רוצים גמר בטדי - שחקני בית"ר ירושלים חוגגים (צילום: ניר קידר)
(צילום: ניר קידר)

"המועדון צריך כבר תואר, האוהדים רוצים את זה ואנחנו, השחקנים, בטירוף לקראת זה"

ראשון, 20:50 באצטדיון סמי עופר. בית"ר נגד קרית שמונה בחצי גמר הגביע. המטרה: כרטיס לגמר שיתקיים בחודש מאי באצטדיון טדי

פורסם בתאריך: 29.3.18 11:14

"בית"ר ירושלים לא זכתה בתואר כמעט עשור, המועדון צריך כבר תואר, האוהדים רוצים את זה וגם אנחנו, השחקנים, בטירוף לקראת זה", כך אומר השבוע שחקן בכיר בבית"ר לקראת משחק חצי גמר גביע המדינה נגד הפועל קרית שמונה (ראשון, 20:50, אצטדיון סמי עופר).

"לא אכפת לי אם אני אכבוש או שזה יהיה מישהו אחר, שיהיה אפילו שער עצמי", ממשיך אותו שחקן, "העיקר והחשוב הוא לעלות לגמר ולהביא כבר תואר למועדון".

ואם עדיין לא הבנתם, דריכות רבה, התרגשות גדולה ותכונה ענקית נרשמה השבוע במתחם האימונים של בית"ר ירושלים בבית וגן. הצהובים, הן בהנהלת המועדון, הן השחקנים והצוות המקצועי והן האוהדים, רוצים רק דבר אחד – להגיע למשחק הגמר שיתקיים באצטדיון טדי ב-8.5.

עד כמה גדול הטירוף בקרב אוהדי בית"ר ירושלים אפשר היה להבין כבר בשבוע שעבר, אז התנפלו האוהדים הצהובים על אלפי הכרטיסים שהוקצו להם, וכשאלו נגמרו, הם עטו על כל כרטיס פנוי, גם אם הוא ביציע של הפועל קרית שמונה או הפועל רעננה (שתשחק מול הפועל חיפה בחצי הגמר השני). בסך הכל צפויים כ-20,000 אוהדי בית"ר לצבוע את אצטדיון סמי עופר בצהוב-שחור ולתת לשחקנים על כר הדשא תחושה שהם במשחק ביתי.

רוצים גמר בטדי - אוהדי בית"ר ירושלים (צילום: אורן בן חקון)

רוצים גמר בטדי – אוהדי בית"ר ירושלים (צילום: אורן בן חקון)

וטירוף הכרטיסים לא נגמר רק באוהדים, גם השחקנים עצמם מנסים בכל מאודם להשיג עוד כרטיסים לבני המשפחה ולמקורבים. "אנחנו מרגישים את התכונה ויש התרגשות גדולה לקראת חצי הגמר", מתאר שחקן בבית"ר את התחושות בבית וגן השבוע. "אנחנו מרגישים את הטירוף של האוהדים בכל מקום, וגם השחקנים רוצים לקנות עוד כרטיסים עבור המשפחות. יש ביקוש גדול מאוד לכרטיסים ואנחנו יודעים בוודאות שביציעים תהיה שליטה שלנו".

שחקן אחר בבית"ר מוסיף: "יש תכונה גדולה אצל כולם. ליל הסדר השנה יהיה שמח ואני בטוח שבשולחן הסדר של כל השחקנים והאוהדים ידברו רק על חצי הגמר. תהיה אווירה מטורפת ואנחנו כבר מחכים למשחק".

"ההכנות שלנו למשחק בעיצומן ויש התרגשות גדולה", אומר שחקן אחר בבית"ר. "יש תחושה של גביע מתקרב, אבל אנחנו עוד לא שם. יש לנו משחק קשה לעבור ואחרי שנעבור את קרית שמונה כבר ממש נרגיש שהגביע בהישג יד".

לא בכדי נזהר השחקן האחרון מדיבורים על הגמר. כנראה שגם הוא זוכר את ההדחה הכואבת בחצי הגמר בשנה שעברה, אז הפסידה בית"ר ירושלים למכבי תל אביב ופספסה את ההזדמנות לשחק על הגביע במשחק גמר שנערך באצטדיון טדי. כעת מקווים השחקנים, שרובם חוו את ההפסד בשנה שעברה, להצטרף לטל כחילה ושון גולדברג, שזכו להניף את הגביע במדי בני יהודה.

בבית וגן מאמינים שאם הקבוצה תצליח לעבור את קרית שמונה, משחק הגמר יהיה עם אווירה סופר ביתית ועם תמיכה של לפחות 25,000 אוהדי הקבוצה, שייתנו דחיפה ענקית לשחקנים.

 

"אנחנו מוכנים למשחק ובאים עם מטרה אחת – לעלות לגמר", מדגיש שחקן בבית"ר ומוסיף: "אנחנו עדיין לא מדברים על זה, אבל אין בכלל ספק שאם נעלה לגמר, יהיה מטורף בטדי. תהיה חגיגה של ממש. אבל לפני זה יש לנו משימה חשובה, להגיע לשם. קרית שמונה קבוצה מאוד איכותית ויהיה לנו קשה, אבל אני מאמין שעם התמיכה והטירוף של הקהל שלנו נצליח לעשות את זה".

"יש התרגשות עצומה לקראת חצי הגמר", מציין בנחרצות גורם בבית"ר ומוסיף: "אם אנחנו מנצחים, אפשר יהיה לומר שהגביע נמצא קרוב לידיים שלנו. אבל זה לא יהיה פשוט. קרית שמונה מגיעה למשחק הזה עם סגל מלא, היא קבוצה טובה ואנחנו צריכים לבוא מוכנים לגמרי".

גורם אחר בבית"ר מציין כי ""אני אדם מאוד אופטימי מטבעי, אבל עדיין לא תיארתי לעצמי ולא חלמתי שנהיה כל כך קרובים לדאבל כמו עכשיו. אנחנו יודעים שהמשחק נגד קרית שמונה יהיה קשה, אפילו מאוד קשה, אבל אני מאמין שנצליח להתעלות ולהשיג את הכרטיס לגמר. אנחנו חייבים להתחיל טוב את המשחק, להיכנס בקצב גבוה ואולי אפילו לכבוש שער מהיר, כי זה יגרום למשחק להיפתח ויעזור לנו לייצר עוד מצבים".

לבית"ר, כידוע, ממתין שבוע לא פשוט, כששלושה ימים לאחר חצי הגמר תצא הקבוצה למשחק עונה נוסף נגד הפועל באר שבע באצטדיון טרנר, אבל למרות החשיבות הגדולה של המשחק בבירת הנגב ולמרות שישנה עוד אפשרות גדולה לקחת אליפות, בבית וגן מבינים שרק משחק אחד מעניין כרגע – חצי הגמר ביום ראשון.

"אנחנו חייבים להיות מרוכזים רק בקרית שמונה ובגביע", מציין גורם בבית"ר ומוסיף: "אחרי שנבטיח את המקום בגמר נתחיל לחשוב על הפועל באר שבע וננסה להתמודד עם העייפות. יש לנו צ'אנס אמיתי לקחת תואר ואסור לנו לפספס אותו. אנחנו יודעים שיהיה קשה, המיקום של קרית שמונה מרמה כי מדובר בקבוצה מאוד חזקה, ואפשר היה לראות את זה במשחקים מולה העונה, כשהיו לנו חיים קשים וגם ביום ראשון זה לא יהיה שונה. אנחנו נצטרך לירוק דם ולהיות בשיאנו כדי להגיע למשחק הגמר בטדי. זה הדבר הכי חשוב כרגע".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שחור צהוב

    תבואו מפוקסים.תהיו רגועים ואז ככה אפשר להגיע לתוצאות. דריכות זה טוב מתח זה טוב אבל לקחת הכל בפופורציה. כי כגודל הציפייה יכול להיות אכזבה וזה חלילה יכול לפגוע בליגה.לכן חשוב לבוא נחושים בטוחים ומאמינים ובעזרת ה' השמיים הם הגבול.
    יאלללללה בית"רררררררר

  2. צהוב שחור

    בהצלחה לביתר אמן
    והחלום הכי גדול של כל אוהד כדורגל בארץ שביתר תשחק בגמר בטדי ותיקח את הגביע

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר