איתי שכטר, חלוץ בית"ר ירושלים (צילום: ניר קידר)
אחד המצטיינים העונה - שכטר (צילום: ניר קידר)

שחקנים בבית"ר מחמיאים: "שכטר מפחיד כל הגנה בליגה"

בבית"ר מתמוגגים מהחלוץ שמפגין יכולת מצוינת מאז תחילת העונה: "איתי עשה בית ספר להגנה של באר שבע. הוא שחקן ענק ונכס לחדר ההלבשה"

פורסם בתאריך: 28.2.18 19:40

יום ראשון האחרון, אצטדיון טרנר בבאר שבע. בדקה ה-59 של המשחק בין בית"ר להפועל באר שבע, בעיצומן של דקות נפלאות של השחקנים בשחור, יוצאת בית"ר להתקפה נוספת. כדור ענק של אריק סאבו שולח את איתי שכטר לספרינט של כ-20 מטר, כשעל הגב שלו נמצא חאתם אלחמיד. שכטר מתקדם שניים שלושה צעדים, נותן קטנה עם העקב ומשאיר את אלחמיד ההמום הרחק מאחור. פס קטן ליאקוב סילבסטר ו-1,500 אוהדים ביציעים בטירוף.
המהלך הזה הוא רק דוגמה מייצגת ליכולת הנהדרת שבה נמצא הקפטן של בית"ר בחודשים האחרונים. אז נכון, הוא עדיין מרבה ליפול ולהתחזות, אבל את מה שהוא עושה במרבית הדקות שלו על כר הדשא קשה עד בלתי אפשרי לעצור. ואתם מוזמנים לשאול את ההגנות של כל קבוצות ליגת העל.

שמונה שערים כבש שכטר בליגה העונה והוסיף גם שבעה בישולים. אל המספרים הללו צריך להוסיף גם את הפנדלים והכדורים החופשיים שהוא סחט, שהובילו את קלאודמיר פריירה להרשית שוב ושוב, או לבשל. אם אוספים את הכל ביחד, הרי ששכטר מעורב באופן ישיר או עקיף במרבית השערים שכבשה העונה בית"ר. והיא כבשה המון. 55 שערים ב-24 משחקי ליגה יותר משני שערים למשחק, כשבמרבית המקרים, כאמור, שכטר הוא זה שגורם להם.
"האמת היא שכבר נגמרו הסופרלטיבים והמחמאות שאפשר לומר על שכטר", מציין שחקן בבית"ר ומוסיף: "הוא שחקן ענק, חלוץ שמפחיד כל הגנה והוא נכס לחדר ההלבשה. ביום ראשון הוא פשוט התעלל בשחקני ההגנה של באר שבע, ולא משנה מי ניסה לשמור עליו. הוא היה מספר 1 על המגרש. לזכותו ייאמר שהוא לא נותן לעצמו הנחות באימונים ומשקיע את הכל, והיכולת במשחקים היא הביטוי הכי טוב לכך".

דקות ספורות אחרי שבישל את שער השוויון לסילבסטר, שכטר שוב אמלל את ההגנה של באר שבע. הוא פרץ נהדר באגף שמאל, השאיר אבק לשני שחקנים והעביר כדור רוחב מצוין לסילבסטר. הפעם הסלובקי לא הצליח לכבוש ונגח מעל השער.

"שכטר עשה מבצע גדול", מחמיא שחקן נוסף בבית"ר. "לרוע המזל סילבסטר עשה צעד אחד קדימה יותר מדי ולא הגיע טוב לכדור, אבל זה לא מוריד ממה ששכטר עשה. הוא נראה נהדר והוא נותן עונה פנטסטית". "שכטר היה מדהים", מוסיף ומפרגן שחקן אחר בבית"ר. "הוא הסתובב על אלחמיד שבע פעמים, לואי טאהא לא הסתדר איתו וגם מתן אוחיון סבל ממנו. הוא פשוט ביכולת שיא".

גורם בבית"ר מצביע על יתרונות נוספים של שכטר, כאלה שלא תמיד שמים אליהם לב במהלך המשחק. "איתי עשה למעלה מ-40 ספרינטים במשחק נגד באר שבע", מדגיש הגורם, "זה פשוט מטורף לשחקן בגיל 31. הוא עושה דברים מדהימים כשהוא עם הכדור, אבל הלחץ שהוא מפעיל על ההגנה גם בלי הכדור הוא עוד יותר מדהים. שחקני ההגנה תמיד חוששים ממנו. הוא מטריד אותם בלי סוף. הוא פירפר את ההגנה של באר שבע, שספגה הכי מעט שערים העונה. מה שהוא עשה בשער השוויון היה תאווה לעיניים, וחשוב לזכור שאת הדברים האלה הוא עושה מתחילת העונה".

 

ולמרות יכולת השיא של החלוץ, חוזה לעונה הבאה עדיין אין לו. שכטר, כידוע, מסיים את חוזהו בבית"ר בקיץ הקרוב, ואת ההצעה הראשונית שהגיש לו אלי טביב הוא דחה בשל אורכו – טביב הציע שנה עם אופציה לאחת נוספת, ואילו שכטר, דרך סוכנו אבי נמני, דורשים חוזה לתקופה של שנתיים מינימום אם לא מעבר לכך.

היה יכול להשאיר אותם? אלי טביב (צילום: שרון בוקוב)

אלי טביב (צילום: שרון בוקוב)

"אני רוצה לסיים את הקריירה בבית"ר", אמר השבוע שכטר בתוכנית הספורט של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ ברדיו ללא הפסקה, אבל על טביב, כך נדמה, זה לא ממש עושה רושם. בשבוע שעבר, כידוע, חזר הבעלים של בית"ר לארץ אחרי חודש שבו שהה במיאמי. בבית וגן חשבו שהוא הקדים את חזרתו כדי לסגור עניינים מול השחקנים שמסיימים חוזים בקיץ, שכטר בראשם (אבל גם קלאודמיר ובוריס קליימן ברשימה).

אלא שבינתיים שום דבר לא זז. מאז הפגישה הראשונה שהיתה בין טביב לבין נמני, שבו כאמור הוצע לשכטר חוזה לעונה אחת בשכר של 220 אלף דולר עם אופציה לעונה נוספת. שכטר, מצידו, מעוניין בחוזה לשנתיים לפחות ובשכר גבוה יותר.

בבית וגן, וגם בסביבתו של שכטר, משתדלים שלא להתעסק בנושא החוזה. כולם רוצים לשמור את הראש של החלוץ נקי עד כמה שאפשר, וזאת כדי שהוא ימשיך להוביל ולסחוף את הקבוצה. ועדיין, גורם בכיר בבית"ר טוען השבוע בשיחה עם "ספורט כל העיר" כי "טביב ונמני אמורים להיפגש בשבוע הבא פחות או יותר. לדעתי הם גם ייסגרו עניינים בפגישה. אם אני צריך להעריך, שכטר יישאר בבית"ר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שלא יגמר לעולם

    נשמע עמו כתבת יח"צנות. אז עם יד על הלב: כמה זמן שכטר יוכל להמשיך ככה? גם היום, במחצית, הוא בקושי עומד על הרגליים. יש לו עוד שנה לתת ברמות האלה? גג. השנה השניה זו שנת בונוס. רק בגלל שהוא שכטר.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר