אלי אוחנה (צילום: ניר קידר)
אלי אוחנה (צילום: ניר קידר)

"אלי נפגע מהקללות של האוהדים, אבל הוא ממשיך כרגיל"

חבריו הקרובים של אלי אוחנה מתארים השבוע בשיחות עם "כל העיר" את מה שעובר עליו, ומעידים: "הוא לא סופר את הביקורות של התקשורת, רק הצלחת בית"ר מעניינת אותו"

פורסם בתאריך: 1.2.18 12:39

בסוף השבוע שעבר, הטלפון הנייד של אלי אוחנה לא מפסיק לצפצף. הודעה אחרי הודעה, כשבכולן אותו המסר – קללות ונאצות של אוהדי בית"ר שזעמו על עזיבתו של יוסי בניון ועל שתיקתו של נציג הבעלים בבית"ר.

שלוותו וגאוותו של אוחנה, שמאז תחילת העונה שמר על פאסון ולדברי חבריו לא ספר את הביקורות נגדו, החלה באותם רגעים להיפגע. הוא פשוט לא האמין שזה קורה לו.

"זה היה סוף שבוע לא נעים, שלחו לי הודעות נאצה קשות והכריזו שיעיפו אותי מבית"ר", שיתף אוחנה את חבריו בשיחות סגורות והוסיף: "בית"ר זה הלב שלי, עזבתי הכל לטובת המועדון, אז אותי יגרשו מהבית? זה לא יקרה. אני לא עוזב ולא זז הצידה גם אם המצב לא נעים. באתי לבית"ר כדי לעבוד ולשנות ואמשיך לעשות את זה. אני בכלל לא מבין את הטענות כלפיי".

אותם חברים ומקורבים שאיתם שוחח אוחנה מתארים השבוע בשיחות עם "ספורט כל העיר" את מה שעובר עליו.

"אלי נפגע מהקללות של האוהדים אבל הוא ממשיך כרגיל", מעיד אחד מחבריו הקרובים. "הוא לא אהב את הודעות הנאצה שקיבל ולא את הקללות נגדו, אבל הוא מכיר את הכדורגל לא מהיום ויודע שככה העולם הזה עובד".

אלי אוחנה (צילום: ניר קידר)

אלי אוחנה (צילום: ניר קידר)

בקיץ האחרון, כשאוחנה מונה לנציגו של אלי טביב בבית"ר ולאיש הניהול החזק במועדון, אוהדי בית"ר, גם אלו שמשתייכים לארגון לה פמיליה, היו מאושרים, וזאת למרות שמהרגע הראשון שם אוחנה את המלחמה בגזענות ובאלימות בראש סדר העדיפויות.

גם בכלי התקשורת השונים היו בטוחים שאוחנה, הסמל הגדול של בית"ר, הוא אדם הנכון במקום הנכון. כולם היו בטוחים שאוחנה הוא האדם המתאים ביותר לטפל בגזענות ובאלימות ביציעים, האמינו שהוא יכול לקחת את בית"ר צעד אחד קדימה – להתמודדות אמיתית על תארים ובעיקר דיברו על השקט שהוא ישרה על בית וגן, שידע לא מעט סערות בשנים שלפני כן.

ואז החלה העונה, והדבר האחרון שישנו בבית וגן הוא שקט. סערה רודפת סערה, פרשייה אחת מסתיימת ואחרת עולה לכותרות. מאמנים מתחלפים, שחקנים ממורמרים, אוהדים מתוסכלים ומה לא.

עם כל סערה שצצה נסדקה תדמיתו של אוחנה. בתקשורת החלו לבקר אותו על חוסר שליטה ובעיקר על כך שאינו מתייחס ומדבר על הנושאים הבוערים ועל הבעיות.

אבל אוחנה, בדיוק כפי שהיה כשחקן גדול ומאוחר יותר כמאמן וכפרשן, שמר על פאסון וסירב להתרגש מהביקורת שהושמעה כלפיו. מבחינתו הוא הגיע לבית"ר כדי לעבוד ולשנות ולא כדי לדבר.

"אלי לא מוצא לנכון לדבר כרגע וכולם צריכים לכבד את ההחלטה שלו", מדגיש בשיחה עם "ספורט כל העיר" חבר קרוב נוסף של אוחנה. "הוא לא חייב לאף אחד דין וחשבון והסברים. מדוע אף אחד לא דורש מאלונה ברקת לדבר על פרשת שיר צדק? מדוע אף אחד לא תוקף את יענקל'ה שחר על כך שהוא לא מדבר למרות כל מה שעובר על מכבי חיפה? ומה עם ג'ורדי קרויף שמדבר רק במסיבות עיתונאים? נוח לתקוף את אלי כי הוא דמות כריזמטית שתמיד מושכת אש אבל זה לא מחייב אותו לכלום. כשהוא ירצה לדבר הוא יעשה את זה ולא יבקש רשות מאף אחד. התקשורת יכולה לבקר אותו – זכותה – אבל אותו זה לא מעניין, הוא לא סופר את הביקורות של התקשורת, רק ההצלחה של בית"ר מעניינת אותו".

 

 

 

מקורב אחר לאוחנה מוסיף ומדגיש כי "עם כל הכבוד לתקשורת וליוסי בניון, אף אחד לא עשה עבור בית"ר את מה שאלי עשה. הקהל חם? שיהיה. אנשים חיים מספקולציות ומשמועות מרושעות. מחפשים לתקוף את אלי ואת בית"ר ומעניין מאוד שמאז תחילת השנה אף אחד לא מדבר על מבחן התוצאה. למה? כי בית"ר עומדת בו בצורה מצוינת. אלי עושה המון דברים חיוביים בבית"ר והגיע הזמן שכולם יפסיקו להתעסק ברכילות צהובה".

צלח את המשבר הראשון - אלי אוחנה (צילום: אורן בן -חקון)

אלי אוחנה (צילום: אורן בן-חקון)

חבר אחר של אוחנה מתייחס גם לדיבורים על פגיעה במעמד המאמן בבית"ר וטוען כי "אלי בא מהכדורגל, הוא היה מאמן והוא מכבד מאוד את מעמד המאמן, ולכן הוא לא חשב לבוא למאמן ולהגיד לו לשתף את בניון או מישהו אחר. הוא בחיים לא היה אומר את מי צריך לשתף ואת מי לא וכולם יודעים את זה, לכן לא ברור מה הטענות כלפיו בנושא של פגיעה במעמד המאמן".

"יוסי בניון לא עזב בגלל אלי אוחנה", טוען בנחרצות מקורב נוסף של אוחנה. "אלי התנהג אליו בצורה הכי מכובדת ומכבדת שיש. הוא דיבר איתו המון, גם כשבניון לא היה בסדר כמו בסיבוב הקודם נגד מכבי חיפה. הרי אם זה לא בניון אלא שחקן אחר היו בועטים אותו מהקבוצה, ובצדק".

אותו מקורב מוסיף מציין כי "אלי לא שומר דברים בבטן ולא טומן את הראש בחול. כשיש לו מה לומר הוא אומר, והוא מדבר עם טביב הרבה. אנשים לא יודעים מה קורה מאחורי הקלעים ומפיצים שמועות זדוניות. אלי וטביב מכירים כבר הרבה שנים, הם כבר עבדו ביחד והם נשארו חברים גם אחרי זה, אז הוא ידע בדיוק לאן הוא מגיע. משום מה השנה כולם נטפלים לאלי על כל סערה ופרשה, כאילו בשנים שעברו היה שקט מופתי בבית"ר. ככה טביב מתנהל כבר שנים ואלי לא הגיע לבית"ר כדי לשנות את טביב אלא כדי לעשות טוב למועדון. מעבר לכך, טביב התראיין ביום ראשון גם ל-ONE וגם ל-YNET ואמר שאין שום מתיחות ושיש יחסים מצוינים עם אוחנה. אז פתאום לזה לא מתייחסים?".

חבר קרוב נוסף של אוחנה מסכם ואומר: "ברור שלאלי היה לא נעים לקבל קללות ונאצות מהאוהדים, בטח לאור כל מה שהוא עשה עבור בית"ר, אבל אלי מכיר את הכדורגל לא מהיום ויודע שזה המצב. הוא ידע מראש לאן הוא מגיע, הוא לקח בחשבון שיהיו דברים שהאוהדים לא יקבלו וידע היטב מי זה אלי טביב. למה שהוא יעזוב עכשיו, בשביל שהאוהדים ימחאו לו כפיים ליומיים? הוא עושה עבודה טובה בבית"ר ואין לו שום כוונה או רצון לעזוב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יואל

    יש מגמה מרושעת בתקשורת לחבל בבית"ר ע"י הפצת ידיעות לא מבוססות ובין היתר מגמתם לחמם את הקהל נגד המנהלים אותה.

  2. יואל

    כל מיני ידיעות מתקשורת מגמתית שרצונה לחבל בבית"ר. בין היתר מגמתם לחמם את הקהל על אוחנה שהוא הדבר הטוה ביותר שקרה לבית"ר העונה.

  3. גדעון

    מי שהולך לישון עם כלבים שלא יתפלא כשהוא קם עם פרעושים.
    תמשיכו להגיד קומץ והקומץ הזה ישרוף את המועדון.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר