שכל מי שמגיע לטדי במשחקים האחרונים רואה שמשהו טוב ​קורה ביציע האוהדים, רק שמחה ואהבה, כל נושא האלימות והגזענות נעלמו כלא היו. זו הזדמנות טובה לקרוא לכל האוהדים שעדיין לא חזרו לחזור​"​.

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה: "קראנו בתקשורת היום, שבבית"ר ירושלים מלינים על כך שאנחנו משתמשים בסלוגן #להתאהבמחדש. הופתענו לגלות זאת כי לא הכרנו את הקמפיין ובעקבות כך אנחנו בודקים את הנושא. אין לנו ספק שנמצא פתרון לעניין, מה גם שלא מדובר באותו קהל יעד. בכלל, להתאהב מחדש הוא תיאור די מדוייק למה שמתרחש בימים אלה אצל האוהדים שלנו, ואין ספק שהוא יכול לשקף תחושה של כל קהל בכל קבוצה אחרת וכמובן גם בית"ר ירושלים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר