בית"ר ירושלים, גדי קינדה (צילומים: שרון בוקוב, אורן בן-חקון)
בית"ר ירושלים, גדי קינדה (צילומים: שרון בוקוב, אורן בן-חקון)

דעה | גדולה מכל שחקן: בית"ר חייבת לנצח את חיפה ולהוכיח שסאגת קינדה מאחוריה

ביום שני תארח בית"ר את הירוקים למפגש צמרת מרתק, שבו יש לה את ההזדמנות להוכיח שהיא מסוגלת להסתדר גם בלי הקשר המצוין | טור דעה

פורסם בתאריך: 10.2.20 18:56

גדי קינדה פינת מיכאל אוחנה.

בית"ר בנת עליו. באמת. בקבוצה האמינו שהוא יהיה הברומטר, זה שדוחף קדימה, זה שיוצר יש מאין. הוא תמיד היה כישרון גדול, עוד מימי נעוריו באשדוד, פשוט לא מימש את זה. עכשיו זה סוף סוף הזמן שלו לזרוח.

ואז איבדנו אותו.

איבדנו אותו, מכולם לאבד דווקא את השחקן הכי חשוב שלך זה אכזרי, כי בלעדיו אין מי שייתן את המסירה החכמה לגול, אין את מי שיצית את הדמיון שהכל נראה אבוד ויפרוץ את הבונקר המייאש, בלעדיו זה פשוט לא אותו דבר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כי איך זה יהיה באמת אותו דבר? איך אפשר להתגבר על אבידה כזו? זה כמו מכונית שכמעט ונגמר לה הדלק, נוסעת על אדים שכולם יודעים שלא באמת יספיקו לאורך זמן. והנה גם מאבדים נקודות, ככה זה.

גדי קינדה כבר לא פה, ובדיוק כמו שבית"ר הפנימה שאיבדה את מיכאל אוחנה ותאלץ להסתדר בלעדיו העונה הזו, הגיע הזמן שהיא תבין שגם בלי קינדה אפשר להסתדר. כשבית"ר הפסיקה לדבר על אוחנה והפנימה את המצב הקיים היא התחילה לנצח, וזה יקרה גם הפעם.

ביום שני בית"ר תפגוש את מכבי חיפה בטדי למפגש פסגה, שבו היא תצטרך להראות שהיא מסוגלת להסתדר באמת גם בימי אפטר קינדה. בסיבוב הקודם, כזכור, בית"ר קרסה במשחק הזה בהיעדרו, אבל הפעם זה צריך להיראות אחרת, בבית זה חייב להיראות אחרת.


תומר אלקיים (צילום: פרטי)

תומר אלקיים (צילום: פרטי)


ההיעדרות של ליווי גארסיה, מהטובים והיעילים בתקופה האחרונה, תכריח את בית"ר למצוא פתרונות אחרים כדי לפרוץ את ההגנה של מכבי חיפה. שלום אדרי הנהדר יכול להוות תחליף ראוי ולהוסיף קצת יצירתיות שחסרה לבית"ר בתקופה האחרונה עם הכניסות שלו למרכז. גם שלומי אזולאי, שחזר מפציעה ויוסיף את המסירות הנהדרות שלו לעומק, בוודאי יעזור.

בית"ר תצטרך את עלי מוחמד, שקצת דעך בתקופה האחרונה ופחות מורגש במשחקים האחרונים. בשלישיית קישור דפנסיבית של אופיר קריאף-דן איינבינדר-מוחמד היציאות של הניז'רי הכרחיות כדי לפרוץ את הקישור של מכבי חיפה, הקשר יצטרך לצבור ביטחון חזרה ולנצל את הכיסוי של קריאף מאחוריו כדי לדחוף כמה שיותר קדימה, כמו שעשה בימיו בנתניה.

בהגנה, עם כל האהבה והכישרון של אנטואן קונטה, חוסר האחריות שלו במשחק מול בני יהודה והירידה הכללית ביכולת שלו בתקופה האחרונה צריכות להוביל את רוני לוי למסקנה שלמגן הצרפתי אין כרגע מקום בהרכב, מרכז הגנה של דיוגו ורדאסקה ואור זהבי אמור להיות יציב מספיק כדי להתמודד עם ההתקפות של מכבי חיפה, גם טל בן חיים צריך להישקל בחשבון אם יהיה כשיר למשחק.



מכבי חיפה תהווה אתגר גדול עבור הצהובים שחורים. הכח של הירוקים באגף הימני יכריח את פרדי פלומיין לרדת הלוך ושוב כדי לכסות על ארנסט מאבוקה המצוין. בית"ר תצטרך לנצל את מרכז ההגנה החלש יחסית של הירוקים עם יציאות מהירות קדימה בראשותם של פלומיין ואזולאי במטרה להכריע את המשחק ולהפעיל לחץ גבוה על עופרי ארד ונטע לביא שמתחילים את רוב ההתקפות הירוקות.

מקום שני מול מקום שלישי זה תמיד משחק גדול, אתגר גדול. אבל בשביל בית"ר זה הרבה יותר מזה, זו הזדמנות לצעוד קדימה מצילו של גדי קינדה ולהעביר מסר, גם לקהל וגם לעצמם, שבית"ר גדולה מכל שחקן שהוא.

רק תביאו לנו ניצחון, תעשו אותנו מאושרים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר