יקוב סילבסטר (צילום: דרור שבת)
יקוב סילבסטר (צילום: דרור שבת)

"סילבסטר שחקן איכותי, הוא יעזור לבית"ר"

החלוץ הסלובקי יקוב סילבסטר חתם ברביעי האחרון בבית"ר. מקורבי טביב מסבירים למה לא הגיע בלם זר: "אלי מאמין שההגנה הכי טובה היא ההתקפה"

פורסם בתאריך: 1.2.18 14:29

ביום רביעי האחרון, היום האחרון למועד ההעברות בליגת העל, החתימה בית"ר את החלוץ הסלובקי יקוב סילבסטר, בצעד שהפתיע לא מעט אנשים במועדון, שכן מזה תקופה ארוכה שבבית וגן מדברים על החתמת בלם זר.

אלא שגורמים המקורבים לבעלים אלי טביב מסבירים כי "אלי מאמין שההגנה הכי טובה היא ההתקפה. בינתיים זה עובד מצוין בבית"ר, שכבשה עד כה הכי הרבה שערים בליגה. בכל מקרה, אלי מאוד התרשם מסילבסטר וזו הסיבה שהוא בבית"ר".


קבלת הפנים ליקוב סילבסטר בבית וגן (מתוך דף האינסטגרם הרשמי של בית"ר ירושלים)


שכרו של סילבסטר, שחוגג בדיוק היום (שישי, 2.2) יום הולדת 29, מוערך בכ-15 אלף יורו בחודש, כשלבית"ר יש אופציה להאריך את ההתקשרות עמו לעונה נוספת.

טביב, יש לציין, עוקב אחרי סילבסטר כבר תקופה ארוכה. למעשה, החלוץ הסלובקי היה על סף חתימה בבית"ר כבר בעונה שעברה, אך הוא העדיף להישאר באירופה ואחרי ששוחרר מנירנברג הגרמנית העדיף לחתום באולברג הדנית.

"בינואר שעבר אלי טביב הציע לסילבסטר סכום הרבה יותר גבוה מזה שבו הוא חתם העונה", מעיד גורם המעורה בפרטים. "אבל סילבסטר אמר שהוא רוצה להישאר באירופה ועבר לדנמרק. הוא לא לקח בחשבון שהכדורגל שם שונה מאוד ועבר תקופה לא פשוטה. בסופו של דבר בית"ר הרוויחה, כי כעת היא משלמת לו פחות".

 

יקוב סילבסטר (צילום: דרור שבת)

יקוב סילבסטר (צילום: דרור שבת)

כאמור, העונה האחרונה של החלוץ בדנמרק היתה רחוקה מלהיות מרשימה. סילבסטר לא התאקלם בדנמרק ולא בקבוצה, ובסך הכל רשם 10 הופעות ואפס כיבושים. מה שגרם לטביב להתלהב מהחלוץ הוא התקופה שהעביר סילבסטר בגרמניה, שם שיחק בין השנים 2017-2012, תחילה בקבוצה ארזגברייג' מהליגה השנייה, שבמדיה הוא הרשית 23 שערים ב-66 משחקים בשנתיים, כשאת העונה השנייה הוא סיים כמלך השערים של הליגה עם 15. בקיץ 2014 הוא עבר לנירנברג תמורת 1.5 מיליון יורו. השנתיים הראשונות שלו בנירנברג היו סבירות – הוא כבש 10 שערים ב-38 משחקים – אך בעונה שעברה הוא רשם רק שש הופעות לפני שעבר לאולברג.

"יש לו עבר בכל הנבחרות של סלובקיה והוא היה מלך השערים בליגה השנייה בגרמניה", מציין גורם המקורב לשחקן ולבית"ר ומוסיף: "הוא שחקן איכותי ורציני, הוא יעזור לבית"ר".

יש לציין כי בעקבות החתמתו של סילבסטר הושאל פול אדגר להפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית. בנוסף, ציון צמח הושאל להפועל אשקלון.

לעומתם, שון גולדברג, שמכבי נתניה חשקה בשירותיו, ואור ואקנין שקיבל הצעה מהפועל קטמון, לא קיבלו שחרור ויסיימו את העונה בבית"ר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר