אוהדי בית"ר ירושלים (צילום: שרון בוקוב)
אוהדי בית"ר ירושלים (צילום: שרון בוקוב)

דעה | מחול, מחול, מחול – בית"ר הצליחה לכפר במעט על הביזיון מול מכבי

אחרי ההשפלה בטדי למכבי תל אביב צעקו האוהדים לשחקנים 'אין לכם כבוד'. ביום ראשון בנתניה, הצליחה בית"ר להחזיר את הכבוד וגם את אהבת האוהדים | טור דעה

פורסם בתאריך: 7.10.19 18:46

'מחול, מחול, מחול'. כך עונה אדם לחברו שמבקש ממנו סליחה לפני יום הכיפורים. לאחר ההשפלה מול מכבי תל אביב בטדי, אוהדי בית"ר קראו לשחקנים להוריד את החולצות. השחקנים שמעו והפנימו את הביקורת, ורגע לפני יום הכיפורים עשו כפרת עוונות והחזירו בשלושה שערים. על האפס כמו שאומרים בשכונה. והאוהדים? הם מחלו לשחקנים על ההפסד בשירה אדירה בסיום המשחק בנתניה.

אבל באופן אישי לא נפלתי מהכיסא אחרי הניצחון. למה? כי מול בית"ר עמדה קבוצה חדשה, צעירה וחסרת ניסיון, שסובלת העונה מליקויים מקצועיים גדולים. לזכות בית"ר אני אומר שהפעם היא לפחות ידעה לנצל את החורים הגדולים ואת המתנות שהיא קיבלה, כשמי שניצח על התזמורת היה ליווי גארסיה, עם שני מהלכים אישיים יפים – פעם אחת על קו ימין ופעם אחת על קו שמאל.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


גארסיה, בשונה מפרדי פלומיין, כן מנסה לשחק באופן קבוצתי. הבעיה עד המשחק בנתניה היא שהמסירות שלו לא מדויקות והבעיטות שלו עוד יותר. הפעם הוא הצליח לייצר יותר דיוק ונהנה גם מהצטרפות טובה יותר של גדי קינדה ושלומי אזולאי, שהתמקמו בדיוק במקום שבו הם היו צריכים להיות.

הניצחון בנתניה היה השני של בית"ר ברציפות בחוץ, כשהמשותף לשני המשחקים הללו הוא העובדה שפרדי פלומיין לא שותף. כן, זה היום אופנתי לתקוף את הצרפתי, אבל כבר בעונה שעברה, אחרי שפלומיין נרכש מחדרה, טענתי שמשה חוגג עשה טעות וקנה חתול בשק. אני עומד מאחורי דבריי. מספיק היה לראות את משחק ההתקפה של בית"ר בנתניה כדי להבין – הוא זרם יותר והכדור זז הרבה יותר. פלומיין, בעיקר העונה אבל גם בעונה שעברה, פשוט משבש את הנעת הכדור הזו. טוב יעשה רוני לוי אם ימשיך בסדרת החינוך עד שהצרפתי יבין שכדורגל הוא משחק קבוצתי. ואם הוא לא יבין, תמיד אפשר להיפרד כידידים.


גיא אדרי (צילום: פרטי)

גיא אדרי (צילום: פרטי)


בסוף השבוע הקרוב תהנה בית"ר מפגרת הנבחרת ותמשיך לעבוד, כך אני מקווה, על הנעת כדור ושטף המשחק ההתקפי. אחר כך, ממתינים לקבוצה חמישה משחקי חוץ מתוך שבעה שנותרו עד לסיום הסיבוב הראשון, כשהיא תשחק בחוץ מול נס ציונה, בני יהודה, מכבי חיפה, הפועל תל אביב ומ.ס. אשדוד. עם התוצאות של בית"ר בטדי עד עכשיו, זה אולי הדבר הכי טוב שיכול לקרות לקבוצה. במידה שבית"ר תנצח ארבעה ממשחקי החוץ הללו (וזה בהחלט אפשרי), היא תגיע לסיבוב השני ביתרון ובדחיפה אדירה, והעונה כולה יכולה להתהפך. אבל זה תלוי קודם כל במאמן רוני לוי, שצריך לגבש הרכב יציב – גם אז זה אומר בינתיים להשאיר את פלומיין ביציע.



ואם כבר רוני לוי – בראיונות שלו לתקשורת הוא חוזר וטוען שלא ניתן להריץ קבוצה לצמרת ולמאבקי אליפות אחרי שהיא התמודדה בתחתית בשנה שעברה, בטח אם לוקחים בחשבון שהקבוצה נבנתה מחדש. ואני תוהה – האמנם? הרי זו מטרת הבנייה מחדש. להפוך את מה שהיה קודם. ועוד יותר מכך – עם הסגל הקיים ועם התקציב הענק אפשר וצריך היה לנצח את הפועל רעננה ואת הפועל חיפה. רק השבוע הפועל חדרה עצרה את מכבי תל אביב. איך? כי המאמן שלה העמיד את הקבוצה שלו כמו שצריך ובא על שכרו.

ובשורה התחתונה – רוני תתעורר, פחות ממקום 4 ייחשב לכישלון עצום. שלך.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר