יאקוב סילבסטר (צילום: ניר קידר)
יאקוב סילבסטר (צילום: ניר קידר)

"סילבסטר הוא בינתיים האקס פקטור שלנו"

בבית"ר מתמוגגים מההשתלבות של החלוץ הסלובקי יאקוב סילבסטר, שכבש עד כה 4 שערים ב-256 דקות בלבד על המגרש. "הוא בינגו"

פורסם בתאריך: 22.3.18 12:36

יאקוב סילבסטר ממשיך לגרוף מחמאות. חלוץ הרכש הסלובקי של בית"ר, שהצטרף למועדון בסוף מועד חלון ההעברות של חודש ינואר, פתח במוצ"ש האחרון לראשונה בהרכב של הצהובים בליגה, וכמו בכל ההופעות הקודמות שלו – הוא היה אחראי ליצירת שער לזכות בית"ר, כשהרשית בפעם הרביעית בשישה משחקים, בחמישה מהם הוא שולב רק כמחליף.

"סילבסטר בינתיים מתברר כבינגו", מחמיא שחקן בבית"ר לחלוץ הסלובקי ומוסיף ש"הוא עובד קשה, הוא אחלה שחקן והוא בעיקר גולר, הוא חד מאוד ליד השער. מעבר לכך, יש לו מהירות ותנועה טובה והוא שורף שטחים. אני באופן אישי מאוד אוהב אותו".

שחקן נוסף בבית"ר מתייחס לאפשרות שסילבסטר יהפוך לשחקן שובר שוויון מבחינת בית"ר ומציין כי "בינתיים הוא מוכיח בענק שהוא האקס פקטור שלנו. אפשר רק לקוות שזה יימשך".

שחקן אחר בבית"ר מדגיש כי "אין שום סיבה שסילבסטר לא יהיה האקס פקטור שלנו, בדיוק כמו שהיה בזמנו ראדה פריצה במכבי תל אביב. בינתיים הוא מפגין יכולת מצוינת, הוא מעורב בכל משחק בשערים ואנחנו מקווים שהוא ימשיך כך עד לסיום העונה".

הסלובקי, כאמור, שותף עד כה בשישה משחקי ליגה, אך בסל הכל הוא רשם במדים הצהובים 256 דקות משחק. בדקות המועטות הללו הוא כבש ארבעה שערים, משמע שער בכל 64 דקות, ואם הנתון הזה יישמר, אז בית"ר בהחלט עשתה את עסקת השנה.

"סילבסטר שחקן נהדר, אבל אני חושב שעדיין מוקדם לדבר עליו כשחקן שובר שוויון", טוען מנגד שחקן אחר בבית"ר. "הוא אמנם כבש כבר ארבעה שערים, אבל עדיין צריך לראות איך זה יימשך. מעבר לכך, צריך להמתין ולראות איך תהיה הרוטציה שלנו כשעידן ורד חוזר לכושר ויש גם את וארן, את שכטר ואת עזרא. בינתיים סילבסטר מוכיח שהוא יכול לעלות מהספסל ולהביא לשינוי וזה מצוין לנו".

בעקבות היכולת הטובה שמפגין סילבסטר, אלי טביב צפוי לממש את האופציה שיש לו על החלוץ הסלובקי ולהשאירו בקבוצה לעונה נוספת, אולם בסביבתו של הבעלים טוענים כי "מההיכרות עם אלי הוא יחכה עד ליום האחרון של האופציה. אין ספק שהכיוון חיובי, אבל יש עוד זמן עד לסיום העונה ואין מה למהר".

 

שחר גרינברג, סוכנו של סילבסטר, מחמיא לבעלים טביב וטוען כי "יש בבית"ר מנהל ספורטיבי בדמותו של טביב, שיודע להרכיב את הפאזל כמו שצריך. ההישג הגדול של בית"ר זה לא סילבסטר או שחקן אחר, אלה העובדה שחמישה שחקני הרכב פצועים והקבוצה מצליחה לנצח. לגבי סילבסטר, אני חושב שבית"ר עשתה רכש טוב. הוא בהחלט יכול להיות שובר שוויון, אבל את זה נדע רק בסיום העונה".

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר