יוסי בניון, קשר בית"ר ירושלים (צילום: אורן בן חקון)
יוסי בניון (צילום: אורן בן-חקון)

וידאו – בניון בפרידה מרגשת מהאוהדים: "מצדיע לכם על כל מה שהייתם לי"

לאחר שלא שותף במשחק הגביע נגד מרמורק, הודיע יוסי בניון ביום שישי בערב בחשבון האינסטגרם שלו על עזיבתו מבית"ר ונפרד מהאוהדים בפוסט מהלב. בשבת בבוקר הוא כבר לא היה יכול לעצור את הדמעות

פורסם בתאריך: 26.1.18 20:07

לאחר שביום חמישי שוב לא שותף במשחק, הפעם במסגרת שמינית גמר גביע המדינה, יוסי בניון, מגדולי השחקנים בכדורגל הישראלי, הודיע בערב שישי כי הוא עוזב את בית"ר ירושלים.

הקשר (37) שהגיע רק הקיץ לאחר קדנציות מאכזבות מבחינתו במכבי חיפה ומכבי תל אביב רצה לסגור מעגל עם אליל נעוריו אלי אוחנה, מחזיק זכויות הניהול בבית"ר ירושלים, אך לא קיבל את הערכה המקצועית לה היה ראוי, ולאחר שהוקפא על הספסל שוב, הפעם נגד מרמורק החליט על עזיבה סופית.

יוסי בניון (צילום: אורן בן-חקון)

יוסי בניון (צילום: אורן בן-חקון)

בחמישי ציינו גורמים ושחקנים בבית"ר כי בניון נפרד מהם בחדר ההלבשה, והשחקן עצמו נופף לשלום לאוהדים שלא הפסיקו להריע לו לכל אורך העונה, פנה לקהל והודה להם על התמיכה.

בשבת בבוקר הגיע בניון לאימון בבית וגן כדי להיפרד מהשחקנים, אך בעיקר מהאוהדים שהכינו לו קבלת פנים מרגשת. בניון כל כך התרגש, שלא הצליח לעצור את הדמעות.


 


 

יוסי בניון בפוסט פרידה מהאוהדים (צילום מסך)

(צילום מסך)

"מסיבות לא ברורות לי קרו דברים שאינני מעוניין לפתוח על מנת לא לפגוע בחברים שלי לקבוצה", כותב בניון בשישי בערב בדף האינסטגרם שלו, "במערכת הזאת ובקבוצת בית"ר ירושלים שחשובה לכל כך הרבה אנשים טובים. עם יד על הלב בחודשים האחרונים ניסיתי הכל על מנת שלא נגיע למבצ הזה. אני עומד ומצדיע לכם על כל מה שהייתם לי בתקופה האחרונה, כל הודעה שקילתי, כל צעקה מהיציע וכל מחיאת כף".

 

יוסי בניון בפוסט פרידה מהאוהדים (צילום מסך)

(צילום מסך)

 

 

יוסי בניון בפוסט פרידה מהאוהדים (צילום מסך)

(צילום מסך)

עוד כותב בניון: "מהרגע הראשון שהרמתם אותי על הכתפיים בבית וגן, על התמיכה במשחקים, על התמיכה ברגעים הקשים, על העמיד מאחורי ברגע שכולם ניסו לסכסכך בינינו. ריגשתם אותי, נתתם לי הרגשה שקשה להסביר במילים. אתם תופסים פינה גדולה בלב שלי, אני אוהב אתכם אהבה גדולה ואני מאחל לעצמי שמישהו שם למעלה יגרום לזה שעוד ניפגש ונעשה דברים גדולים ביחד, שלכם יוסי בניון".

מי שמחכות לקלוט את השחקן הן הפועל חיפה ומכבי פתח תקווה' וכל מה שנותר זה לחכות ולראות מהי תהיה התחנה הבאה של השחקן.

**עדכון** במוצ"ש הוציאה בית"ר הודעה בקבוצת הפייסבוק שבה נכתב בין השאר: "פרידות ועזיבות הן לא דבר נעים בחיים, אך הן קורות. המועדון כיבד את החלטתו של יוסי בניון לעזוב בסופו של דבר, לא תמיד הדברים מסתדרים ואנו מאחלים ליוסי הצלחה רבה בהמשך דרכו בכל מקום אשר יבחר. עם זאת, אנו מבקשים מכולם להיות פרופורציונליים. אם יש מה לתקן, הדברים ייעשו לאחר בירור ומחשבה עמוקה במסגרת המועדון. חשוב לזכור כי מעל הכל, הקבוצה מתפקדת באופן יוצא מן הכלל מבחינה מקצועית מתחילת העונה, נמצאת כפסע מפסגת הליגה וברבע גמר גביע המדינה, תוך הצגת כדורגל המאפיין את בית"ר לאורך השנים ובסופו של יום אלו המטרות אשר הוצבו ועד כה גם הושגו בעמל רב ובדרך משותפת לקבוצה ולאוהבים אותה. מאמינים כי יחד נמשיך באותה הרוח ובאותה הדרך להציג ולהשיג את המקום אליו המועדון נכסף".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר