מיכאל אוחנה (צילום: אורן בן חקון)
מיכאל אוחנה (צילום: אורן בן חקון)

לא לחזור על טעויות | דעה

מיכאל אוחנה לא הוכיח את עצמו בבית"ר ובהזדמנות הראשונה שהייתה לו ברח ולכן, אין להחזירו. בנוסף, עמדת השוער בקבוצה לוקה בחסר וטוב שיש לצוות המקצועי מחשבות על שינוי בעמדה זו

פורסם בתאריך: 8.12.22 14:48

שוער זר, כן או לא? בעמדה כל כך קריטית להביא שחקן זר זה הימור ובטח נוכח מצבה של בית"ר זה הימור, אבל הימור שאין לה מה להפסיד בו יותר מדי.
נתנאל דלויה פתח את העונה בצורה קטסטרופלית מה שגרם לכך שאיתמר ישראלי קיבל את המקום בהרכב די מהר. היכולת של השניים לא טובה, וזו הסיבה שבית"ר נכון לעכשיו מכוונת לשינוי בעמדת השוער וכרגע הכיוון הוא שוער זר. בית"ר הגישה הצעה לאדוויאנס גרטמואנס, שוערה הליטאי של ז'לגריס קובנה, כשבמקביל מגיע למבחנים שוער קמרוני בשם סימון אומוסולה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


שינוי הכיוון של הצוות המקצועי הוא מבורך, מהסיבה שהשלב הראשון בדרך לייצב את ההגנה המחוררת של בית"ר הוא הבאת שוער שיביא ביטחון להגנה ויראה יכולות של שוער שמסוגל לשאת את הלחץ הבית"ר על כתפיו.
עוד לפני החזרה לליגה, ביום ראשון הקרוב, מצפה לבית"ר משחק במסגרת גביע המדינה נגד מ.ס כפר קאסם. כמובן שיהיו את מי שינסו להלביש למפגש הזה את היריבות מול קבוצה ערבית, אך אם בית"ר תתכונן למשחק כרגיל, פערי הרמות די ברורים. אבל בגביע כמו בגביע, צריך להגיע דרוך לכל משחק ואולי דווקא בגביע המדינה אבוקסיס, שכבר זכה בגביע עם בני יהודה והפועל באר שבע, יוכל לגרום לנו לחלום על התואר הכי מרגש שיש.
לקראת חלון ההעברות בינואר עולים כל מיני שמות לחיזוק הקבוצה ובין השמות שעלו, עלה גם שמו של מיכאל אוחנה. אני חושב שהמחשבה של בית"ר ללכת למהלך בו אוחנה יחזור לבית"ר היה טעות קשה מהסיבות הבאות: מדובר בשחקן ששולם עליו סכום שיא אי פעם בבית"ר, בו גם היה מבכירי המשתכרים במשך שלוש עונות, כשבמשך רוב הזמן הוא פשוט לא היה כשיר ובקושי הצליח להראות משהו מהכישרון שלו. בהזדמנות הראשונה שהיתה לו להשיב מעט לבית"ר על שלוש שנים בהם לא עשה דבר, הוא בחר ללכת, זכותו לעזוב כמובן אך המחשבה להחזירו היא טעות.
במקום הרפתקאות עם מיכאל אוחנה, אפשר לנסות להביא למשל את דן ביטון, שלא רואה דקות במכבי תל אביב, או לחילופין לנסות לעשות מהלך בו בר כהן יהיה חלק מבית"ר גם בשנים הבאות, כלומר שלא יהיה מושאל יותר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר