לוי גארסיה (צילום: אורן בן-חקון)
לוי גארסיה (צילום: אורן בן-חקון)

דעה | יש לו פוטנציאל – ליוואי גארסיה הוכיח נגד נתניה כמה הוא עוד יכול לתרום

בהיעדרם של קינדה, אזולאי ופלומיין לקח גארסיה את בית"ר על הגב עם תנועה לעומק אדירה ומהירות בלתי עצירה | טור דעה

פורסם בתאריך: 22.1.20 15:04

בית"ר ירושלים הצליחה לעבור משוכה פסיכולוגית לא פשוטה, לנצח בטדי המושמץ והקפוא את מכבי נתניה של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה, יריבה עיקשת בגשם השוטף, וזה לא היה פשוט. לפרקים, לא רק הגשם היכה על כר הדשא, אלא גם התסכול והדכדוך, אבל בבית״ר רצו מספיק ובמחצית השנייה הרצון התחבר ליכולת ולניצחון משכנע.

ליוואי גארסיה עם צמד נפלא הזכיר כמה פוטנציאל יש לו, ואולי טוב שהוא מתפתח לאט-לאט ולא מתפוצץ, כי זה אומר שנוכל ליהנות ממנו עוד עונה אחת לפחות לפני שימשיך מכאן לתחנה הבאה שלו באירופה. התנועה של גארסיה לעומק בלתי ניתנת לעצירה. כשהוא כובש הוא עושה את זה כל כך מהר, צעד אחד לפני כולם, מה שגורם לשערים שלו להיראות קלים לביצוע.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בליגה הבינונית שלנו, שחקן כמו גארסיה, כמו גם עלי מוחמד ואנטואן קונטה, הוא ג׳וקר שמשנה משחקים. גם קינדה היה כזה, אבל עכשיו לחוגג נשארו רק שלושה ג׳וקרים.

אני אוהב את הסגנון שמכתיב רוני לוי בבית"ר, שמבוסס על הגבהות מהקווים של צמד המגנים שי קונסטנטין ומקסים גרצ׳קין. בעוד "קוסטה" כבר עשה לעצמו שם של אחד המגביהים האיכותיים והמדויקים בליגה, נגד נתניה גרצ׳קין תרם שני בישולים משלו לגארסיה ולדן איינבינדר שעשו כניסות מתוזמנות היטב לרחבה וידעו לתרגם את כדורי הרוחב שלו לשערים.

הנשק של בית"ר מהקווים עם הדומיננטיות של עלי מוחמד באמצע והמהירות של גארסיה לעומק, הופכים את בית"ר לאחת הקבוצות הטובות בארץ, כזו שיכולה לקרוא תיגר גם למכבי תל אביב, ולהיאבק חזק על הגביע. הגרלת רבע הגמר זימנה לצהובים מפגש מול מכבי פתח תקווה של גיא לוזון, שתבוא במוטיבציית שיא לטדי ותנסה להוציא את בית״ר משיווי משקל. אסור לזלזל ביריבה ממלאבס, ששטה בדרכה לליגת העל עם שחקנים כמו לידור כהן ותאי בריבו שיכולים לעשות לא מעט כאב ראש לרוני לוי.


מעוז צור (צילום: מיכל ציפורי)

מעוז צור (צילום: מיכל ציפורי)


כמה חבל שרק 6,000 צופים הגיעו לראות את בית״ר, קבוצת צמרת מלהיבה שתקועה לה בעיר נטולת רוח ספורטיבית, אבל למרות המספרים הנמוכים שלא תואמים את ההצלחה על המגרש, אפשר להתנחם בכך שמכאן אפשר רק לעלות, ושהצעדים של הנהלת בית״ר ועיריית ירושלים יובילו לשינוי חיובי בנושא.

בנוסף לחיזוק המתבקש בינואר (מדברים על קשר זר שיוחתם), בית״ר משוועת לחזרתו של קונטה, בלם/מגן שהתרומה שלו על המגרש בכל תפקיד לא תסולא בפז, וכמובן שבבית וגן ישמחו לראות גם את עידן ורד חוזר לקצב.



משה חוגג, יוסי בניון ואלי אוחנה כנראה ״מבשלים״ משהו ברגעים אלו, ובינתיים, עד ששם גדול יגיע לטדי ויחזיר את התשוקה לאוהדים הכואבים את לכתו של קינדה הנפלא, בן לדרמן האמריקאי בן ה-19 ושאדראק אסייגבו הניגרי בן ה-21, הגיעו להיבחן בבית וגן השבוע, המשך למגמה הנפלאה של הבאת שחקני רכש צעירים עם טווח השפעה ארוך על הקבוצה ואפשרות למכירה בסכום גדול בעתיד.

בגזרת הישראלים המועמדים לחזק את הקבוצה, הייתי רוצה לראות את אור דסה מגיע, ולא חנן ממן. הראשון רעב, השני קצת שבע. הראשון מסמל ראייה לעתיד, השני חזרה לאחור. גם דן ביטון מהווה אופציה ראויה לחיזוק.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר