אנתוני וארן (צילום: ניר קידר)
אנתוני וארן (צילום: ניר קידר)

משנכנס וארן מרבין בשמחה: "הוא פשוט מכונת שערים"

בבית"ר מרעיפים מחמאות על החלוץ הלוהט שכבש בשישה משחקים ברציפות ובמאזנו כבר 16 שערים: "הוא פשוט חלוץ גדול"

פורסם בתאריך: 15.2.18 13:03

אנתוני וארן בכלל לא היה אמור בכלל לשחק נגד הפועל אשקלון. החלוץ הלוהט, שכבש ערב המשחק בחמישה משחקים ברציפות, סבל מכאבים בגבו ונכלל בסגל רק לאחר שקיבל זריקה לשיכוך הכאבים. אלא שבדקה ה‑85, כשהתוצאה היתה רק 1:1 ובית"ר נראתה כמי שעומדת לאבד נקודות, החליט המאמן בני בן זקן ללכת על כל הקופה ושלח את וארן למגרש.

שתי דקות בלבד חלפו והחלוץ, בנגיעה הראשונה שלו בכדור, נתן לבית"ר את היתרון והחזיר את הצבע ללחיים של אנשי המועדון. כ-2,500 אוהדי בית"ר היו מאושרים ושרו בקולי קולות את הלהיט החדש – "משנכנס וארן מרבין בשמחה".

"וארן פשוט מכונת שערים", מפרגן שחקן בבית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר". "הוא שחקן מוכשר, ילד טוב צנוע ושקט וכל המחמאות שהוא מקבל מגיעות לו בהחלט. בכל משחק הוא עושה שינוי ומבקיע שערים. יש לו משחק ראש מצוין והוא טכני מאוד. אין לי ספק שעם היכולת הזו מגיע לו לקבל זימון לסגל הנבחרת – הוא ראוי לזה".

גורם בבית"ר מוסיף כי "זה היה חילוף מנצח. אנתוני סקורר אמיתי. היתה התלבטות אם לשתף אותו, ובסוף זו התבררה כהחלטה מצוינת. אנתוני פשוט חלוץ גדול, בנגיעה הראשונה שלו בכדור הוא הבקיע. זה גול שיכול לתת לנו דחיפה עצומה להמשך כי היינו על סף איבוד נקודות. זה בהחלט יכול לעשות הבדל".

אנתוני וארן (צילום: ניר קידר)

אנתוני וארן (צילום: ניר קידר)

השער שהבקיע וארן נגד אשקלון היה השמיני שלו בליגה העונה (וה-16 בכל המסגרות), ובכך הוא השתווה לאיתי שכטר וקלאודמיר פריירה בראשות טבלת הכיבושים. וארן הבקיע שער בכל צורה אפשרית, עם הראש, עם רגל שמאל ועם רגל ימין, והוא השחקן היחידי בבית"ר שהבקיע בכל המסגרות – במוקדמות הליגה האירופית הוא כבש נגד ואשאש, בגביע הטוטו הוא הבקיע 2 שערים, בגביע המדינה לזכותו 5 כיבושים ובליגה, כאמור, 8.

ואם זה לא מספיק מרשים, אז הנה עוד נתון מדהים. בשנת 2018 הוא כבש 10 שערים ב-9 משחקים, תוך שהוא מרשית בשישה משחקים רצופים.

"מהאימון הראשון שלו אפשר היה לראות שהוא שחקן מצוין", טוען השבוע גורם בבית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר" ומוסיף: "ועדיין, קשה להאמין למספרים שהוא השיג עד כה. חשבנו שהוא יתרום, אבל לא ברמה הזו. בסך הכל יש לו נתונים פיזיים טובים, הוא טכני ויש לו משחק ראש איכותי. הדבר היחיד שחסר לו זה מהירות, אבל הוא יודע לחפות על זה עם מיקום מצוין".

שחקן בבית"ר מוסיף ומציין כי "אנתוני מאוד התקדם בחצי השנה האחרונה. הוא התאים את עצמו לקצב של ליגת העל ומגיע לו על זה הרבה מחמאות, כי זה לא קל לעשות את המעבר מהלאומית לליגת העל ולתת כזו תוצרת".
"שחקן אחר בבית"ר מציין כי "אנתוני עובד קשה מאוד באימונים, וגם שהוא ישב על הספסל הוא לא הוריד את הראש והתלונן, אלא עלה מהספסל בטירוף והוכיח את עצמו. הוא אומר בתקופה שהוא חי בחלום, ואין לי ספק שזה נכון. פשוט מדהים מה שהוא עושה בחודשיים האחרונים. הוא יודע לנצל כל רגע על המגרש על הצד הטוב ביותר".

 

 


אנתוני וארן (צילום: ניר קידר)

אנתוני וארן (צילום: ניר קידר)

ההצלחה המסחררת של וארן לא נעלמת מהעיניים של ראשי בית"ר, שמתכוונים לפתוח את חוזהו כדי להשאירו בבית"ר לתקופה ארוכה. לווארן, כידוע, חוזה עד לסיום העונה עם אופציה של בית"ר לעונה נוספת, כשהשכר שלו עומד כיום על כ-5,000 יורו בחודש. הכוונה של בית"ר היא, כאמור, לפתוח את החוזה, להכפיל את שכרו של החלוץ ולהחתימו על חוזה ארוך טווח.

"אנחנו מאמינים שבית"ר תשב בקרוב עם הסוכנים של אנתוני", מציין גורם המקורב לחלוץ ומוסיף: "עד כה לא נעשתה אף פנייה, אבל סביר להניח שזה יקרה עם חזרתו של אלי טביב מחו"ל. אנחנו יודעים שבבית"ר מאוד מעריכים את אנתוני, ובכלל מגיעות הרבה מחמאות למי שזיהה את הפוטנציאל שלו והביא אותו בקיץ לבית"ר".

גלעד קצב, אחד מסוכניו של וארן, אומר השבוע ל"ספורט כל העיר": "גם בחלומות הכי ורודים לא האמנו שככה תראה העונה הראשונה של אנתוני בליגת העל. ידעתי שהוא שחקן טוב, אבל אין ספק שהסיטואציה בבית"ר מתאימה לו מאוד כי מדובר בקבוצה מאוד התקפית. בגדול, הוא מפתיע את כולם עד עכשיו, ואני חושב שהוא הצליח אפילו להפתיע את עצמו. הוא אחד מסיפורי הסינדרלה הכי מתוקים ומובהקים".

אחד האנשים שחתום על הגעתו של וארן לבית וגן הוא שרון מימר, שהחל את העונה כמאמן בית"ר ופוטר עוד בחודש אוגוסט. אך עוד קודם לכן, הוא היה זה שנתן לחלוץ את ההזדמנות הראשונה במשחקי מוקדמות הליגה האירופית. וארן, כאמור, כבש במשחקו הראשון בקבוצה.

"החלוץ הראשון שרצינו להחתים בקיץ היה אלי אלבז", מודה מימר, "אבל ברגע שהעסקה הזו לא יצאה לפועל פנינו לאנתוני וארן. הכרתי אותו מהליגה הלאומית והצלחתי לשכנע את אלי טביב שלא צריך להתעקש על כך שהוא ייבחן. חשבתי שהוא פוטנציאל לעתיד, אבל אני בטח לא מתכוון להגיד שמישהו האמין שהוא יעמיד מספרים כאלה כבר בעונה הראשונה שלו. יש לו איכויות מדהימות, הוא גולר, יש לו מיקום מצוין והרבה שקט מול השער. אלה דברים שאי אפשר ללמד אותם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר