משה חוגג, אוהדי בית"ר ירושלים (צילומים: אורן בן-חקון, שרון בוקוב)
משה חוגג, אוהדי בית"ר ירושלים (צילומים: אורן בן-חקון, שרון בוקוב)

דעה | פאניקה מיותרת: הסערה סביב מיזם האוהדים של משה חוגג

למשה חוגג יש המון כוונות טובות, אבל הוא כנראה לא מספיק מכיר את האוהדים שלו | טור דעה

פורסם בתאריך: 26.2.20 12:55

ההודעה הכאילו דרמטית, שהיתה הרבה יותר בכיינית-נעלבת מאשר דרמטית, של משה חוגג על ביטול התוכנית שבה רצה להציג את מיזם האוהדים החדש שלו, הוציאה שד מן הבקבוק – שד שאפשר והיה צריך להריח מקילומטרים.

את חוגג, חשוב לי לציין, אני די מחבב וזאת למרות שאני לא נמנה על אוהדי בית"ר. הוא עשה שינויים משמעותיים בכל פינה במועדון – החל בשדרוג הקבוצה מבחינה מקצועית, דרך מחלקת הנוער ועד נושא המיתוג והשיווק של בית"ר. על כל אלה וגם, ואולי בעיקר, על מלחמתו הבלתי מתפשרת בגזענות ביציעים צריכים כל אוהדי בית"ר להוקיר לו תודה גדולה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מצד שני, חוגג קצת נסחף בטענות שהוא מעלה נגד האוהדים. הקהל אולי לא ממלא את טדי, אבל צריך לזכור שההגעה לטדי למי שלא ירושלמי היא כמעט בלתי אפשרית ובעיקר לזכור שבית"ר לא מספיק סוחפת וגם לא באמת מאיימת על תארים. חוגג צריך היה להבין שכ-9,000 חברי מיזם בית"ריסט זה מספר לא מבוטל ועוד יותר מכך – מספר המנויים שמכרה השנה בית"ר הוא שיא של כל הזמנים. המספרים הללו אמנם לא מספקים את חוגג, שרואה את מכבי חיפה והפועל באר שבע ממלאות את סמי עופר וטרנר ומקנא, אבל אלה מספרים גדולים מאוד עבור אוהדי בית"ר, שאף פעם לא היו מרוכשי המנויים ושלא ממהרים לרכוש כרטיסים שהקבוצה שלהם לא מספיק אטרקטיבית לטעמם.

בשורה התחתונה – הרושם שלי הוא שחוגג, ולא בפעם הראשונה, משדר תחושת פאניקה מהר מדי. חוגג הולך ומסתמן כאדם שנע בין קיצוניות אחת לשנייה – מצד אחד הוא מוציא מיליוני שקלים על מועדון שהוא בכלל לא אוהד, ומצד שני הוא פתאום מאיים בקיצוץ מסיבי של התקציב ביותר מחצי ומנסה להוציא מאוהדי בית"ר עוד כסף, וכל זאת במקביל לתוכנית ה"פייר פליי", שגם היא כאמור רצון לקצץ בתקציב לא רק שלו, אלא של קבוצות העלית של הליגה כדי שהוא יוכל להתמודד על האליפות בלי להוציא כספים רבים.


נועם שרפלר (צילום: פרטי)

נועם שרפלר (צילום: פרטי)


הלו חוגג, היה פה אחד, אלי טביב שמו שרק על הכנסות טבעיות של המועדון העמיד קבוצת צמרת שיכולה לסיים במקומות 4-3 מדי עונה. אוהדי בית"ר לא צריכים טביב נוסף. אומנם חוגג הוא איש הרבה יותר נעים ובעל רצון טוב, אבל בשביל לקיים את בית"ר על בסיס הכנסות בלבד לא צריך בעל בית סטייל חוגג – אפשר להסתפק באלי אוחנה ומוני ברוש.

בשורה התחתונה מר חוגג – אל הכיס ואל חשבון הבנק שלך אני לא נכנס, מה שאני רוצה לומר הוא שאם תמשיך לחפש את הכסף אצל אוהדי בית"ר, אתה תמצא את עצמך מסיים את הרומן עם בית"ר ולא בדרך הכי יפה ומכובדת.

חוגג צריך לחשוב היטב ולקבל החלטה חד משמעית בנושא ההשקעה העתידית שלו במועדון. אם הוא יבחר בלא להשקיע, וזה זכותו, מוטב לו לפנות את מקומו כי האוהדים לא יסכימו לקבל עונות פיננסיות והם יצביעו ברגליים. הסיכוי שהם יסיכמו למיזמים הללו שואף לאפס ואת זה בעל הבית חייב להבין.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר