אלי אוחנה, בני בן זקן, מאמן בית"ר ירושלים (צילומים: אורן בן־חקון, שרון בוקוב)
אלי אוחנה, בני בן זקן, מאמן בית"ר ירושלים (צילומים: אורן בן־חקון, שרון בוקוב)

גורם בבית"ר: "אוחנה שוחח עם בן זקן, ושטף אותו"

הביקורת על המאמן נמשכת ומגיעה, כך לטענת גורמים במועדון, עד למחזיק זכויות הניהול. “אוחנה אמר לבן זקן שהוא חייב להתחיל לעבוד על טקטיקה”

פורסם בתאריך: 23.11.17 13:53

לאחר ההפסד לבני יהודה קיוו בבית"ר שפגרת שזרוע החורף 'תבוא להם בזמן' ותאפשר לשחקנים ולקבוצה להתחבר יותר. עוד קיוו בקבוצה שהמנוחה הזו תאפשר למאמן בני בן זקן לעבוד יותר על הנושא הטקטי הלוקה בחסר, ובכך גם להוריד מהעומס שעימו התמודדו שחקני בית"ר ירושלים – כמו גם להוריד קצת את גובה הלהבות המגיעות מכיוון הקהל, כמובן.

אבל בבית"ר, כמו בבית"ר, חלומות לחוד ומציאות לחוד: בן זקן למרות פגרת שזרוע החורף, חטף וממשיך לחטוף ביקורות מתוך מתחם בית וגן על תפקודו כמאמן בית”ר ירושלים.

מתברר שהביקורות סביב בן זקן חלחלו גם לאוזניו של אלי אוחנה, מחזיק זכויות הניהול בבית וגן, ול"ספורט כל העיר" נודע כי אוחנה שוחח עם המאמן, ואמר לו כי הוא יהיה חייב להתעורר ולהתחיל לעבוד יותר על הצד המקצועי, ולתת דגש חזק יותר על הצד הטקטי.

"אני יודע שאלי אוחנה שוחח עם בני בן זקן, ושטף אותו. הוא אמר לו שהוא חייב להתעורר", טוען גורם במועדון בשיחה עם "כל העיר" ומוסיף: "אוחנה אמר לבן זקן שהוא חייב להתחיל לעבוד על טקטיקה. הוא נכנס בו".

 

השיחה עם אוחנה, מתברר, עזרה וגרמה לכך שבן זקן החל לעשות אימונים טקטיים, אך גורם שני בבית וגן טוען כי "בני ניסה להעביר אימון טקטי בשבוע שעבר אבל זה לא באמת עבד לו. מאוחר יותר הוא התקשר לגיל לבנדה בלחץ, ושאל אותו 'מה עושים? האם התרגיל הזה שאני מתכנן הוא טוב?' הוא סיפר ללבנדה שאלי אוחנה אמר לו להתחיל לעבוד טקטי, כי אנשים מתחילים לדבר וזה לא נראה טוב".

גם מצד חלק משחקני בית"ר ירושלים נשמעו כבר כמה פעמים, כידוע, ביקורות על שיטת העבודה של בן זקן, ועל כך שהקבוצה לא מספיק מתורגלת ולא התכוננה כראוי למשחק נגד בני יהודה. לדברי כמה מהם, הקבוצה לא ערכה אפילו תדריך וידאו טרם המשחק. גורמים שונים במועדון מציינים: "השחקנים אומרים שאם בן זקן ימשיך ככה, אנחנו לא נהיה בפלייאוף ולא נסיים למעלה. הם מרגישים שהם הולכים אחורה. נגד הפועל באר שבע (שני, 21:00 בטדי) אנחנו יכולים לבוא ולתת הצגה, אבל זה לא יתרום כלום להמשך. זה לא כמו אצל מכבי נתניה: יש שם דרך ורואים צוות אימון ששולט בעניינים. אפשר לראות שהם ירוצו חזק כל העונה, כי הם מאומנים ויציבים. יש להם דרך, ולנו אין. אנחנו לא יודעים כבר מה לצפות ומה הולך לקרות".

בית"ר ירושלים בתגובה: "שיחות נערכות בין אלי אוחנה לבני בן זקן חדשות לבקרים. אם הגורמים שאיתם דיברתם הם לא אלי אוחנה או בני בן זקן אז הכל עורבא פרח".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר