סלובודן דראפיץ (צילום: שרון בוקוב)
סלובודן דראפיץ (צילום: שרון בוקוב)

"נתניה קבוצה טובה אבל אני מאמין שנעשה את העבודה וננצח"

היום, שני, תשחק בית"ר נגד מכבי נתניה והאקס סלובודן דראפיץ'. שחקני הקבוצה יודעים שאסור למעוד: "כל משחק הוא משחק מפתח עבורנו ואסור לנו לטעות"

פורסם בתאריך: 29.1.18 09:40

כשהיא חזק מאוד במאבק על האליפות יודעת בית"ר שאסור לה להוריד את הרגל מהגז ושהיא לא יכולה לנוח על זרי הדפנה של ניצחון כזה או אחר. בטח לאור העובדה שכבר ביום שני (29.1) ממתין לה משחק חוץ לא קל נגד מכבי נתניה (21:00 בנתניה החדש), שמודרכת על ידי האקסים סלובודן דראפיץ' ושי ברדה.

בבית"ר, כאמור, מודעים לחשיבות של כל משחק ומשחק ובקבוצה מעוניינים להמשיך את המומנטום החיובי ולחזור עם שלוש נקודות נוספות, זאת כדי להישאר קרובה לצמד המובילות – הפועל באר שבע ומכבי תל אביב – ולהפעיל עליהם לחץ עד כמה שאפשר.

בשל המאבק בצמרת החליטו ראשי בית"ר, הבעלים אלי טביב ונציגו אלי אוחנה, לנסות ולתת את כל התנאים כדי להמשיך בהצלחות ועל כן תצא הקבוצה לבית מלון ביום שני בבוקר ותתכונן שם למשחק.

"אלי טביב נותן לנו המון השנה ודואג שאנחנו נתכונן למשחקים בצורה הכי טובה שיש", מפרגן גורם במועדון בשיחה עם "ספורט כל העיר" ומוסיף ש"גם במשחק נגד בני סכנין וגם נגד מרמורק בגביע היינו בבית מלון והתכוננו כראוי למשחקים, ועל זה צריך להגיד שאפו לבעל הבית שדואג שאנחנו נגיע בצורה הכי טובה שיש למשחקים".

מבחינה מקצועית לבית"ר כאב ראש מאוד גדול במרכז השדה כשדוד קלטינס הפצוע ימשיך וייעדר, כשגם ז'אורזיניו, שנפצע בקרסול במשחק נגד בני סכנין, נמצא בספק גדול. מנגד, מי שצפוי לחזור לסגל ואף להרכב הוא אריק סאבו, שמסיים את עונש ההרחקה.

 

סלובודן דראפיץ (צילום: שרון בוקוב)

סלובודן דראפיץ (צילום: שרון בוקוב)

 

"אני לא יודע איך נראה ביום שני כי אנחנו אחרי עומס של משחקים ואנחנו עדיין לא יודעים מי מהשחקנים יעמוד לרשותנו", מציין גורם בקבוצה. "נתניה קבוצה מאוד מאוד קשה, היא קבוצה טובה היא איכותית מאוד, יש לה שחקנים כמו ערן לוי ודיא סבע שהם מאוד מסוכנים בחלק הקדמי. הם אמנם איבדו נקודות בתקופה האחרונה אבל זה גם בגלל פציעות והיעדרויות ואנחנו יודעים שמצפה לנו משחק לא קל".

למרות זאת, בבית"ר מכוונים לניצחון. בקבוצה רוצים להגיע למשחק נגד מכבי חיפה בשבוע הבא כשהם דבוקים לצמד המובילות, שישחקו ביניהן באותו מחזור, כשבבית וגן רוצים להמשיך להפעיל לחץ.

"כל משחק הוא משחק מפתח עבורנו ואסור לנו לטעות", מציין גורם נוסף בבית"ר ומוסיף התייחסות לסדרת המשחקים הקרובה של הקבוצה: "אנחנו לפני סדרה לא פשוטה. מכבי חיפה נמצאת במצב קשה ולא יהיה פשוט מולה. גם בני יהודה לא קבוצה קלה. ובכלל, כל קבוצה בליגה יכולה לנצח ביום נתון. לכן אנחנו צריכים להמשיך לשחק, כמאמר הקלישאה, ממשחק למשחק ולא לחשוב יותר מדי קדימה. יש לנו את נתניה ביום שני, זו קבוצה טובה ומאומנת, ואנחנו נצטרך לשחק חזק ולא לעשות טעויות בהגנה, כי על כל טעות נשלם ביוקר כי החוד של נתניה קטלני".

"אני מקווה מאוד שננצח את נתניה", מוסיף שחקן בבית"ר. "נגד בני סכנין ספגנו שני שערים סתם מכלום ואסור שזה יקרה לנו שוב. סכנין הגיעו לשלושה מצבים כל המשחק והבקיעו שניים, כשזגורי את המצב שלו החמיץ, ככה שאנחנו נצטרך להיות במיטבנו באמת ולא לעשות טעויות שיעלו לנו ביוקר. נתניה קבוצה טובה אבל אני מאמין שנעשה את העבודה וננצח".

בעניין אחר. בוריס קליימן, שמסיים חוזה בסוף העונה ורשאי למעשה לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות, עדיין לא קיבל הצעה לחידוש החוזה ובסביבתו לא מצליחים להבין מדוע. "בוריס מחכה להצעה של בית"ר", אומר מקורב לשוער. "הוא מאוד רוצה להמשיך במועדון גם בשנים הבאות ובינתיים הוא לא מנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר