אלי טביב ואלי אוחנה (צילום: ניר קידר)
אלי טביב ואלי אוחנה (צילום: ניר קידר)

טביב ואוחנה בשיחות סגורות: "מאוכזבים מהתוצאה, אבל מאוד מעודדים לקראת ההמשך"

בבית"ר מרוצים, אך מאוכזבים אחרי התיקו אמש, ראשון, במשחק העונה. גורם במועדון: "נטרלנו את באר שבע והגענו למצבים על המגרש, אבל עדיין זו הרגשת פספוס"

פורסם בתאריך: 26.2.18 12:45

מרוצים, אך מאוכזבים. בית"ר יוצאת עם תחושות מעורבות לאחר התיקו אמש, ראשון (1:1) במשחק העונה מול הפועל באר שבע ,במשחק שהתקיים באצטדיון טרנר.

למעלה מ-14 אלף אוהדים מילאו את האצטדיון, ועל המגרש – השחקנים העניקו שואו. קצב מעולה של כדורגל, מצבים קורצים, שתי קורות של בית"ר, שני שערים של שחקני רכש-ינואר – ממן הבאר שבעי וסילבסטר הבית"רי – ובסיום בית"ר, שלא ניצחה את באר שבע בחוץ שש שנים וחצי, יוצאת מרוצה, אך מאוכזבת.



"התחושות בסך הכל טובות", ציין שחקן בקבוצה לאחר המשחק, "הוכחנו שאנחנו יכולים להתמודד עם באר שבע ומכבי תל אביב. המשחק הזה נותן לנו הרבה ביטחון. הגענו למצבים רבים, שלצערנו לא תורגמו לשערים, אבל אנחנו עם ביטחון למשחק הבא ומאמינים שנלך עד הסוף".

בית"ר ירושלים הפועל באר שבע (צילום: ניר קידר)

שחקני בית"ר, אתמול בטרנר (צילום: ניר קידר)

"היה קצב משחק מאוד טוב, קצב גבוה, היינו במשחק מהרגע הראשון", מתאר גורם במועדון, "איבדנו שתי נקודות כי היינו עדיפים, אבל אנחנו מסתכלים קדימה למשחק הבא. אין ספק שנטרלנו את באר שבע והגענו למצבים על המגרש, אבל עדיין זו הרגשת פספוס".

מי שהיו מאוד מרוצים מהיכולת שהציגה בית"ר הם בעל הקבוצה אלי טביב ומנהל הזכויות אלי אוחנה, שנהנו מהיכולת שהציגו שחקני הקבוצה במחצית השנייה, אך היו מאוכזבים מאוד בסיום בעקבות התיקו.

בית"ר ירושלים הפועל באר שבע (צילום: ניר קידר)

אתמול בטרנר (צילום: ניר קידר)

בשיחות סגורות שניהלו אוחנה וטביב לאחר המשחק, הם נשמעו אומרים: "שיחקנו מעולה, עמדנו טוב על המגרש. זה משחק שיוצאים ממנו מאוכזבים מהתוצאה, אבל מאוד מעודדים לקראת ההמשך".

מקורב לטביב מספר כי בעל הבית היה "מאוד מרוצה מהיכולת, אך מאוכזב מהתוצאה. אלי מאוד התרשם מסילבסטר שנכנס ועשה שינוי, הוא היה מאוד גאה בקבוצה והרגיש שהיינו יכולים להוציא יותר".

 

מי שקיבל את מירב המחמאות הוא יאקוב סילבסטר, שכבש את שערו השני ברציפות בבית"ר מאז שהגיע. במועדון מחלקים מחמאות לחלוץ. סילבסטר בעצמו אמר למקורביו כי הוא מאוד מרוצה מהתוצאה במשחק ובכלל מההתאקלמות שלו במועדון.

בקבוצה גם שיבחו את קצב המשחק והכושר של השחקנים – בסך הכל כולם יחד רצו כ-109 ק"מ, כאשר אריק סאבו הצטיין כשרץ במהלך המשחק קצת יותר מ-11.5 ק"מ. מי שאחראי על היכולת הפיזית של השחקנים הוא מאמן הכושר של הקבוצה שלומי ודררו.

בית"ר ירושלים הפועל באר שבע (צילום: ניר קידר)

(צילום: ניר קידר)

מנגד, היו גם קולות אחרים שטענו כי "גם תיקו זה מעולה בשבילנו. היו משחקים בעבר שהיינו בועטים בדלי ומפסידים את המשחק בדקות הסיום, ככה שצריך להסתכל על חצי הכוס המלאה".

הפנים של בית"ר לקראת הגומלין ברבע גמר, משחק שני נגד הפועל כפר סבא, שייערך באצטדיון טדי ביום רביעי הקרוב, 28.2, ב-21:00.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר