אוהדי בית"ר ירושלים (צילום: אורן בן-חקון)
אוהדי בית"ר ירושלים (צילום: אורן בן-חקון)

בבית"ר מוכנים לסכנין: "באים במטרה לנצח"

במועדון מקווים כי למעלה מ-20,000 אוהדים יגיעו למשחק החשוב. שחקן בקבוצה: "אנחנו צריכים את הנקודות כדי להמשיך להיות פקטור בצמרת"

פורסם בתאריך: 21.1.18 13:43

דריכות שיא בבית וגן לקראת המשחק נגד בני סכנין (שני, 22.1, 21:00, טדי), ולא רק בשל היוקרה מול היריבה המושבעת, אלא בעיקר בשל המצב בצמרת הטבלה והעובדה שמכבי תל אביב נכנסה לפורמה. בבית"ר יודעים היטב שלאור איבוד הנקודות מול קרית שמונה, המשחק מול סכנין הוא על הרבה יותר מסתם יוקרה.

"המשחק ביום שני הפך להיות עבורנו מלחמת עולם", מציין שחקן בבית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר" ומוסיף ש"מעבר ליוקרה ולחשיבות של המשחק בעיני האוהדים, אנחנו צריכים את הניצחון והנקודות כדי להמשיך להיות פקטור בצמרת. איבדנו נקודות חשובות במחזור האחרון וחבל כי במקום להיות במקום הראשון חזרנו למצב שבו אנחנו רודפים. אנחנו חייבים לנצח ולחזור למומנטום החיובי".

שחקן אחר בבית"ר מוסיף כי"מצפה לנו משחק לא קל נגד קבוצה עיקשת. הליגה השנה מאוד שוויונית ונדמה שכל קבוצה יכולה לנצח ביום נתון. אנחנו צריכים לחזור לעצמנו, להפגין את היכולת הרגילה והטובה שלנו בטדי. אני מאמין שאם נבקיע בהתחלה וביחד עם הדחיפה מהאוהדים המשחק יהיה שלנו".

שחקן נוסף בקבוצה מציין כי "אנחנו לא יכולים להיראות כמו שנראינו נגד קרית שמונה. נצטרך לשחק חזק יותר ולהגיע למצבים. אמנם סכנין היא יריבה קשה, אבל היא לא אותה סכנין של השנים האחרונות. הם יבואו לשחק חזק ולהילחם כי הם נאבקים בתחתית, אנחנו צריכים לשמור חזק בהגנה ולנצל את המצבים בהתקפה".

 

 

כך או כך, למרות איבוד הנקודות מול קרית שמונה, בבית"ר מאמינים כי למעלה מ-20,000 אוהדים יגיעו למשחק וייתנו דחיפה גדולה לשחקנים, במיוחד לאור העובדה שקהל של סכנין לא יהיה במשחק, בשל החלטה שהתקבלה בין מנהלת הליגה והקבוצות בנושא בשנה שעברה.

אוהדי בית"ר ירושלים (צילום: שרון בוקוב)

אוהדי בית"ר ירושלים (צילום: שרון בוקוב)

"אנחנו באים במטרה לנצח", מדגיש שחקן נוסף בבית"ר. "לא שכחנו את ההפסד הכואב בסיבוב הקודם. המשחק הזה הוא משחק של הרבה יוקרה, הוא חשוב מאוד לאוהדים שלנו ונעשה את המקסימום כדי לנצח ולשמח אותם".

המאמן בני בן זקן צפוי לבצע מספר שינויים בהרכב. דוד קלטינס, שחזר מפציעה ושולב כמחליף נגד קרית שמונה, יחזור להרכב. אנטואן קונט יחזור לעמדת המגן הימני כשמי שיירד לספסל הוא עופר ורטה.

בנוסף, בצוות המקצועי מתלבטים בין ז'אורז'יניו לבין פול אדגר, כשהתלבטות נוספת היא בין החזרתו להרכב של אנתוני וארן לבין השארתו בהרכב של דיויד בויסן כץ, שלא הרשים בבכורה שלו.

לפני המשחק תערוך בית"ר טקס לזכרו של אוהד הקבוצה מאיר חיים ז"ל, אשר נרצח בפיגוע בתחנה המרכזית הישנה בתל אביב בחודש ינואר 2003.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר