עידן ורד (צילום: ניר קידר)
עידן ורד (צילום: ניר קידר)

דעה | המחווה המרגשת השבוע לעידן ורד – אוהדי בית"ר ידעו את מי לעודד בבלומפילד

קריאות העידוד לעבר השחקן בבלומפילד הוכיחו כמה בבית וגן מתגעגעים אליו, אבל האם אחרי הפציעה הארוכה הוא יוכל לתרום עוד השנה? | טור דעה

פורסם בתאריך: 4.12.19 18:42

יום ראשון, בלומפילד, רגעים בודדים אחרי הניצחון החשוב על הפועל תל אביב. שחקני בית"ר ניגשים (כהרגלם בקודש) להודות לאלפים בצהוב-שחור ביציעים. השחקנים יושבים על כר הדשא, נהנים מהרגע. האוהדים מצידם מעודדים בקולי קולות אבל לא את כובש שער הניצחון פרדי פלומיין וגם לא שחקן אחר שסיים בדיוק 90 דקות – האלפים ביציעים קוראים בשמו של אדם אחד – שעומד על אזרחי ליד השחקנים.

"עידן ורד, עידן ורד אין כמוך בעולם", שואגים האוהדים וגם השחקנים, "עידן ורד, עידן ורד אוהבים אותך כולם". ורד, בצניעות הרגילה מסמן לאוהדים על השחקנים, כאילו אומר להם – אני לא עשיתי דבר, תנו את הקרדיט למי ששיחק. אבל זה לא ממש עוזר.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


המחווה המרגשת הזו לעידן ורד, שפצוע מאז תחילת העונה, מסמנת את הגעגועים הרבים שרוחשים האוהדים לשחקן, לאחד הסמלים הגדולים של בית"ר כיום. לאחד השחקנים הכי יצירתיים. ואולי בעיקר לאחת הדמויות הכי חשובות בחדר ההלבשה של בית"ר.

כמעט תשעה חודשים עברו מאז שעידן ורד ערך את ההופעה האחרונה במדי בית"ר בליגה (שיחק חמש דקות במשחק הידידות נגד אתלטיקו מדריד), זכר לאותה פציעה שעבר ברגלו ועושה רושם שהיא מסרבת לעזוב אותו. בתחילת העונה, ברבות ממסיבות העיתונאים שקיימה בית"ר, התייחסו אנשי הצוות המקצועי לעידן ורד, לחשיבות שלו עבור הקבוצה, ולרצון לראות אותו חוזר למגרשים ומהר.

אבל הפציעה של ורד לא מרפה. הוא מנסה, הוא עובד קשה, הוא רוצה. אבל החזרה מתעכבת. כעת מדברים על ינואר וכולם כבר רוצים שזה יקרה. מספר 8 בצהוב שחור חסר מאוד לבית"ר ירושלים ורואים זאת בתוצאות וביכולת של הקבוצה.

עם כל הכבוד לגדי קינדה, ויש הרבה כבוד כי בינתיים הוא איש העונה של בית"ר, הוא עדיין צעיר ולא יכול להוביל באמת את בית"ר. אותו הדבר תופס גם לגבי ליווי גארסיה ופרדי פלומיין. הם שחקנים סופר מוכשרים, אבל לא מתקרבים לאיכויות של ורד, לא מגיעים למספרים שלו ובטח שלא נותנים לבית"ר שום מנהיגות שכל כך חסרה.


גיא אדרי (צילום: פרטי)

גיא אדרי (צילום: פרטי)


הגעגועים לוורד גדולים, כולם מקווים שהוא יחזור במהרה, ואם הוא ישאיר את הפציעה מאחוריו הוא בהחלט יכול להיות האקס פקטור של בית"ר. באליפות בית"ר ככל הנראה כבר לא תזכה, אבל עידן ורד בכושר טוב בהחלט יכול להוביל את הצהובים-שחורים לגביע המדינה. זו בכל מקרה צריכה להיות המטרה של בית"ר עד לסיום העונה.

אם נעזוב את הצד הרגשי ולא נדבר מהלב אלא עם נוכח הנסיבות והמציאות, אני חושב שלוורד ייקח המון זמן לחזור לעצמו הן מבחינה מנטלית והן מהבחינה הפיזית. לחזור למגרשים אחרי תשעה חודשים זה לא דבר קל. הוא יצטרך להוריד המון חלודה, להתגבר על חשש מפציעה חוזרת ופשוט לנסות בכל הכח. רוני לוי יצטרך להכניס את ורד לעניינים בהדרגה. לאט-לאט. פה כמה דקות ושם כמה דקות.



עוד לפני המחווה המרגשת לוורד בבלומפילד, היה גם משחק. ומה לומר – זה היה הניצחון הכי מגעיל של בית"ר על הפועל תל אביב בשנים האחרונות. הפועל תל אביב הנוכחית היא קבוצה חלשה להחריד, אבל גם בית"ר לא בדיוק מבריקה.

רוני לוי לא מצליח להנחיל את האני מאמין שלו לשחקנים, והעדות לכך היא במשחק האינדיווידואלי והסוליסטי של בית"ר. קבוצה שמתבססת בעיקר על יכולת אישית היא מבחינתי לא קבוצה, בטח לא אחת מאומנת, וזה למרבה הצער מה שאנחנו רואים בבית"ר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. צופה מן הצד

    כתבה מעפנה רצית לברך ויצאת מקלל
    תפרגן לשחקנים על מה שהם נותנים ..מה המטרה של הכתבה?
    ליקוק של כתב סוג ג.
    קינדה מנהיג תרצה או לא תרצה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר