עידן ורד (צילום: ניר קידר)
עידן ורד (צילום: ניר קידר)

בבית"ר מדגישים: "לעידן ורד אין תאריך חזרה. רק שיהיה בריא"

הקשר המצטיין של בית"ר נמצא כבר יותר מחודש וחצי מחוץ למגרש, ויחלפו עוד ארבעה שבועות לפחות עד שיחזור. בבית וגן מתגעגעים: "מחכים לחזרה שלו"

פורסם בתאריך: 22.12.17 11:41

כבר למעלה מחודש וחצי שעידן ורד, השחקן המצטיין של בית"ר ירושלים ושל ליגת העל בסיבוב הראשון, לא נכלל בסגל הקבוצה בעקבות בעיות רפואיות: הקשר נדבק בווירוס בוושט, שגורם לו להקאות ומאלץ אותו לאכול בצורה לא מסודרת. בבית וגן יודעים לספר כי הוא השיל ממשקלו שמונה ק"ג.

תחילת הסיפור עוד לפני המשחק בין בית"ר ירושלים לבני יהודה (ב-4.11), שהיה האחרון של ורד: בעקבות מחלתו הוא הוצא מהסגל כבר לקראת המשחק מול הפועל אשקלון שבוע קודם לכן. המהלך העלה תהיות רבות, ורבים טענו שהעניין קשור למחלוקת בין הקשר לבין המועדון בנוגע לחוזהו, אך בדיעבד התברר כי היה זה הווירוס, שהשפיע עד מאוד על יכולתו ועל מצבו הבריאותי של השחקן.

בשבוע האחרון חזר ורד להתאמן בבית וגן עם מאמן הכושר של הקבוצה, שלומי ודררו, כשבינתיים הוא גם החזיר לעצמו שלושה קילו, אך הוא עדיין לא כשיר לשחק או להתאמן עם כל שחקני הקבוצה.

כדי להבין עד כמה העניין מורכב, יש לציין כי ביום שני האחרון הקשר התייבש בעקבות אי-ספיגת נוזלים, ועבר בדיקות עד לשעות אחר הצהריים.

ההיעדרות של ורד משפיעה מאוד על היכולת של הקבוצה: החיסרון של השחקן בא לידי ביטוי בתוצאות שהשיגה בית"ר ירושלים מול הקבוצות הגדולות, הפועל באר שבע ומכבי תל אביב, וביכולת הירודה שהיא מציגה – גם במשחקים מול הפועל רעננה והפועל עכו.

"עידן מאוד חסר לקבוצה, אפשר היה לראות זאת במשחקים האחרונים", מציין גורם בבית וגן. "רואים את החשיבות שלו לקבוצה במיוחד במשחקים הגדולים. אין לנו משחק אגפים טוב כפי שיש לנו כשהוא על המגרש".

 

 

בבית"ר, חשוב לציין, ממש לא ממהרים להחזיר את ורד למגרשים. הוא מקבל את השקט ואת התמיכה שהוא זקוק להם, על מנת לחזור בריא וחזק יותר לקבוצה. "לעידן אין תאריך חזרה", מציין גורם בכיר במועדון ומוסיף: "רק שיהיה בריא. זה הדבר הכי חשוב. הוא חסר לנו מקצועית, אך אנחנו לא רוצים, חלילה, להחזיר אותו מהר מדי".

גורם נוסף במועדון תיאר את תהליך ההחלמה של הקשר: "נבנתה עבור עידן תוכנית מיוחדת. עיקר העבודה הוא בהעלאת מסת שריר ובשיפור התנועתיות, כי יותר מחודש הוא לא עשה שום דבר".

"הרופאים אמרו לעידן שיהיה בסדר ושהעניין יעבור", מספר גורם נוסף במועדון. "תהליך ההחלמה יימשך בין שלושה לארבעה שבועות נוספים. הוא צריך לחזור למשקלו המקורי ולעבוד על מרכיבים אירוביים ועל עניינים ספציפיים, כדי שיחזור במצב הכי טוב שאפשר".

כרגע, כאמור, ורד לא מתאמן עם הקבוצה, ולצד העבודה עם מאמן הכושר ודררו הוא עובד בחדר הכושר ומבצע תרגילים ספציפיים במגרש.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. סמי

    ה"רבים שטענו", היו מקורביו של עידן ורד, סוכנו, ואפילו הוא, שטען שהוא כשיר ב 100 אחוז. לא סתם ספקולנטים שונאי טביב, אלה אלו שידעו היטב מה מצבו הבריאותי.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר