משה חוגג (ארנון בוסאני)
משה חוגג (ארנון בוסאני)

דעה | 40 דקות של שיכרון חושים: הרגע הגדול של בית"ר – דווקא באולפן ערוץ הספורט

בראיון של 40 דקות הציג משה חוגג את משנתו, בישר שימשיך לטפח את מחלקת הנוער והבטיח שהוא כאן כדי להישאר. עבור אוהדי בית"ר שסבלו מרורים בשנים האחרונות היה זה רגע מכונן | טור דעה

פורסם בתאריך: 25.3.20 19:07

קשה לבחור רגע שיא אחד בעונה רבת תהפוכות כמו זו שעברה בית״ר, עונה שמסוכמת טרם זמנה, אבל כזו שכל פרק בה היה מרתק.

זו היתה עונה שהחלה עם החתמות נוצצות כמו עלי מוחמד, ליוואי גארסיה ומיכאל אוחנה, התגלגלה עד מיני טלנובלה בין ארגון האוהדים לה-פמיליה להנהלה ולמשה חוגג, כולל מסיבת עיתונאים ביזארית. אחר כך עלו הנערים לשחק, והזרים, והעסק לא כל כך התחבר. אחרי פתיחת בלהות בליגה, בית״ר התייצבה בהמשך, ולמרות התקוות הרבות נחלה מפלה כואבת בגביע דווקא נגד מכבי פתח תקוה והאקס גיא לוזון.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ואם כל זה לא הספיק, באה הקורונה ונתנה עוד בומבה לבית״ר, למשה חוגג באופן אישי, ולכדורגל בכלל.

זו היתה עונה שהבטיחה הרבה ונתנה קצת מכל דבר. קצת, אבל עדיין לא מספיק.

תואר קטן – היה מרגש להכניס גביע לארון אחרי עשור, אבל כולם יודעים שעדיף גביע אחד מחמישה גביעי טוטו. האוהדים רוצים לראות את בית״ר מצליחה במפעלים החשובים יותר.

קצת משחקים גדולים – כמו הניצחונות על מכבי חיפה בטדי שהגיע בזכות הרבה לחימה וקצת מזל, ועל באר שבע בטרנר, עם תצוגת עליונות מוחלטת שעזרה לחניכים של רוני לוי לנפץ מחסום פסיכולוגי מעיק שארך שש שנים אבל הרגיש כמו נצח. והיה גם הניצחון .1:4 הענק בניצוחו של גדי קינדה נגד הפועל חיפה האומללה.
ועדיין, קשה להיזכר בהרבה משחקים גדולים של בית״ר בעונה הזו. לפרקים היה נדמה שהקבוצה עושה מה שהיא רוצה על המגרש, אבל לא היתה לזה שום המשכיות.


מעוז צור (צילום: מיכל ציפורי)

מעוז צור (צילום: מיכל ציפורי)


קצת קהל – יש תירוצים: הקור הירושלמי שהכה במלוא עוצמתו, העובדה שברוב הזמן הדבר היחיד ששטף על המגרש היה הגשם, חוסר היציבות שהתבטא בשרשרת הפסדים לצד רצף ניצחונות. הכמות שהגיעה לטדי היא תוצר של מותג חולה שנמצא בתהליך התאוששות. ועד שאוהדי בית״ר כמעט מילאו את טדי, בא הבונקר של ניר קלינגר וטרף את הקלפים.

ועם כל הכבוד לרגעים הטובים על המגרש, רגע השיא שלי התרחש דווקא מחוץ לכר הדשא, וזה הראיון המעולה של הבעלים משה חוגג לערוץ הספורט. לאוהדי בית״ר לא היו הרבה הזדמנויות לשמוע את בעל הבית המהפכן והמסקרן, ובמשך 40 דקות הם קיבלו אותו באופן הכי ישיר ומעניין. חוגג לא התחמק, ענה על כל השאלות, לא גמגם גם כשאלי טביב הקשה עליו, והבטיח שבניגוד לשמועות, הוא כאן כדי להישאר. הוא בישר שימשיך להשקיע במחלקות הנוער, דיבר בביטחון וברהיטות ובכלל, הציג יכולת מצוינת על המגרש התקשורתי ולא התרגש מהמעמד.

כל אוהד בית״ר שצפה בראיון התמלא גאווה והרגיש שיש לקבוצה מישהו רציני ומלא רצון טוב שמתובלים במחשבה יצירתית ונכונה.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר