ניר ברקוביץ' (צילום: ליאור פודר - סטודיו לוקרה)
ניר ברקוביץ' (צילום: ליאור פודר - סטודיו לוקרה)

ניר ברקוביץ': "אנחנו יכולים להפתיע את בית"ר"

מאמן הפועל ראשון לציון מוכן למשחק הגביע ביום חמישי: "לבית"ר לא יהיה קל נגדנו, ניתן פייט עד הסוף"

פורסם בתאריך: 3.1.18 11:50

הגרלת סיבוב ח' של גביע המדינה, שנערכה בשבוע שעבר, זימנה לבית"ר משחק שעל הנייר נראה קל מול הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית (חמישי, 4.1, 21:00 באצטדיון הסופרלנד).

את הקבוצה מעיר היין מאמן, כידוע, ניר ברקוביץ', אחיו של בעלי הקבוצה אייל ברקוביץ', שבפתח השיחה עם "ספורט כל העיר" השבוע אמר "הגרלה נוחה" והוסיף צחוק מתגלגל.

 



בהמשך, כשהוא רציני יותר, הוסיף ברקוביץ' וציין כי "מאוד רציתי לקבל את בית"ר אבל בטדי, בגלל האווירה. זו הגרלה קשה מאוד, אבל אנחנו נבוא במטרה לנצח את המשחק. אנחנו יודעים שזה לא יהיה קל ופשוט, אבל אולי הביתיות תעזור לנו".

אתה באמת חושב שאתם יכולים להפתיע את בית"ר?
"אין בכלל ספק שבית"ר מגיעה למשחק כפייבוריטית. בית"ר קבוצה טובה ברמה הרבה יותר גבוהה משלנו, אבל זה כדורגל, יש הפתעות וקורים ניסים. אני מאמין שאנחנו יכולים להפתיע את בית"ר. בכל מקרה, לבית"ר לא יהיה קל נגדנו. אנחנו ניתן פייט עד הסוף ואני בטוח שיהיה משחק צמוד".

ניר ברקוביץ' (צילום: ליאור פודר - סטודיו לוקרה)

ניר ברקוביץ' (צילום: ליאור פודר – סטודיו לוקרה)

ברקוביץ' מוסיף ואומר כי "אני חושב שבני בן זקן עושה עבודה מאוד טובה. הוא במקום השלישי ואני חושב שבית"ר יכולה להיאבק עד הסוף. יש בבית"ר סגל מעולה ואני מאמין שעם חיזוק טוב בינואר היא בהחלט יכולה לרוץ למעלה עד הסוף".

 

בבית"ר, בכל מקרה, יודעים שעליהם להיזהר מהמשחק הזה. "ראשון לציון קבוצה טובה", מציין גורם בבית וגן ומוסיף: "הם התחילו טוב את השנה והיו במומנטום, אבל יש אצלם ירידה קלה באחרונה. אנחנו נצטרך לבוא מוכנים מנטאלית למשחק הזה, אסור להיות שאננים כי ראשון לציון תגיע עם אובר מוטיבציה כדי לייצר הפתעה".

גורם שני בבית"ר מוסיף ומדגיש כי "אין ספק שאנחנו פייבוריטים ועדיפים, אבל זה גביע, משחק אחד, ונצטרך להגיע ברמת מוכנות גבוהה, כי ראשון לציון קבוצה לא רעה בכלל. אין לנו בכלל ספק שניר ואייל ברקוביץ' בטירוף לקראת המשחק והם בטח מטריפים את השחקנים שלהם".

בעונה שעברה, כזכור, הסתיים המסע של בית"ר בגביע עם הפסד בשלב חצי הגמר למכבי תל אביב. העונה, כמעט מיותר לציין, רוצים בבית"ר ללכת עד הסוף ולהגיע למפגש עם נשיא המדינה, בטח לאור העובדה שהגמר יתקיים באצטדיון טדי.

"אנחנו רוצים וצריכים להגיע לשלבים האחרונים של הגביע", מציין עוד גורם בבית"ר. "אחרי חצי הגמר בעונה שעברה נשמח מאוד להגיע לגמר בטדי. בשביל שזה יקרה אנחנו צריכים להגיע מוכנים מאוד למשחק מול ראשון לציון, הם הרי יגיעו בטירוף למשחק וירצו לחולל את ההפתעה הגדולה. אסור לנו להסתבך במשחק הזה, בכל עונה יש סינדרלות בגביע ואסור לנו להיות הקבוצה הגדולה שתודח".

תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. יאללה בית"ר

    רִאשׁוֹן לְצִיּוֹן הִנֵּה
    וְלִירוּשָׁלַ‍ִם מְבַשֵּׂר אֶתֵּן.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר