אוהדי בית"ר, משה חוגג (צילומים: אורן בן חקון, ארנון בוסאני)
אוהדי בית"ר, משה חוגג (צילומים: אורן בן חקון, ארנון בוסאני)

דעה | חוגג על חשבונם? לא מו"מ ולא שמו"מ – הפתרון היחידי לבית"ר הוא פירוק

לעמותת האוהדים יש כוונות טובות, אבל הדיבורים עם משה חוגג גורמים נזק אדיר לבית"ר ומבזבזים זמן קריטי | טור דעה

פורסם בתאריך: 16.6.22 15:30

משה חוגג שוב מנסה לייצר באז תקשורתי עם סוג של מיזם שיווקי גדול – כשהפעם מדובר בהעברת הבעלות על בית"ר ירושלים לעוממת האוהדים. אני לא יודע מה עומד מאחורי היציאה של חוגג מההאפלה התקשורתית שהוא גזר על עצמו בשנה האחרונה לטובת פרסום הדבר ברשתות החברתיות, באופן אישי זה מרגיש לי כמו עוד ניסיון לא מוצלח למצוא את ההברקה התורנית.

באשר לעמותת האוהדים החדשה – חבריה כל כך נואשים להציל את קבוצתם האהובה מידי הבעלים, עד שהם מאמינים לעוד סיפור או ספין תורן מבית מדרשו של חוגג.

אני לא אופטימי לגבי ניסיון גיוס הכספים של עמותת האוהדים, במיוחד אם לוקחים בחשבון את העובדה שהם גייסו בשלב זה כמה מאות אלפי שקלים בלבד, ואני עוד פחות אופטימי באשר למציאת פתרון שחוגג מעורב בו באופן ישיר.

המספרים עליהם דיבר חוגג באותו פוסט בפייסבוק דיברו על 15 מיליון שקלים, אבל בטיוטת החוזה כבר הוזכרו 18 מיליון שקלים נוספים לכיסוי חובות וגירעונות.

חברי עמותה יקרים – המאמצים שלכם ראויים להערכה, אבל אין טעם להיות מנוצלים על ידי מי שהכניס אתכם לבור הגדול וכעת גורר אתכם להרפתקה והכל כדי לעזור לעצמו. לעניות דעתי, הסיבה שבגינה פנה חוגג לעמותת האוהדים היא שאין שום איש עסקים רציני שמעוניין להיכנס איתו למשא ומתן כזה או אחר.

הפתרון היחיד הנראה לעין הוא פירוק בית״ר על כל השתמע. אז אולי הקבוצה תתחיל במינוס 12 נקודות וייתכן ולא תשרוד בליגת העל (ואולי כן, בכל זאת יש לה את יוסי אבוקסיס), אבל אני לא רואה שום תסריט סביר שבו בית״ר תוכל להתחיל את העונה ותינצל מהחובות הכבדים האופפים אותה.

עצתי לכם חברי העמותה – ותרו על ניסיון הרכישה מהבעלים הכושל, תשאפו ותנסו לעשות כל שביכולתכם (בדרך חוקית כמובן) על מנת להגיע לפירוק ולהביא לתום תקופת עידן חוגג, ובכך להביא להבראת הקבוצה.

ואתם האוהדים – תחזרו להתעסק בעידוד הקבוצה ולא בניהולה.

 

 


מחפשים דירת גן בגוננים? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר