עידן ורד, אוהדי בית"ר (צילומים: שרון בוקוב, ניר קידר)
עידן ורד, אוהדי בית"ר (צילומים: שרון בוקוב, ניר קידר)

דעה | תודה, שלום ולהתראות: להיפרד מעידן ורד בצורה מכובדת וראויה

עידן ורד בחור נפלא, אין על כך עוררין, הוא אוהב את בית"ר וכואב את מצבה, על זה לאף אחד אין ספק, אך היכולת המקצועית הפושרת שנמצאת בירידה בשלוש השנים האחרונות, מסמנת את דרכו החוצה. זה כבר גדול עליו בכמה מידות. צריך לומר יפה תודה ושלום

פורסם בתאריך: 21.4.21 18:22

מאז הגעתו של משה חוגג למועדון הוא הימר כמעט באופן קבוע על הסוסים הלא נכונים, גם בגזרת המאמנים וגם בגזרת השחקנים, כשהבכיר בהם הוא הקפטן ורד. הוא כבר לא מוכיח מנהיגות, וכשחקן מוביל לא סיפק מספרים שמקבעים את מעמדו ככזה. ככל שהזמן עובר היכולות הטכניות שלו הופכות להיות מוגבלות והמהירות כבר איננה, אין לוורד מה למכור כשחקן מוביל.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


אני אומר זאת בכאב גדול – בעבר ורד היה משאיר אבק לשחקנים אחרים, בין אם זה במהירות, או בדריבל מתוחכם כשלפתע הוא עובר אותם כלא היו.

העונה ורד לא מצליח לעבור שחקן בפעולות שהיו מוכרות לו, המהירות איננה כשהיתה וכבר אין לו שום יתרון מול היריב. במבחן הסטטיסטיקה בהשוואה לשחקנים בכירים בתפקידו הוא לא נמצא באותה הרמה ומבחינת מספרים מאזנו עומד העונה על זוג שערים בליגה וארבעה בישולים בלבד.

לפני הנתונים הסטטיסטיים באתר מנהלת הליגה הוא נמצא בירידה חדה:  בכל הקשור למסירות מפתח, איומים על השער, מסירות מקדמות ומדויקות, דריבלים, מאבקי אוויר, ומאבקי קרקע, ורד נמצא הרחק מאחור ועם נתונים לא מספקים.

למען האמת הכל החל בעונת 17/18, כשאלי טביב היה בעל הבית והיה זה שהחתים את ורד על חוזה חדש כעוד כשהיה בכושר שיא בקריירה שלו. אך אז נאלץ ורד להיעדר עקב בעיה רפואית שהשביתה אותו כמעט לרוב העונה וגם כשחזר זיהינו כולנו שזה לא אותו השחקן שהכרנו.

את פתיחת עידן חוגג הוא עשה כקפטן הקבוצה ולמען האמת גם מבחינת מנהיגותית לא מדובר בקפטן מהשורה הראשונה. מדובר בבחור טוב וחיובי, אך תכונות מנהיגותיות הן מולדות ולמספר 8 מסתבר אין את היכולת להנהיג ולהוביל קבוצה.

העונה הנוכחית חשפה את האמת המרה: הוא כבר לא יכול לתרום הרבה מבחינה מקצועית לבית"ר ירושלים. האכפתיות שלו מעוררת הערכה רבה והאהבה שלו לבית"ר היא אמיתית, אך לא תורמת למועדון דבר כבר שלוש עונות ברציפות.

למען האמת, דפיקות על כר הדשא לאחר עוד איבוד כדור, נפנופי ידיים באוויר כששוב לא הצליח לעבור שחקן, למסור מסירה פשוטה או כרטיס צהוב מכוון לאחר שכלום לא הולך, יכול לעבוד רק על הקהל ביציעים, אבל חבל שזה רק מה שנשאר ממנו.

מה שעובד על הקהל האמוציונלי ביציעים בעת משחק לא אמור לחלחל לבעל הבית.

ארצה לזכור את עידן ורד שעלה מהנוער לקבוצה הבוגרת ובעונת הפריצה שלו זכה בגביע. את הילד שסירב בכל תוקף לעבור למכבי חיפה, ואת השחקן הרעב שחזר לקדנציה נוספת. זו העת לומר  לעידן ורד שלום בצורה יפה. חשוב לעשות את הפרידה בצורה מכובדת והכי יפה שיש, כי זה מגיע לו.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר