איתי שכטר (צילום: ניר קידר)
איתי שכטר (צילום: ניר קידר)

על כמה איתי שכטר יסכים לוותר?

חוזה לחמש שנים אך ללא שדרוג בשכר ועם אופציית יציאה של בית"ר בכל קיץ. האם ההצעה החדשה שקיבל שכטר תשאיר אותו בבית"ר?

פורסם בתאריך: 8.3.18 11:47

אולי זו הכניסה לישורת האחרונה של העונה, אולי הפרסומים אודות ההתעניינות הגוברת של מכבי תל אביב והפועל באר שבע ואולי רצון ממשי של בית"ר להשאיר את איתי שכטר בבית וגן. תהיה הסיבה אשר תהיה, ביום שני האחרון קיבל הקפטן הצעה נוספת מהבעלים אלי טביב ונציגו אלי אוחנה במהלך פגישה מרובעת.

ההצעה כללה בשלב הראשוני מתווה בלבד, ללא סכומים, כשאם שכטר יקבל את המתווה יחלו הדיונים גם על השכר שהוא יקבל. מדובר על חוזה לחמש עונות, כשבמסגרתו יקבל שכטר תפקיד מקצועי במועדון לאחר שיחליט לסיים את הקריירה המקצוענית שלו.

על פניו מדובר בדיוק בהצעה שרצה שכטר. כזו שנותנת לו אופק מעבר לשנה הבאה, אולם ל"ספורט כל העיר" נודע כי כחלק מהמתווה צפוי שכרו של החלוץ לרדת עם כל עונה שתחלוף, כשבנוסף שכרו לא צפוי לעלות מזה שהוא מקבל העונה – כ-180 אלף דולר. כמו כן, על פי המתווה המוצע, לבית"ר תהיה את האופציה להשתחרר ממנו בסיום כל שנה.

שכטר, כידוע, מסיים את חוזהו בקיץ הקרוב ומזה תקופה ארוכה שהוא מחכה להצעה שתשאיר אותו בבית"ר. ההצעה הראשונית שקיבל, חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, לא היתה מקובלת עליו, כשהוא ביקש חוזה לשנתיים מינימום.

כאמור, מכבי תל אביב והפועל באר שבע כבר לוטשות עיניים אל עבר החלוץ, כשההערכות השונות מדברות על כך שהן יהיו מוכנות להציע לו שכר של כ-350-300 אלף דולר לעונה. מספרים גבוהים משמעותית מאלה שהוא מקבל בבית"ר.

שכטר מבחינתו מוכן לוותר על לא מעט כסף כדי להישאר בבית וגן, אך ספק אם ההצעה האחרונה שקיבל תשאיר אותו במועדון.

בבית"ר מקווים ששכטר יקבל את ההצעה, אך חבריו של החלוץ בבית וגן טוענים כי בהצעה הזו הוא לא יישאר. "אני לא חושב שאיתי יישאר עם הצעה כזאת", טוען שחקן בבית"ר ומוסיף: "אמנם הרעיון להשאיר אותו במועדון לחמש שנים יפה, אך הוא לא טוב עבור איתי כי השכר המוצע לא גבוה ובנוסף לטביב יש אפשרות להשתחרר ממנו".

 

 

שחקן אחר בבית"ר, שנחשב לחבר של הקפטן, מוסיף וטוען כי "עם כל הכבוד לזה שיש פה הבטחה לקבלת תפקיד במועדון, מי אמר שהמאמן שיהיה באותה עונה ירצה את איתי? הרי רק בשנה שעברה מאמן השוערים גיא סולומון עזב כי שרון מימר לא רצה אותו, מי מבטיח לאיתי שזה לא יקרה גם לו?".

איתי שכטר (צילום: ניר קידר)

איתי שכטר (צילום: ניר קידר)

"אני חושב שמגיע לשכטר לקבל הרבה יותר", טוען שחקן נוסף בבית"ר. "אבל טביב לא פראייר, הוא יודע איך להפוך את הדברים לטובתו וזה מה שהוא עשה גם פה. שכטר בהחלט ראוי ליותר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ההצעה הזאת של חוזה ל 5 שנים מעליבה ! זה לא יקרא !
    גם אופציה לצאת מהחוזה כל שנה של טביב וגם בכל שנה ירויח פחות ! לא יקרא !!! הרצחת וגם ירשת ?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר