שחקני בית"ר ירושלים חוגגים אחרי הניצחון בחצי גמר הגביע (צילום: שרון בוקוב)
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים אחרי הניצחון בחצי גמר הגביע (צילום: שרון בוקוב)

בבית"ר חוגגים: "אנחנו בגמר – ובבית שלנו, עם הקהל, אין סיבה שלא נניף את הגביע"

בבית"ר חגגו כל הלילה את הניצחון הגדול על הפועל קרית שמונה בחצי הגמר: "אין סיבה שלא נניף את הגביע". מחמאות לעידן ורד, שהביא שינוי אחרי שנכנס במחצית. צפו בחגיגות מסמי עופר

פורסם בתאריך: 2.4.18 10:17

חגיגת ענק נרשמה אמש (ראשון, 1.4) באצטדיון סמי עופר בחיפה, כשאוהדי בית"ר ירושלים נשארו כשעה קלה ביציעים ועודדו בקולי קולות את שחקני הקבוצה והודו להם על הניצחון מול קרית שמונה, שהמשמעות שלו היא הופעה בגמר גביע המדינה לראשונה מאז עונת 2008/09. משחק הגמר (מול הפועל חיפה), שיתקיים ב-9.5, ישוחק כידוע באצטדיון טדי ובבית"ר בונים על תמיכה גדולה מהאוהדים בדרך להנפת הגביע השמיני בתולדות המועדון.

הדרך אל הגמר לא היתה קלה. בית"ר פתחה, כידוע, את המשחק בצורה חלשה מאוד ולמעשה רק קבוצה אחת הופיעה במחצית הראשונה – קרית שמונה. אולם הקבוצה הצפונית לא השכילה לנצל את השליטה המוחלטת שלה כדי לכבוש יותר משער אחד, ומול בית"ר של העונה זה ממש לא מספיק. במחצית נכנס עידן ורד למשחק וביחד עם הסטתו של אריק סאבו לעמדת המגן הימני והתעוררות של יתר חבריהם, בית"ר השתלטה על המגרש ובתצוגת ענק הפכה את התוצאה (צמד של יאקוב סילבסטר ושער בפנדל של סאבו), והחגיגה הגדולה החלה.



"החילוף של בני במחצית, כשהוא הכניס את עידן ורד, שינה את המשחק לגמרי", מחמיא גורם בבית"ר למאמן בני בן זקן. "עידן היה זה שעשה את ההבדל, אבל בכלל, במחצית השנייה הוכחנו שאנחנו קבוצה טובה יותר. השחקנים הוכיחו במחצית הזו שהם ווינרים גדולים".

אותו גורם מתייחס גם למחצית הראשונה החלשה ומודה: "אפשר להגיד שקריית שמונה יצאו פראיירים, הם היו יכולים להוביל עלינו 3:0 במחצית, אבל זה כבר היסטוריה".

"כל הילדות שלי חלמתי לשחק עם בית"ר בגמר הגביע", אומר הבלם טל כחילה, שזכה בשנה שעברה בתואר עם בני יהודה, "אני מקווה שנזכה ונחגוג, אבל עד לגמר יש עוד הרבה זמן והרבה משימות חשובות אחרות. אנחנו עם הפנים למשחק מול הפועל באר שבע ביום רביעי".

כחילה גם מתייחס לשינוי שחלק בקבוצה במחצית השנייה ואומר: "חדר ההלבשה שלנו מאוד מגובש וזה מה שעשה את ההבדל במחצית השנייה. הרמנו את עצמנו בהפסקה וביחד עם האנרגיות המטורפות מהקהל עשינו את העבודה".

 

 

 

גורם אחר בבית"ר מציין כי "התחושה פשוט מדהימה. אנחנו בגמר – ובבית שלנו, עם הקהל שלנו, אין סיבה שלא נניף את הגביע. זה הזמן שלנו. אני מאמין שטדי יהיה מפוצץ בצהוב שחור".



"זו פשוט תחושה מטורפת, תחושה מדהימה", מוסיף שחקן בבית"ר, "אנחנו בגמר הגביע וזה בלתי נתפס, בטח לאור העובדה שמשחק הגמר ייערך באצטדיון טדי. אנחנו שמחים מאוד שידענו להתעלות על עצמנו אחרי מחצית ראשונה חלשה, ועם האיכויות שלנו והתמיכה האדירה מהקהל ידענו לנצח. מדהים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר