בית"ר ירושלים, גביע הטוטו 2019 (צילום: שרון בוקוב)
בית"ר ירושלים, גביע הטוטו 2019 (צילום: שרון בוקוב)

דעה | תקופת היובש הסתיימה – עכשיו בית"ר צריכה להסתער על הליגה

אחרי כמעט עשור ללא תואר, בית"ר חגגה בשלישי זכייה בגביע הטוטו. במוצ"ש, שוב מול מכבי תל אביב, זו ההזדמנות להרים הילוך גם בליגה | טור דעה

פורסם בתאריך: 25.9.19 17:34

מסתבר שהכל הולך הפוך לבית״ר העונה – מפסידים לרעננה, מנצחים את מכבי תל אביב. מפסידים להפועל חיפה בטדי, מנצחים בקרית שמונה.

אז אחרי שבוע נהדר שעבר על הקבוצה, שנותן הרבה אוויר לנשימה, וגם קצת גאווה עם תואר חדש אחרי כמעט עשור יבש, לאוהדי בית״ר חזר הצבע ללחיים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


לרוני לוי יש קבוצה לא רעה, שמתחילה להתחבר ולענות על הציפיות הרבות שיש ממנה. כן, אפשר סוף-סוף להתרווח על הספה – בית״ר התחילה את העונה. היה ברור שזה עניין של ניצחון אחד, שישחרר את מפלס הלחץ וייתן לשחקנים חמצן ושקט נפשי כדי להביא לידי ביטוי את היכולות על המגרש, ובמסע הרכש שעברה הקבוצה בקיץ בהחלט הביאו שחקנים שיש להם כדורגל ברגליים.

מי שראה את בית״ר מול קרית שמונה התמלא אופטימיות זהירה, נוכח היכולת הטובה של כל חלקי הקבוצה ומשחק הלחימה שהציגו השחקנים. בצפון, הרחק מסיר הלחץ שאופף את הקבוצה בירושלים, הציגה בית"ר את המשחק הטוב ביותר שלהם מתחילת העונה.

אחרי המשחק בקרית שמונה האווירה היתה משוחררת ושלווה, והרוח הטובה המשיכה ללוות את הקבוצה גם ביום שלישי בערב בנתניה, בגמר גביע הטוטו נגד מכבי תל אביב. היה מפתיע וטוב לראות את בית״ר מסתכלת למכבי בגובה העיניים, לא נופלת בשום פרמטר, מבטלת לחלוטין את משחק ההתקפה של האלופה ובסוף מנצחת באופן מרשים ומצהירה כוונות לקראת המשך הליגה.



תמיר עדי הכניס התלהבות, תכונה שכידוע מדבקת גם את הסביבה, והשער שלו במוצאי שבת הוא רק הדובדבן על העבודה הקשה שהוא משקיע על המגרש.

המסר ששלח רוני לוי בשילובו של עדי חשוב, לפיו גם שחקנים ללא רזומה עשיר, שפשוט עושים את העבודה, נותנים את הכל ומרשימים באימונים, או בקיצור עדי תמיר, גם הם יכולים להתמקם בהרכב.

כמה חיכינו לראות את אנטואן קונט חוזר לעמדת המגן? בשני במשחקים האחרונים הוא היה מהטובים במגרש והכוח האדיר שלו בתור מגן ימני תוקף יוצר יתרון התקפי אדיר.


מעוז צור (צילום: מיכל ציפורי)

מעוז צור (צילום: מיכל ציפורי)


נגד מכבי בית״ר החזיקה לא מעט בכדור אבל התקשתה להגיע למצבים. רוני לוי היה מרוצה על הקווים, כי לפחות מבחינה הגנתית המשחק היה יציב ושקט, למרות שאפשר לייחס זאת גם לחולשה של מכבי תל אביב, שנראית קבוצה אחרת לגמרי מהמכונה המשומנת שיצאה מקרית שלום אשתקד.

שאפו גדול מגיע לרוני לוי על ניהול משחק מבריק וחילופים חכמים שהצטרפו לבחירת הרכבים נכונה.

לקראת הסיום ובחסות המחליפים שנכנסו והביאו רעננות ומחץ, בית"ר השתלטה על המשחק, שהחל לשטוף מצד לצד. שלום אדרי שוב הבריק והיה מעורב בשני השערים. הוא חייב לראות יותר דקות משחק, כל נגיעה שלו בכדור מלאת מחשבה ויצירתיות ופשוט כיף לראות אותו משחק.

מפגן העידוד של אוהדי בית״ר היה מרשים לכל הדעות, והזכיר נשכחות. השירים והדחיפה מהיציעים הם תוצר של הסולחה המדוברת בין חוגג ללה פמיליה. לא ניכנס לויכוח מי אשם ומי צודק ואיך ולמה, רק נסכם שכל לחימה באזור הזה פוגעת בעיקר בבית״ר, באוהדים, במותג, באווירה סביב הקבוצה, ובסוף זה בא לידי ביטוי גם בתוצאות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר