בני בן זקן (צילום: שרון בוקוב)
בני בן זקן (צילום: שרון בוקוב)

הביקורת נגד בן זקן גוברת: "אין שיטה, אין טקטיקה, אין כלום"

לאחר ההפסד של בית"ר לבני יהודה, מתחזקת הביקורת בבית וגן על המאמן בני בן זקן: "הוא לא מתרגל הרכבים ולא עובד על טקטיקה"

פורסם בתאריך: 10.11.17 12:00

בתחושות קשות יצאו שחקני ואנשי בית"ר ירושלים מאצטדיון המושבה במוצ"ש האחרון, לאחר ההפסד הכואב לבני יהודה, שקטע לצהובים-שחורים רצף של שלושה ניצחונות, וכעת, במקום לצאת ל'פגרת השזרוע' מהמקום הראשון, עשויה בית"ר ירושלים לאבד גם את המקום השני, ולהגיע למשחק הביתי נגד הפועל באר שבע במחזור הבא כשהאלופה מבירת הנגב מקדימה אותה בטבלה.

מי שסופג את מירב חיצי הביקורת אחרי ההפסד הוא המאמן בני בן זקן, בעיקר בשל החילוף של איתי שכטר בדקה ה־70 – חילוף שחיסל את ההתקפה הצהובה. החלוץ היה אחד מהבולטים בבית"ר ואף היה זה שסחט את הפנדל שהוביל לשער הראשון שכבשה הקבוצה.

"החילוף של איתי החליש אותנו", מדגיש גורם בבית"ר. "הוא גם היה לא הגיוני, כי בני יהודה הסתגרה. איך בדיוק חשב בן זקן לפצח את הבונקר בלי חלוץ?".

שכטר עצמו לא אהב את החילוף, בלשון המעטה, אך את האכזבה מכך הוא לא הראה על הספסל – זכר לשיחה הקשה שערך אלי אוחנה עם השחקנים בנושא. התרעומת על החילוף הגיעה בהמשך: "שכטר השתולל בחדר ההלבשה", טוענים גורמים במועדון. "הוא קיטר על זה שכל הזמן הוא מוחלף".

 

אבל הביקורות כלפי בן זקן לא עוצרות רק בחילוף, אלא ממשיכות אל היכולת שמציגה בית"ר ירושלים מאז מונה לתפקיד לפני כחודש וחצי. "בני לא מתרגל הרכבים באימונים. אין הוא לא עובד איתנו על טקטיקה באימונים וככה זה נראה במשחקים – אין שיטה, אין טקטיקה, אין כלום", טוען שחקן בקבוצה בשיחה עם "ספורט כל העיר". "אני לא יודע למה הוא לא עובד איתנו על זה, אולי פשוט אין לו מושג".

שחקן נוסף מספר גם הוא על ההכנות הלוקות בחסר: "לא עובדים עם שחקני ההגנה באימונים, ומי שאשם זה המאמן. לא הגיוני שבכל פעם שאנחנו מאבדים כדור אנחנו מוצאים את עצמנו עם שני שחקני הגנה מול ארבעה שחקני התקפה".

שחקן שלישי בקבוצה מוסיף ואומר: "אם זה הסגנון של בני וזו שיטת האימון שלו, אני לא בטוח שהוא יכול לאמן את בית"ר. אין לנו משחק לחץ, רק הודות ליכולת אישית אנחנו מנצחים משחקים, וגם זה קורה בטעות".

מנגד, בבית"ר ישנם גם קולות שמדברים בשבחי בן זקן. "אין הרבה אנשים בכדורגל שלנו כמו בני", מחמיא אחד משחקני בית"ר ומוסיף: "הוא מאמן ברמה מאוד גבוהה, והוא בנאדם טוב לפני שהוא מאמן".

שחקן אחר מוסיף ומציין כי "לדעתי מבקרים את בני רק כי הוא מאמן צעיר. כותשים אותו כי הרזומה שלו לא מרשים למרות שהוא מאמן טוב. אני מאמין בו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר