החגיגה של בית"ר ירושלים באצטדיון סמי עופר (צילומים: רמי שלוש)
החגיגה של בית"ר ירושלים באצטדיון סמי עופר (צילומים: רמי שלוש)

דעה | משחקת כמו פעם: הקונצרט של בית"ר ירושלים מול הפועל חיפה היה תאווה לעיניים

בית"ר ירושלים הבריקה בסמי עופר, והפעם גם ידעה לגמור את המשחק עם שלושה שערים ב-21 דקות. וגם — המצטיינים של חודש דצמבר | טור דעה

פורסם בתאריך: 1.1.20 17:32

הרבה זמן שלא נהניתי מבית״ר כמו במחצית הראשונה מול הפועל חיפה ביום שני. בניגוד למשחקים קודמים, שבהם היינו טובים יותר אבל לא ידענו ״להרוג״ את המשחק, הפעם השחקנים דאגו להרגיע אותנו תוך 21 דקות עם שלושה שערים מדהימים.

בית״ר סיימה את חודש דצמבר עם מאזן מצוין – 5 ניצחונות, תיקו אחד (16 מ-18 נקודות) ומעבר שלב בגביע המדינה. ועוד יותר חשוב מהנתונים הסטטיסטיים – לאט-לאט בית״ר מתחילה לשחק את הכדורגל לו פיללנו: לחץ על כל המגרש, חילופי מקומות בהתקפה, מחויבות בהגנה עם גליצ׳ים גם ביתרון של שלושה שערים ותחושה כללית שסוף-סוף בית״ר באה לדרוס.

וכל זה למרות חסרונם של אנטואן קונטה וליווי גארסיה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כמה מצטיינים יש לי לחודש המוצלח הזה: הראשון הוא שי קונסטנטין, שנכנס לעמדת המגן הימני ומאותת לרוני לוי שהוא לא מתכוון לעזוב אותה בקלות. צריך להגיד את האמת, קוסטה לא התחיל טוב את העונה. הוא שיחק בינוני ויותר גרוע מכך היה שנגמר לו האוויר בסביבות הדקה ה-70. קוסטה של חודש דצמבר הוא מגן תוקף שלא מתבייש לעלות למעלה, עם הרמות מדויקות והכי חשוב: הוא הוסיף ממד של בעיטה מרחוק וזה מאלץ את ההגנות לצאת לכיוונו ולרווח את המשחק.

נמשיך עם אנטוני וארן ושלומי אזולאי – שניהם לטעמי חלוצים טובים לליגת העל, אבל לא חלוצים פותחים בקבוצה שרצה לאליפות. אבל שניהם גם ממשיכים להוכיח לנו שהם פה שצריך אותם. שיתוף הפעולה ביניהם במשחק נגד הפועל חיפה היה נהדר ושלח מסר לרוני לוי – אפשר לשחק עם שני חלוצים.

הבא בתור הוא פרדי פלומיין. איזה שינוי חל בו מאז החזרה מהפגרה. נראה כאילו שחקן אחר עולה על הדשא. אני לא מדבר על השערים (והוא כבש שלושה) אלא על המחויבות והקילומטראז׳ בהגנה. פלומיין גם עושה הרבה פחות דריבלים מיותרים, הרבה יותר תנועה לעומק והשילוב שלו עם קוסטה על קו ימין פשוט נהדר.


יעקב ליפשיץ (צילום: פרטי)

יעקב ליפשיץ (צילום: פרטי)


המצטיין הבא הוא הספסל – בין אם זה שלום אדרי, אופיר קריאף או לירן רוטמן, כל אחד מהמחליפים עושה עבודה טובה שהוא עולה לשחק, גם אם זה ל-10 דקות. קבוצה טובה צריכה סגל רחב וטוב שהמחליפים שלנו גורמים לרוני לוי כאב ראש חיובי.

ועכשיו הגענו לגולת הכותרת, היהלום שבכתר, הדובדבן שבקצפת, הקנה האמצעי של המנורה.

עכשיו הגענו לגדי קינדה.



לא מעט גבות הורמו בינואר אשתקד שמשה חוגג החליט לשלם מיליון יורו תמורת 50 אחוזים מכרטיס השחקן שלו. בפרספקטיבה של שנה, ברור שזאת עסקה מוצלחת. בימים האחרונים עולים לכותרות סעיפים מן החוזה לפיהם ג׳קי בן זקן יכול למכור אותו לכל הצעה מעל 3 מיליון יורו, אבל חוגג נמצא עדיין בסיטואציה של Win-Win – או שקינדה נשאר וממשיך להתקדם, או שאחרי שנה וחצי שהפקנו תועלת מכישוריו נמכור אותו ברווח.

ואחרי הסיכומים – מבט קדימה. במוצ״ש בית"ר מארחת את קריית שמונה ולראשונה מזה הרבה זמן משחקים ראשונים מבין קבוצות הצמרת. אמנם נאלץ להסתדר ללא דן איינבינדר ופלומיין (מושעים בשל צבירת כרטיסים צהובים), אבל זה הזמן להלחיץ את כל הצמרת במיוחד לפני המפגש בין מכבי חיפה למכבי תל אביב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר