שחקני בית"ר ירושלים חוגגים הבקעת שער (צילום: שרון בוקוב)
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים הבקעת שער (צילום: שרון בוקוב)

דעה | עושים סוף לשנים הרעות: בית"ר חייבת לחזור מטרנר עם ניצחון

ניצחון הליגה האחרון של בית"ר מול הפועל באר שבע הושג אי שם באפריל 2013. מאז נחלה בית"ר לא פחות מ-15 הפסדים, הגיע הזמן לנצח את האדומים מבירת הנגב | טור דעה

פורסם בתאריך: 11.12.19 19:31

אפריל 2013, שער של אבי ריקן נותן לבית"ר ירושלים ניצחון מול הפועל באר שבע. אף אחד לא האמין כי קרוב ל-7 שנים יחלפו להם, ובית"ר לא תצליח לצבור 3 נקודות מול האדומים מבירת הנגב. 21 משחקי ליגה היו מאז – 15 ניצחונות רשמה באר שבע, 6 משחקים הסתיימו בתיקו. 7 השנים הרעות? נקווה מאוד שנצליח לסיים אותן כבר.

אל המשחק ביום שני הקרוב מגיעות בית"ר והפועל באר שבע כשהן צמודות בטבלה. מספר נקודות זהה ורק שני שערים פחות שספגה באר שבע מציבים אותה במקום השלישי לפני בית"ר.

ניתן לומר למעשה כי שתי הקבוצות הותירו את מאבק האליפות לשתי המכביות – מתל אביב ומחיפה – וכנראה ייאבקו על המקום השלישי, שמוביל לאירופה בתום העונה ללא חישובי גביע למיניהם.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אמנם באר שבע רחוקה מלהיות הקבוצה האיכותית שהיתה בשנים האחרונות, ואל המשחק הקרוב היא מגיעה אחרי שני הפסדי בית רצופים (לבני יהודה ולמכבי חיפה), ועדיין, בית"ר תצטרך להתגבר על מחסום פסיכולוגי לא פשוט כשתעבור את צומת בית קמה.

מעבר לעניין המנטלי, ומבלי לזלזל במנחוסים למיניהם, המשחק באשדוד הבליט בעיות מקצועיות לא מבוטלות שיש בבית"ר.

רוני לוי יצטרך לקבל החלטה לגבי המגנים שלו. אנטואן קונטה אולי כשיר גופנית אבל מאז המשחק מול מכבי חיפה הוא איבד כיוון לחלוטין, לא מרוכז, מרבה לשגות, מקבל החלטות לא טובות ומזיק למשחק של בית"ר.

מקסים גרצ'קין, המגן השמאלי הקבוע, איבד את מקומו בהרכב לאורי מגבו, שלא הראה גדולות ונצורות, יהיה מעניין לראות מי מהם יפתח.

הבלמים דיוגו ורדאסקה וטל בן חיים יצטרכו לשכוח מהר מדין דוד ושגיב יחזקאל, שחתכו בהם כמו סכין בחמאה. בן שהר בוודאי לא יעשה להם חיים קלים.


משה ארזי (צילום: פרטי)

משה ארזי (צילום: איציק ארזי)


תמיר עדי שנתן משחק נוראי בחיפה, איבד מאז את מקומו בהרכב הקבוצה. ברוב המשחקים בהם שיחק בית"ר ניצחה, יהיה מעניין לראות האם ישוב מהקפאה או יישאר ביציע.

שלום אדרי הוכיח בכל פעם שנזרק למערכה שיש לו מה למכור, משחק לעומק, מסירות יפות, איום על השער מרחוק, מה עוד צריך לבקש מקשר התקפי? אני מנחש שרוני לוי לא יפתח איתו, אך הוא ראוי לאשראי גבוה יותר אחרי השינוי שהביא באשדוד.

על רקע הדיבורים על ירדן שועה שאולי יצטרף או חלוץ זר, יצטרכו שלומי אזולאי ואנתוני וארן להוכיח שיש להם מה למכור.

כדי לסיים את 7 השנים הרעות תצטרך בית"ר לשמור על קצב אחיד בשתי המחציות. כבר תקופה ארוכה היכולת של הקבוצה צונחת פלאים במחצית השנייה. הלחץ בטרנר עלול להוביל לכך שתהיה חלילה התרסקות כפי שקרה לקבוצה בחיפה.

שני הקרוב, טרנר, בית"ר תרצה להוכיח שהיא הפסיקה להיות האקמול של באר שבע. אחרי הכל 7 שנים זה לא מעט זמן.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר