מוזכר כמועמד - אלי כהן (צילום: ארנון בוסאני)
מוזכר כמועמד - אלי כהן (צילום: ארנון בוסאני)

הלם בבית"ר: "לא ייאמן, אין לנו רגע אחד של שקט"

התפטרותו של היועץ המקצועי אלי כהן הערב היכתה בתדהמה את השחקנים בקבוצה

פורסם בתאריך: 13.9.17 20:53

תדהמה בבית"ר הערב בעקבות התפטרותו של היועץ המקצועי אלי כהן. "בקצב הזה אנחנו נעבור 20 מאמנים בעונה", אומר ל"ספורט כל העיר" שחקן בבית"ר. "את האמת קיבלתי את ההודעה בהלם, לא הייתי עם הפלאפון וכשפתחתי את הנייד ראיתי עשרות הודעות על הקבוצה שלנו. זה לא ייאמן שאנחנו במקום הראשון ואין לנו רגע אחד של שקט".

שחקן נוסף במועדון מציין בשיחה הערב עם "ספורט כל העיר": "אני חושב שאלי כהן פשוט פחד מהאוהדים ולמד מלקחי העבר, לכן הוא אמר את מה שאמר בראיון ל"ידיעות אחרונות". מה שהוא אמר פגע במועדון, ולכן הוא התפטר, על מנת המועדון לא יצטייר כגוף גזעני. הוא לקח החלטה נכונה".



אלי אוחנה, אלי כהן (צילומים: אורן בן-חקון, ארנון בוסאני)

אלי אוחנה, אלי כהן (צילומים: אורן בן-חקון, ארנון בוסאני)

 


כמו שזה נראה אין רגע של שקט במועדון הבית"רי. רק לפני יומיים כשהכל היה נראה ורוד בבית"ר ואלי כהן ישב יחד עם הבעלים אלי טביב ומנהל זכויות הניהול של המועדון באיצטדיון המושבה, וחגגו את הניצחון הגדול על מכבי פתח תקווה הגיע רגע השפל היום בבוקר כשכהן התראיין ל"ידיעות אחרונות" ואמר בין השאר כי הוא לא יביא שחקן ערבי לבית"ר.

בעקבות הדברים התחוללה סערה גדולה והתגובות לא איחרו להגיע. חבר הכנסת אחמד טיבי התבטא כנגד מועדון בית"ר ואף בתוך הקבוצה עצמה נשמעה ביקורת חריפה כנגד דבריו של כהן. ל"ספורט כל העיר" נודע כי בעקבות הדברים נרשם לחץ גדול מאוד לפטר את כהן, אך זה הקדים את המכה והחליט כאמור להתפטר מתפקידו.

בהודעה ששחררה בית"ר לפני דקות ספורות נכתב: "מחזיק תיק ניהול הזכויות בבית"ר ירושלים אלי אוחנה נפגש הערב עם היועץ המקצועי של המועדון אלי כהן בעקבות הדברים שאמר אלי כהן בראיון שפורסם הבוקר ב"ידיעות אחרונות" אלי כהן התנצל בפני אלי אוחנה על הדברים והציע את התפטרותו. לנוכח הדברים שנאמרו אלי אוחנה קיבל את התפטרותו של אלי כהן".

אין ספק כי ההחלטה של כהן היכתה בתדהמה את המועדון. כהן חזר לבית"ר לאחר ארבע שנים בעקבות אותה עונה עם סערת השחקנים הצ'צ'נים המוסלמים, ולאחר שבוע בלבד הוא מוצא את עצמו שוב מחוץ למשחק.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר