ניר קלינגר (צילום: עבדאללה שמא)
ניר קלינגר (צילום: עבדאללה שמא)

קלינגר לקראת בית"ר: "ננסה לנצל את יתרון הביתיות"

מאמן הפועל חיפה מוכן למשחק הצמרת מחר (20:30 בסמי עופר): "אני לא חושב שאנחנו פייבוריטים. זה משחק צמרת בין שתי קבוצות טובות שכל תוצאה אפשרית"

פורסם בתאריך: 7.1.18 11:54

מחר (שני) תצפין בית"ר ירושלים למשחק מול הפועל חיפה (20:30 בסמי עופר), ללא שום ספק הפתעת העונה בליגת העל. האדומים מהכרמל מגיעים אל המשחק כשהם במקום השני, מרחק נקודה אחת בלבד מהפועל באר שבע שבמקום הראשון, וכשהם מקדימים בשתי נקודות את בית"ר ירושלים.

שתי הקבוצות, כידוע, התקשו במשחקי גביע המדינה ביום חמישי האחרון, אך שתיהן הצליחו לבסוף לדלגל על פני היריבות שקיבלו מהליגה הלאומית – בית"ר ירושלים גברה 1:2 על הפועל ראשון לציון ואילו הפועל חיפה ניצחה באותה תוצאה את הפועל פתח תקוה.

אל המשחק מחר תגיע בית"ר ללא מספר שחקנים משמעותיים – דוד קלטינס הפצוע, שבבית וגן מעדיפים לשמור בריאותו ומאפשרים לו להחלים לגמרי מהפציעה, אריק סאבו (הורחק נגד הפועל ראשון לציון), ופול אדגר (מושעה בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים). אלה מצטרפים, כידוע, לעידן ורד שנעדר מזה תקופה ארוכה בשל וירוס שתקף אותו. מי שיחזור לסגל הוא ז'אורז'יניו, שסובל מרגישות בברך ועל כן לא יפתח בהרכב. יוסי בניון צפוי להמשיך על הספסל, כשאת המקום בהרכב עשוי לקבל ציון צמח.

למרות ההרכב החסר של בית"ר ועל אף העובדה שהוא מקדים את בית"ר בטבלה, מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר טוען בשיחה עם "כל העיר" כי "אני לא חושב שאנחנו פייבוריטים. זה משחק צמרת בין שתי קבוצות טובות שכל תוצאה אפשרית. אני חושב שיהיה משחק מאוד פתוח, כמו המשחק הראשון בטדי שהיה אחד המשחקים הטובים השנה בליגת העל. ההבדל הוא שאנחנו משחקים בבית וננסה לנצל את היתרון הזה".

גם אתם וגם בית"ר מצליחים בתקציב נמוך משמעותית מזה של הפועל באר שבע, מכבי תל אביב ומכבי חיפה – מה סוד הקסם?
"אני יכול לדבר בעיקר על הקבוצה שלי, למרות שגם בית"ר עושה עונה מצוינת, ההצלחה תלויה בבחירת השחקנים והחיבור ביניהם. זה לטעמי עושה את כל ההבדל. ואני חושב שזה קורה גם בבית"ר, למרות שצריך לציין שהתקציב שלהם גדול יותר משלנו בצורה משמעותית. כשאתה מצליח לקבץ שחקנים טובים ואיכותיים גם מבחינת החומר האנושי וגם מבחינה מקצועית אז אתה יכול להביא את היכולות אימון שלך לידי ביטוי הרבה יותר טוב", מסביר קלינגר את סוד ההצלחה כפי שהוא רואה אותו. "אני חושב שהחלק הכי חשוב בעבודת המאמן הוא בחירת השחקנים, זה הדבר שיכול לייצר עונה טובה ואיכותית".

 

מה המשמעות של המשחק הזה? הצהרת כוונת לאליפות?
"אני לא חושב. לשתי הקבוצות זה משחק חשוב אבל לא קריטי. העונה עוד ארוכה והמשחק הזה ייתן בסך הכל עוד 3 נקודות. זה לא משהו שיכול להוביל למשבר כזה או אחר אצלנו או בבית"ר. בנוסף, שתי הקבוצות מגיעות אחרי ניצחונות גם בליגה וגם בגביע, כך שהמשחק יהיה פחות לחוץ ויותר פתוח ומעניין".

לבית"ר יש את ההתקפה הטובה בליגה, לכם את ההגנה הכי טובה – זה אומר משהו על איך יתפתח המשחק?
"קשה לנתח מה יהיה במשחק הזה מבחינה מקצועית, אבל כמו שציינתי, אני בטוח שיהיה משחק מאוד קצבי בין שתי קבוצות טובות שיש להם שחקנים כישרוניים".

אתה מרגיש שיש תכונה בקרב האוהדים לקראת המשחק?
"ברור. הקהל שלנו הולך ומתרבה ממשחק למשחק והוא מגיע במספרים יפים. אני מקווה שזה ימשיך לעלות כי מאוד חשוב לנו לשמור על המומנטום".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר