שחקני בית"ר חוגגים (צילום: ניר קידר)
שחקני בית"ר חוגגים (צילום: ניר קידר)

"ניצחון על הפועל חיפה ייתן לנו דחיפה אדירה"

בבית"ר מוכנים למשחק החשוב נגד הפועל חיפה הערב: "יש לנו את ההתקפה הטובה בליגה ואנחנו מגיעים במטרה לנצח"

פורסם בתאריך: 8.1.18 14:43

משחק על שש נקודות. כך מגדירים הן בבית"ר והן בהפועל חיפה את המפגש שיתקיים ביניהן הערב (20:30 בסמי עופר), כשבבית וגן יודעים היטב כי כדי להישאר במאבק על האליפות הם חייבים לחזור לירושלים עם שלוש נקודות.



"אם אנחנו רוצים לרוץ עד הסוף העונה אנחנו חייבים להתעלות ולנצח את הפועל חיפה", מדגיש אחד משחקני בית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר". "אמנם הפועל חיפה קבוצה מעולה, אבל גם אנחנו. יש לנו את ההתקפה הטובה בליגה ואנחנו מגיעים לסמי עופר במטרה לנצח".

בית"ר, כידוע, מגיעה למשחק כשהיא במקום השלישי, מרחק שתי נקודות מהאדומים מהכרמל ושלוש נקודות מהפועל באר שבע שבמקום הראשון. בבית"ר, כאמור, רוצים לחזור עם שלוש נקודות יקרות, אבל שחקן אחר בבית"ר מדגיש כי "גם אם חלילה נפסיד את המשחק, זה לא יסגור את הסיפור. העונה עוד ארוכה וגם אם ננצח זה לא יוציא את הפועל חיפה מהמרוץ. אין ספק שניצחון ייתן לנו דחיפה אדירה להמשך ואנחנו נבוא בטירוף כדי לנצח. מצפה לנו משחק לא קל ואנחנו נצטרך להתעלות על עצמנו במטרה להשיג 3 נקודות".

 

שחקני בית"ר חוגגים (צילום: ניר קידר)

שחקני בית"ר חוגגים (צילום: ניר קידר)

מבחינה מקצועית, הצוות המקצועי בראשות בני בן זקן ממשיך לסבול ממכת פציעות והיעדרויות. מהמשחק ייעדר, כמובן, עידן ורד שעדיין לא החלים לגמרי ובשלב זה הוא עדיין לא מקיים אימונים מלאים עם הקבוצה. פרט אליו יחמיץ את המשחק גם פול אדגר בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים, כשדוד קלטינס שמחלים מפציעה והחמיץ את שני המשחקים האחרונים צפוי לעבור מבחן כשירות בסמוך למשחק, ורק אם יימצא כשיר יהיה בסגל.

"הפועל חיפה קבוצה מאומנת מאוד", מציין גורם בבית"ר ומוסיף: "וגם במשחקים שבהם הם לא מרשימים, כמו נגד בני יהודה, הם עדיין מספיק טובים כדי להבקיע ואנחנו נצטרך להיזהר כי יש להם חלק קדמי מאוד איכותי עם עדן בן בסט, חנן ממן ואלון תורג'מן. יש להפועל חיפה הגנה מאוד טובה, הם מרבים לשחק על התקפות מעבר ומתפרצות ואנחנו נצטרך לשים על כך דגש".

גורם אחר בבית"ר מוסיף ומציין כי "זה סוג של משחק עונה עבורנו, אבל כל אחד מהמשחקים האחרונים הוא כזה. נצטרך להיות מרוכזים, להניע טוב את הכדור ולהכתיב את הקצב. אנחנו בטוחים שהאוהדים שלנו יגיעו בהמוניהם ותהיה אווירה מצוינת ואנחנו מקווים שנהיה עם היד על העליונה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר