בית״ר ירושלים חגיגה (צילום: ניר קידר)
בית״ר ירושלים חגיגה (צילום: ניר קידר)

"עם התמיכה שנקבל מהקהל האדיר שלנו ננצח"

מוצ"ש, 20:30: בית"ר רוצה להמשיך במומנטום גם נגד קרית שמונה. "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לאבד נקודות"

פורסם בתאריך: 11.1.18 14:16

מוקש. כך מגדירים בבית"ר את המשחק הקרוב של הקבוצה מול הפועל קרית שמונה (מוצ"ש, 20:30, קרית שמונה). "האצטדיון בקרית שמונה הוא אחד הקשים בארץ", מסביר שחקן בבית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר". "זה אצטדיון מאוד קטן וביתי, ובשנים האחרונות היה לנו קשה מאוד לשחק שם. אנחנו צריכים להיות חדים ומרוכזים, לשחק את הכדורגל שלנו ולחזור עם הנקודות. קרית שמונה לא תעשה לנו חיים קלים, אבל אסור לנו לאבד נקודות עכשיו".

אל המשחק מגיעה בית"ר במומנטום מצוין ועם רצף של ארבעה ניצחונות (שלושה בליגה אחד בגביע), שהאחרון ביום שני מול הפועל חיפה. הצהובים, כידוע, מרוחקים רק נקודה אחת מהפועל באר שבע שבמקום הראשון והם רוצים להמשיך ולהפעיל לחץ על שחקניו של ברק בכר.

מהמשחק ייעדר אריק סאבו, שהורחק על ידי ההתאחדות לכדורגל בגין העלבת השופט דניאל בר נתן במשחק הגביע. פרט לסאבו (ולעידן ורד שכבר תקופה ארוכה לא משחק), יעמוד לרשות המאמן בני בן זקן סגל מלא לאחר חזרתם של פול אדגר (הרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים) ודוד קלטינס (שהחלים ממתיחה בשריר).

בבית"ר מרוצים מאוד מהחזרה של השניים, זאת לאור השבועות העמוסים במשחקים שצפויים לקבוצה, שכוללים משחקים חשובים ולא פשוטים – בני סכנין בטדי, הפועל מרמורק בטדי (גביע) ומכבי נתניה בחוץ.

 

 

"מצפה לנו חודש לא קל מלא במשחקים חשובים ולא קלים", מציין שחקן בבית"ר. "כבר במוצ"ש יש משחק מוקש מול הפועל קרית שמונה, שהיא קבוצה מצוינת. אבל אם אנחנו רוצים באמת לדבר חזק השנה נצטרך להיות במיטבנו ולנצח את המשחק, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לאבד נקודות".

בית״ר ירושלים חגיגה (צילום: ניר קידר)

בית״ר ירושלים חגיגה (צילום: ניר קידר)

שחקן אחר מוסיף: "יש לקרית שמונה התקפה מאוד טובה בראשות שובל גוזלן, שכבר השנה עשה לנו כמה וכמה בעיות. נצטרך לדעת לשמור חזק בהגנה, לסגור נכון את השחקנים שלהם ולא לתת לגוזלן לנשום".

אותו שחקן מתייחס גם למיקום של הקבוצה בצמרת וטוען כי "בשביל לזכות באליפות צריך לעשות ולא לדבר. אנחנו חייבים להמשיך באותו קו שאנחנו דבקים בו במשחקים האחרונים – לתת הכל, לשחק קרוב אחד ולהיות שקטים עם הכדור. לא יהיה לנו קל בקרית שמונה אבל אין לי ספק שביחד עם התמיכה שנקבל מהקהל האדיר שלנו ננצח".

מנגד, שחקן בקרית שמונה מדגיש כי "בית"ר בתקופה מעולה אבל כבר הוכחנו העונה שאנחנו מסוגלים להתמודד מולם. בסיבוב הראשון בטדי עשינו תיקו ובגביע הטוטו היינו יותר טובים וניצחנו. עם כל הכבוד לשאיפות של בית"ר בצמרת, לנו יש את המטרות שלנו – להיות בפלייאוף העליון – ונבוא לתת את הכל כדי לנצח".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר