איתי שכטר (צילום: אורן בן-חקון)
איתי שכטר, קפטן בית"ר ירושלים (צילום: אורן בן-חקון)

שחקן בבית"ר, חבר קרוב של שכטר: "הוא מאוד רוצה להמשיך בבית"ר"

שחקן אחר מוסיף: "הוא אחד השחקנים החשובים במועדון"

פורסם בתאריך: 4.2.18 16:42

לאחר שבוע לא קל שכלל עזיבה של יוסי בניון, הפסד למכבי נתניה ביום שני שעבר ומחאה מדוברת של הקהל, בבית"ר ידעו כי איבוד נקודות היה מכניס את כל המערכת לסחרור. אולם, יחד עם הניצחון המשכר של אתמול, מוצ"ש, נראה כי בבית"ר, כמו בבית"ר, לא הכל יציב.

מי שעדיין לא סגור להמשך העונה הוא איתי שכטר. "שכטר בתקופה מאוד טובה, הוא תורם לנו מאוד בחדר ההלבשה ובין האחראים לכך, שלמרות כל הסערות שאנחנו עוברים הוא מלכד אותנו וגורם לכך שחדר ההלבשה יהיה חי", אומר אחד משחקני בית"ר הקרובים לשכטר ל"כל העיר". "שכטר אומר שהוא מאוד רוצה להמשיך בבית"ר, אך הציעו לו חוזה לעונה אחת ולדעתי הוא לא ימשיך אם ההצעה לא תשתנה".

איתי שכטר (צילום: שרון בוקוב)

איתי שכטר (צילום: שרון בוקוב)

שחקן נוסף בקבוצה מוסיף ומספר על חוסר הוודאות של שכטר וגם של השוער בוריס קליימן. "אפשר לראות על בוריס ועל איתי שיש להם חוסר שקט", אומר השחקן, "בגלל שלא החתימו אותם לשנה נוספת זה משפיע אי אפשר להתעלם מזה. אני חושב שלשכטר מגיע חוזה לשנים הבאות – הוא אחד השחקנים החשובים במועדון, אבל לצערי במועדון זה לא עובד ככה שמציעים לשחקנים חוזים ארוכי טווח, במיוחד לשחקן בן 30. אני יודע שאיתי מאוד רוצה להישאר בבית"ר ומגיע לו לקבל חוזה כמו שהוא דורש. אני יודע שמאז ההצעה הראשונה שהיתה לטביב הם לא ישבו שוב ודיברו על הצעה חדשה".

עוד משחק מצוין בשער של בית"ר ירושלים - בוריס קליימן (צילום: אורן בן חקון)

בוריס קליימן (צילום: אורן בן חקון)

לאחר הניצחון המרשים 3:1 והחזרה מפיגור 1:0 שמחה ואנחת רווחה גדולה שררה אתמול, מוצ"ש, באצטדיון טדי בקרב אנשי ושחקני בית"ר. לאחר ששוב החמיצו כדור עונשין בפעם השנייה ברציפות, והפעם זו היתה החמצה של שכטר, ראו בבית"ר את התסריט של יום שני חוזר על עצמו, אלא שאז אנתוני וארן השחקן הכי חם בליגה (זכה גם בשחקן החודש של מנהלת הליגה לפני המשחק) החזיר את הקבוצה למשחק ממש בסיום המחצית הראשונה מבישול יפה של שכטר. במחצית השנייה בית"ר רקדה על המגרש כשאריק סאבו מבקיע שער יוצא דופן, לאחר פריצה של 35 מטרים, ושכטר במבצע אישי יפה קובע את השלישי וגורם לאוהדים לצהול ולשיר לאוהדי מכבי חיפה "איך זה לקבל 3?".

"ההרגשה נהדרת עשינו ניצחון מאוד חשוב", סיפר שחקן בקבוצה ל"כל העיר" בתום המשחק והוסיף: "במחצית הראשונה היינו יכולים לגמור את המשחק אך החמצנו הרבה. אני שמח שידענו להתעלות על עצמנו ולהשיג 3 נקודות חשובות".

בית"ר הגיעה למשחק ללא חן עזרא המורחק, אך באימון המסכם של הקבוצה ביום שישי נפצע מרסל הייסטר ועשוי להיעדר גם מהמשחק נגד כפר סבא בגביע, מי שהחליפו היה שון גולדברג שקיבל מחמאות אתמול על משחקו הטוב.

אריק סאבו, שכבש את שערו השני העונה וגול מרשים במיוחד כשגבר על שני שחקנים בדרך לכיבוש השער היה מאושר בסיום וחבריו לקבוצה ציינו: "זה אחד השערים הכי יפים שהיו כאן העונה".

"היה לנו משחק טוב, אני שמח שנראינו טוב וגם ניצחנו", אמר בסיום שחקן נוסף בקבוצה ל"כל העיר", והוסיף: "לאחר הפנדל שהחמצנו עלו תסריטים מהמשחק נגד מכבי נתניה שהנה שוב זה קורה אחרי שאנחנו מתחילים טוב ואז אנחנו סופגים ומפסידים אך אני שמח שידענו במחצית השנייה לתרגם את זה ל-3 נקודות, היה חשוב לנו להפעיל לחץ ולצמצם את הפער מהפועל באר שבע ומכבי תל אביב שייפגשו היום ביניהם, אנחנו מקום שני כרגע וזה מה שחשוב".

הניצחון כאמור מעלה את בית"ר לפחות זמנית עד למשחק הערב של מכבי תל אביב מול הפועל באר שבע למקום השני בטבלה עם 43 נקודות, כשבית"ר חולמת על כך ששתי הקבוצות יסיימו בתיקו כך שתיהן תאבד נקודות ובית"ר תהיה צמודה מאוד לשתי הקבוצות.

"ידענו שהפועל באר שבע ומכבי תל אביב מתמודדות הערב ולכן היה חשוב לנו לנצח", טוען גורם בבית וגן ומוסיף: "שיחקנו התקפי ולא היה חסר שאנחנו נבקיע עוד שני שערים, אני חושב שכרגע אנחנו מתמודדים בצמרת, אך אי אפשר לדבר על אליפות כרגע כי העונה עוד ארוכה, אבל אנחנו ניתן את הכל כדי להגיע כמה שיותר רחוק".

 

בני בן זקן אמר אחרי המשחק: "משחק לא קל ,עשינו את זה בצורה משכנעת, פתחו עם החמצת פנדל כמו נגד נתניה, גם מבחינה מנטאלית זה לא פשוט כי המומנטום איתך ואז אתה מאבד אותו אחכ ספגנו והיה קשה , חשוב שכבשנו לפני המחצית זה נתן לנו תחושה טובה גם בחדר ההלבשה שאנחנו מסוגלים לנצח את המשחק הזה כשבדכ אנחנו יוצאים עם תחושה כזאת אנחנו מנצחים. גול מרשים של סאבו , הוא עבד היום מאוד נכון ומדויק. בקושי טעה ובא על שכרו".

בני בן זקן (צילום: אורן בן-חקון)

בני בן זקן (צילום: אורן בן-חקון)

על התחושות האישיות אמר בן זקן: "אני מאמן כדורגל, משתדל להזיז את הרעשים. כל הכבוד גם לשחקנים. לכולם מגיע קרדיט. אנחנו מתעסקים עם השחקנים רק בכדורגל. "מקצוענים מגיעים עם מחויבות, ריכוז וצניעות. אנחנו בשלב חשוב בגביע נגיע מוכן לכפס מול קבוצה בגביע קשה כמו מול ראשלצ ומרמורק אנחנו מגיעים במטרה לעבור".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר