שי ברדה וסלובדן דראפיץ' (צילום: ניר קידר)
יסיימו בקרוב את תפקידם? שי ברדה וסלובודן דראפיץ' (צילום: ניר קידר)

דעה | צמד מנצח: הבחירה בדראפיץ' את ברדה צריכה להיות קלה

הצעד הראשון של משה חוגג צריך להיות פיטורי רוני לוי, מיד אחר כך החתמה סלובודן דראפיץ' ושי ברדה. גם בלבול זה אופציה לא רעה | טור דעה

פורסם בתאריך: 9.7.20 14:46

בשעה טובה עונת 2019/20, זו שנזכור אותה כעונת הקורונה, הסתיימה. זוהי ככל הנראה העונה הכי ארוכה ששיחקה בכדורגל הישראלי המודרני, עונה שנפתחה לפני למעלה משנה עם תקוות גדולות, עם רכש גדול במהלך הקיץ ועם ניצחונות בגביע הטוטו בחודש אוגוסט. ואז, רגע לפני חגי תשרי, הגיעה ההתרסקות, שאחריה כל מה שליווה את המשחקים של בית"ר הוא פחד. פחד מספיגת שערים והפסדים. והפחד הזה הוביל לשיתוק, שנמשך (למעט הבלחות בודדות) עד לסיום הפלייאוף השבוע.

אז נכון, בשורה התחתונה רוני לוי עמד במבחן התוצאה. בתחילת העונה הוצבה לו מטרה להביא את בית"ר לאחד המקומות שמבטיחים השתתפות במוקדמות הליגה האירופית, והוא עשה זאת. על הדרך המאמן גם הבטיח לעצמו חוזה לעונה הבאה. ועדיין – הגיע הזמן להגיד שלום ולא להתראות לרוני לוי.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת3"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


עוד בקיץ שעבר טענתי שרוני לוי לא מתאים לבית"ר. בחודש ספטמבר, מעט אחרי התבוסה למכבי תל אביב, כבר כתבתי שמשה חוגג צריך לפטר אותו. אבל זה לא קרה, ואיך אומרים? לא בוכים על חלב שנשפך.

אז לא נבכה. בהנחה שלמרות החוזה משה חוגג לא ימשיך עם רוני לוי, המשימה הראשונה של בית"ר היא למצוא מאמן. לאור העובדה שהתקציב הולך להצטמצם, האפשרות של צוות אימון זר יורדת מהפרק, גם ברק בכר כידוע כבר לא פנוי ואפילו אלי כהן השריף סגר לעצמו ג'וב כמנהל המקצועי של עירוני מודיעין מליגה ב' – מה שמשאיר את בית"ר עם שלושה שמות – מרקו בלבול, סלובודן דראפיץ' ו/או שי ברדה.


גיא אדרי (צילום: פרטי)

גיא אדרי (צילום: פרטי)


בלבול מתאים לבית"ר כי הוא דוגל במשחק התקפי והוא הצליח להחזיר את מכבי חיפה לצמרת הכדורגל הישראלי. בנוסף, הוא מקדם שחקנים צעירים (מה שרוני לוי אפילו לא ניסה), אוהב כדורגל פתוח ולדעתי הוא יוכל להחזיר את בית"ר למאבקי האליפות, בטח שהסגל של בית"ר כולל כוכבים כמו מיכאל אוחנה, אלירן עטר ועדין ורד.

סלובו ו/או ברדה הם, לדעתי, האופציה המועדפת על חוגג. למה? נתחיל בכך שעם מרקו בלבול על הקווים ירדן שועה לא יתקרב לבית"ר. ונמשיך בחיבור המדהים שהיה לצמד המאמנים עם הקהל ועם המועדון באופן כללי, ונסיים בכך שהשניים אוהבים כדורגל התקפי ותוסס ושהם יודעים לטפח ולגדל שחקנים צעירים.

הכדור בידיים של חוגג, ואולי כדאי לו, לבעל הבית של בית"ר, להקשיב הפעם לרחשי לב האוהדים שרובם רוצים וזועקים את שמם של סלובו את ברדה.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר