ביתר ירושלים (צילום: ניר קידר)
ביתר ירושלים (צילום: ניר קידר)

דעה | ד"ר מאניה וגברת דפרסיה – ההפסד להפועל נכתב שניות לאחר הניצחון על חיפה

בית"ר היתה בהתקפה של מאניה אחרי הניצחון הגדול על מכבי חיפה, ואת הדפרסיה מהבונקר של הפועל תל אביב היא קיבלה חזק לפנים | טור דעה

פורסם בתאריך: 19.2.20 17:21

ההפסד של בית"ר להפועל תל אביב ביום שני האחרון היה כתוב על הקיר. "זה היה ברור יורם כמו שהשמש זורחת ביום בשמיים", אמר אבי כהן ז"ל ליורם ארבל יבדל"א לאחר שער הניצחון של אישטוון פישונט במשחק השרוכים המפורסם מול הפועל בית שאן. בית"ר, כהרגלה, היתה בהתקף מאניה לאחר הניצחון היפה כשלעצמו על מכבי חיפה ונתנה לגברת דפרסיה שלבשה חולצה אדומה לחכות לה מעבר לפינה, ומי כמו הגברת דפרסיה האדומה אוהבת לעשות את זה. פנדל מפוקפק מבית היוצר של השופט יגאל פריד הספיק לאדומים מתל אביב בשביל 0:1 קטן בדיוק כמו שהפועל אוהבת. כל האמצעים היו כשרים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בית"ר פתחה בהרכב זהה לזה ששיחק נגד מכבי חיפה, אבל בעוד שמכבי חיפה נתנה לשחק, הפועל תל אביב סגרה את המשחק, ובית"ר לא הצליחה למצוא את הפצצה מפצחת הבונקרים שלה. יותר מדי שחקנים בבית"ר לא הופיעו למשחק. המגנים מקסים גרצ'קין ושי קונסטנטין נראו מבוהלים ומול המשחק הסגור של ניר קלינגר בית"ר היתה זקוקה להגבהות שלהם מהאגף כמו אוויר לנשימה. דיוגו ורדאסקה הרבה לשגות ושיחק בעצבנות רבה; עלי מוחמד, שהיה מצוין מול מכבי חיפה, לא היה מרוכז; חנן ממן לא נתן ערך מוסף והאיומים שלו מרחוק לא הטרידו את ההגנה האדומה.אלירן עטר היה חלש ולמרות זאת ניסה לאיים על השער; שלומי אזולאי חזר מהפציעה ואיבד את החדות שלו. פרדי פלומיין, אנטואן קונטה ואופיר קריאף השתדלו מאוד אבל זה לא הספיק.


משה ארזי (צילום: פרטי)

משה ארזי (צילום: איציק ארזי)


בית"ר צריכה לשכוח מהמשחק הזה ולא לתת לאווירת הנכאים להרוס לה את המשחק הבא – מול הפועל חדרה. לבית"ר יש משימות קרובות חשובות ובהן היא צריכה להתמקד: הראשונה – השגת שש נקודות בשני המשחקים הקרובים מול הפועל חדרה ומ.ס. אשדוד והבטחת המקום השלישי לפני תחילת הפלייאוף העליון. השנייה – רבע גמר הגביע מול מכבי פתח תקוה בתחילת מרץ. מי שמזלזל במוליכת הליגה הלאומית צריך להיזכר בדפיקות הלב שעשתה לנו בני ריינה מליגה ב'.

בית"ר תצטרך להסתדר בשבועות הקרובים בלי דן איינבינדר וליווי גארסיה, שחקני ההרכב יצטרכו להתעלות על עצמם ושלום אדרי יזכה אולי לקבל סוף סוף יותר קרדיט מרוני לוי. חודש פברואר עומד להסתיים, מלבד הניצחון על חיפה בית"ר לא יכולה לקחת ממנו יותר מדי. חודש מרץ בפתח, תקופה של הכרעות, בית"ר תצטרך לדאוג להוציא את גברת דפרסיה לחופשה ארוכה ללא תשלום.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר