איתי שכטר (צילום: אורן בן-חקון)
איתי שכטר (צילום: אורן בן-חקון)

"איתי לא ימשיך בבית"ר אם ההצעה לעונה אחת לא תשתנה"

שחקן בבית"ר, מהחברים הקרובים של החלוץ, מתאר את המצב הלא פשוט במשא ומתן מול טביב. שחקן אחר מוסיף: "אפשר לראות שאיתי לא שקט"

פורסם בתאריך: 8.2.18 11:57

איתי שכטר היה, ללא ספק, גיבור הניצחון של בית"ר על מכבי חיפה במוצ"ש האחרון. החלוץ סחט פנדל (שאותו הוא גם החמיץ), בישל את השער הראשון וכבש את השער השלישי לזכות בית"ר. בסך הכל הוא כבש העונה 8 שערי ליגה (והוסיף 2 בגביע הטוטו) ובישל 4 נוספים, כשפרט למספרים היפים בסך הכל הוא גם מפגין מנהיגות אמיתית ומהווה עוגן בחדר ההלבשה הצהוב.

ולמרות זאת, בבית"ר יש מי שמעידים כי "אפשר לראות שאיתי לא שקט". לדברי אחד משחקני הקבוצה "העובדה שהחוזה שלו מסתיים בסוף העונה בהחלט משפיעה עליו למרות שהוא מנסה להתעלם מזה. באופן אישי אני חושב שלשכטר מגיע חוזה ארוך טווח, הוא אחד השחקנים החשובים שלנו, אבל לצערי בבית"ר לא מציעים חוזים ארוכי טווח לשחקנים שעברו את גיל 30. איתי מאוד רוצה להישאר בבית"ר ובהחלט מגיע לו שבית"ר תלך לקראתו ותיתן לו את מה שהוא מבקש".

שחקן אחר בבית"ר, אחד מחבריו הקרובים של שכטר בקבוצה, מוסיף: "איתי בתקופה מאוד טובה. הוא תורם לנו מאוד בחדר ההלבשה והוא אחד האחראים העיקריים לכך, שלמרות כל הסערות שהקבוצה עוברת חדר ההלבשה מלוכד וחי. הוא מאוד רוצה להמשיך בבית"ר, אבל בינתיים הציעו לו חוזה לעונה אחת ואיתי לא ימשיך בבית"ר אם ההצעה לא תשתנה".

בבית וגן מנסים, בינתיים, לשדר עסקים כרגיל. "היתה פגישה אחת בין המועדון לבין אבי נמני, סוכנו של שכטר", מציין גורם בכיר בבית"ר. "הוא קיבל הצעה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. מאז לא היו פגישות נוספות ואין גם מועד לפגישה נוספת. איתי, ואת זה אנחנו יודעים, רוצה להישאר בבית"ר יותר מכל דבר אחר, אבל הוא גם רוצה חוזה לשנתיים. בבית"ר של השנים האחרונות אי אפשר לדעת איך זה ייגמר. זה יכול להיות לכאן או לכאן".

 


איתי שכטר (צילום: אורן בן-חקון)

איתי שכטר (צילום: אורן בן-חקון)

 

בדבריו האחרונים מתייחס הגורם הבכיר לכך שרק לפני כשלושה חודשים חתם עידן ורד על חוזה לשלוש שנים, כך שאי אפשר לטעון שהבעלים טביב לא נותן חוזים ארוכי טווח, אך באותה נשימה ניתן להזכיר לא מעט שחקנים אחרים שלא קיבלו את מה שרצו ועזבו.

שחקן נוסף שעתידו בבית וגן לא ברור הוא השוער בוריס קליימן, שגם הוא, כידוע, מסיים את חוזהו בקיץ הקרוב. קליימן, להבדיל משכטר, אפילו לא קיבל בשלב זה הצעה לחידוש החוזה, וישנם גורמים בבית וגן טוענים שהוא גם לא יקבל הצעה שכזו.

קליימן ספג הרבה ביקורת בתחילת העונה על היכולת שהוא מפגין, ולאחר שסופסל נתן כמה משחקים מרשימים ביותר, אך בסך הכל מדובר בעונה הפחות טובה שלו במועדון ובאופן כללי הוא סובל מחוסר יציבות, כשלצד הצלות מרשימות הוא סופג שערים לא מחויבים, כמו שקרה לו למשל נגד מכבי נתניה.

ביקורת ספג קליימן גם על השער שספגה בית"ר מול מכבי חיפה במוצ"ש האחרון, אבל שחקנים בקבוצה מנקים אותו מהאשמה וטוענים כי "בוריס הדף את הכדור בסדר וגם רחוק מהשער. אני לא חושב שיש לו חלק".

כך או כך, גורם בכיר בבית וגן טוען השבוע כי "עד כמה שידוע לי בקרוב יוצע לבוריס חוזה חדש. אנחנו שומעים את הדיבורים על בוריס ועל איתי ועל כך שהם לא יישארו, אבל אזכיר שכולם אמרו את אותו הדבר על ורד – ומה קרה בסוף? הוא קיבל חוזה לשלוש שנים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר