משה חוגג, רוני לוי (צילומים: אורן בן-חקון, ניר קידר)
משה חוגג, רוני לוי (צילומים: אורן בן-חקון, ניר קידר)

דעה | לך עם האמת שלך: הגיע הזמן שמשה חוגג יזרוק את רוני לוי ויביא את המאמן שהוא באמת רוצה

מתחילת הדרך פינטז בעלי בית"ר על ברק בכר - כעת, אחרי עוד משחק נפל והדחה משפילה מהגביע - הגיע הזמן להיפרד לשלום (וגם לתמיד) מרוני לוי | טור דעה

פורסם בתאריך: 6.3.20 08:36

"לך עם האמת שלך עם הלב שלך, השמר על נפשך, ראיתי אנשים גדולים נופלים חזק על הפנים, לא תסלח לעצמך אם תשבר" – כך שר הזמר הצעיר עדן מאירי בלהיטו.

בכוונה פתחתי את הטור עם ללכת עם האמת שלך, כי זה מה שעשיתי מתחילת העונה, הלכתי עם האמת האישית שלי וביקרתי בחריפות את רוני לוי – גם אחרי תקופות קצת יותר טובות. היום, בדיעבד, אני חושב שיש מעטים שלא מסכימים עם "האמת שלי". רק חבל לי שמשה חוגג לא הלך עם האמת שלו.

רוני לוי במו ידיו הרס את מה שמשה חוגג ניסה לבנות בשנה השנייה שלו בבירה. והמאמן נפל חזק על הפנים (וביחד איתו העונה של בית"ר), במיוחד עם הפילוסופיה הדמגוגית שלו שהוא חשב שהוא המציא את הכדורגל. אלירן עטר על הספסל במשחק הכי גורלי שלך העונה יחד עם עידן ורד? התירוצים בסוף המשחק על עומס אינם מתקבלים. ויש לכך כמה סיבות – בראש ובראשונה – מהיום יש לבית"ר למעלה משבוע של מנוחה עד המשחק הבא (מנפלאות משבר הקורונה שפרץ לחיינו בסערה).


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מעבר לכך, לומר על אלירן עטר שהוא אינו כשיר בגלל עומס זה לפגוע בשחקן, שבסך הכל שיחק העונה ארבעה או חמישה משחקים בכל. ומעבר לכך – בואו לא נעבוד על אף אחד, אם ליריבה היו קוראים מכבי חיפה עטר היה משחק או לא? ושכל אחד יילך עם האמת שלו.

רוני לוי הוכיח (בפעם המי יודע כמה העונה) שהוא אינו מתאים לאמן את בית"ר ירושלים ורצוי להיפרד ממנו כבר עתה. כן, אני יודע, לעונה נותרו עוד חודשיים ועוד כל מיני קלישאות. שטויות – פרידה ועכשיו. ברק בכר פנוי, אפשר להביא אותו כבר כעת, ללמוד, לפתח שיטה ודרך, להבין מה בדיוק חסר וכל זה כדי להצליח בעונה הבאה.


גיא אדרי (צילום: פרטי)

גיא אדרי (צילום: פרטי)


טוב ייעשה משה חוגג אם יילך אם הלב שלו ויחליט שרוני לוי לא צריך להיות כאן יותר. ואם יוסי בניון (שגם עליו יש לי לא מעט ביקורת) מתעקש על רוני רוני, אז אפשר לשלוח את שניהם הביתה ביחד.

לסיום אני רוצה לפנות אליך שי קונסטנטין היקר. אל תיקח ללב את ההחמצה שלך, אתה לא אשם, מי שאשם זה מי שנתן לך לגשת לבעוט את הפנדל הזה. מאמן חכם יודע לזהות את השחקנים שלו ואת התחושות שלהם, אחרי החמצת הפנדל שלך נגד כפר סבא והיכולת שבה אתה נמצא, אני במקום רוני לוי לא הייתי מעמיד אותך במצב לא נעים שכזה. תהיה חזק.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ליאור

    אדון גיא אדרי,
    כך לא מתבטאים !
    יש צורה ודרך והיא חייבת להיות מכובדת.
    אי הסכמה עם מישהו היא גיטימית לחלוטין, אך היא לא נותנת בשום שלב רשות להתבטא כמוך שכבר בכותרת אתה ממליץ "לזרוק" את רוני לוי.
    כמי שהוגשה שלא אהב את רוני לוי למן ההתחלה, דוקא הדעה שלך לא נקיה מפניות אישיות.
    תמצאמדרך יותר מכובדת לכתוב, אני לא מקבל את מה שכתבת. בטח לא כ"טור דעה"

  2. איציק

    איזה נרקיסיסט ששם את עצמו במרכז וכותב כמו דיבור במזרחי ולגופו של עניין ביתר היא שדה השמדה למאמנים בגלל מבנה האגודה, ציפיות הבעלים ואופי הקהל. קשה להזכר במאמן בביתר שפרש יפה והמשיך בדרכו המקצועית . ודאי לא ישראלי.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר