אנתוני וארן (צילום: ניר קידר)
אנתוני וארן (צילום: ניר קידר)

שחקנים בבית"ר מחמיאים: "וארן מאוד טכני והוא בעיקר גולר"

בבית וגן מרוצים מהחלוץ, שכבר כבש העונה תשעה שערים: "השילוב שלו עם שכטר ועזרא הוא יוצא מן הכלל"

פורסם בתאריך: 11.1.18 13:46

אחד משחקני הרכש הראשונים שהחתימה בית"ר בקיץ האחרון היה אלמוני למדי עבור אוהדי הקבוצה ולא רק עבורם. מדובר היה על אנתוני וארן, בן 27, חלוץ ישראלי ממוצא צרפתי, שאמנם חורר רשתות בליגה הלאומית במדי הפועל ירושלים, אך לא סייע לקבוצה להינצל מירידה לליגה השלישית.

אבל מהר מאוד הכירו ביציעים של בית"ר את החלוץ. את העונה הוא פתח בצורה נפלאה, עם שער נגד ואשאש ההונגרית במוקדמות הליגה האירופית, כשקצת אחר כך הוא הרשית צמד לרשת של אשדוד במסגרת גביע הטוטו. שער נוסף שלו נגד אשדוד, הפעם במסגרת המחזור השני של הליגה, הוביל את אנשי בית"ר להציב לחלוץ יעד לא פשוט – 15 שערים בכל המסגרות.

אלא שבינתיים וארן מוכיח שהמשימה ממש לא גדולה עליו. להפך. כשמחצית עונה כבר מאחור לסקורר החדש של בית וגן יש כבר 9 שערים בכל המסגרות – ארבעה מהם בליגה – כשאת השניים הנוספים הוא כבש בגביע המדינה והעניק לבית"ר את הכרטיס לשלב הבא אחרי ניצחון 1:2 על הפועל ראשון לציון בשבוע שעבר.

ביום שני, כידוע, בניצחון הגדול על הפועל חיפה הוא שוב היה גיבור המשחק עם שער ובישול לחן עזרא, שנתנו לבית"ר שלוש נקודות חשובות מאוד, והוכיח פעם נוספת שיש על מי לסמוך בחלק הקדמי.
"השילוב של וארן עם שכטר ועזרא הוא פשוט יוצא מן הכלל", מחמיא שחקן בבית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר" ומוסיף: "אמנם אין ספק שעידן ורד יחזור להרכב כשיבריא, אבל אם וארן ימשיך להפגין את היכולת הזו אי אפשר יהיה לוותר עליו גם כשעידן ורד יחזור. הוא פשוט עושה עבודה נפלאה".

פרט למספרים, שהם בהחלט מרשימים ומציבים אותו במקום השני בטבלת הכובשים בכל המפעלים ובמקום השלישי בטבלת המבקיעים בליגה, התרומה של וארן על המגרש היא משמעותית מאוד. הוא מסייע למשחק ההגנה, מפעיל לחץ על היריבה ולוחץ על הכדור בכל הזדמנות. בנוסף, הוא גם מפגין משחק ראש מצוין ויכולת טכנית גבוהה, שבאה לידי ביטוי גם בבישול השער לעזרא ביום שני. וארן, כידוע, השתלט על כדור לא פשוט עם העקב, השתחרר משחקן יריב ונתן מסירה מצוינת – לעזרא נותר רק להפציץ לחיבורים ולהקפיץ את 6,000 הצהובים-שחורים ביציעים.

"כששחקן עובד קשה הוא מגיע להישגים ולתוצאות וזה הסיפור של אנתוני וארן", מציין שחקן אחר בבית"ר. "מעבר לעבודה הקשה, הוא חלוץ מצוין. הוא ניחן במיקום מעולה, הוא יודע איפה להיות ויש לו משחק ראש מעולה, כמו שראינו במשחק הגביע נגד ראשון לציון. בנוסף, הוא חבר טוב לקבוצה, הוא בחור שקט שעובד קשה ולא מתלונן. לזכותו ייאמר שבכל פעם שהוא מקבל הזדמנות הוא מוכיח את עצמו".

"אנתוני אולי לא מהיר, אבל הוא מאוד טכני והוא בעיקר גולר", מוסיף עוד שחקן בבית"ר. "הוא עובד מאוד קשה באימונים, לא עושה פרצופים ומתלונן שהוא לא בהרכב אלא פשוט עובד. הוא אדם מדהים, צנוע ומוכן לתת את התחת, לרדוף אחרי שחקני יריב ולעשות הרבה פעולות הגנתיות. אין ספק שהוא תורם ועוד יתרום לנו המון. בעונה שעברה היה חסר לנו שחקן כמוהו, אחד שיודע לעלות מהספסל ולספק מספרים יפים. הוא יודע גם לשמור על הכדור עם הגב ולהחזיק את הכדור כשצריך לשחרר לחץ, אני באופן אישי מאוד אוהב אותו ומאוד שמח בשבילו שהוא מצליח".

 

עם כל מחזור שחולף בבית"ר מבינים שאפשר בהחלט להיאבק השנה על תואר האליפות. העובדה שהקבוצה מדורגת במקום השני, מרחק נקודה אחת בלבד מהאלופה הפועל באר שבע שבמקום הראשון, מובילה את ראשי הקבוצה – הבעלים אלי טביב ומחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה – לחשוב בגדול.

אנתוני וארן (צילום: ניר קידר)

אנתוני וארן (צילום: ניר קידר)

השניים, כידוע, הנחיתו לפני כשבועיים את החלוץ דייוויד בויסן כץ, וכעת בבית וגן עובדים במרץ על החתמת בלם זר, אחד שיהיה אולי שובר השוויון בדרך אל התואר. כדי לפנות מקום לבלם הזה, קיבל השבוע אריק סאבו הוראה לחפש לעצמו קבוצה, כשבבית וגן מדגישים כי "סאבו התבקש לחפש לעצמו קבוצה במטרה לפנות מקום לבלם". אפשרות נוספת שעומדת על הפרק היא השאלתו של פול אדגר לקבוצה אחרת עד לסיום העונה, כשגם האופציה שסאבו יושאל עומדת על הפרק.ב

נושא הבלם, גורם בבית"ר מציין השבוע כי "יש כוונה ורצון להתחזק בבלם וישנם מספר מועמדים על הפרק. במידה ונצליח להגיע להבנות עם אחד מהם, נבדוק את האפשרויות בנוגע לפינוי מקום בסגל". בינתיים, שבוע נוסף חלף וחוזה חדש לאיתי שכטר עדיין אין, אך בבית"ר ממשיכים לשדר אופטימיות ומאמינים כי הנושא ייסגר בזמן הקרוב. "התחושה היא שאיתי יישאר", מציין גורם בכיר בבית"ר ומוסיף: "ההצעה של המועדון היא חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר