בני בן זקן, מאמן בית"ר ירושלים (צילום: אורן בן-חקון)
בני בן זקן, מאמן בית"ר ירושלים (צילום: אורן בן-חקון)

לקראת מכבי תל אביב: מסדר הפצועים בבית"ר נמשך

כאבי הראש של בן זקן נמשכים: קונט וז'אורז'יניו ייעדרו, הייסטר בספק. שכטר עשוי שוב לפתוח על הספסל. ולמרות זאת, בבית וגן לא מוותרים על המשחק ואומרים - "צריכים וחייבים לנצח את מכבי"

פורסם בתאריך: 12.4.18 13:22

ביום שני, 16.4, תארח בית"ר ירושלים את מכבי תל אביב (21:00 בטדי) למשחק של להיות או לחדול מבחינתה, כשאיבוד נקודות נוסף יסגור סופית את עניין האליפות, שגם כך נראית כרגע די אבודה עם פער של שש נקודות מהפועל באר שבע כשנותרו שמונה משחקים לסיום העונה.

בבית וגן לקחו מאוד קשה את התיקו ביום ראשון, 1:1 עם בני יהודה, שהיה המשחק השני ברציפות שבו מאבדת הקבוצה נקודות, כשאל המפגש מול מכבי תל אביב מגיעים שחקני בית"ר ירושלים במטרה אחת ויחידה – להשאיר את 3 הנקודות בטדי.

מכבי תל אביב אמנם נראית לא טוב בשבועות האחרונים, אבל זה לא יהיה פשוט לבית"ר הפצועה, החבולה והעייפה, כשגם במשחק נגד החבורה של ג'ורדי קרויף צפויים לא מעט היעדרויות. אנטואן קונט עדיין סובל מכאבים בברכו וככל הנראה לא יהיה בסגל גם למשחק הזה, כשבבית"ר מקווים שהוא יעמוד לרשות הקבוצה בסיבוב השני של משחקי הפלייאוף העליון. גם ז'אורז'יניו צפוי להחמיץ את המשחק ולא להירשם לסגל, כשגם הברזילאי סובל מכאבים בברכו. בכל מקרה, בבית"ר מאוכזבים מאוד מהיכולת שהפגין הקשר העונה והוא לא צפוי להמשיך בעונה הבאה.

שוב מחוץ לסגל - אנטואן קונט (צילום: ניר קידר)

שוב מחוץ לסגל – אנטואן קונט (צילום: ניר קידר)

לעומתם, מרסל הייסטר, שסבל מפציעה בברך, חזר להתאמן בשבוע האחרון עם הקבוצה, אך ההחלטה האם לשבצו בסגל תתקבל רק באימון המסכם של בית"ר ירושלים ביום ראשון. בכל מקרה, בצוות המקצועי מדגישים כי הייסטר לא יפתח בהרכב וההתלבטות היא האם לרשום אותו בסגל.

שחקן אחר שלא צפוי לפתוח הוא הקפטן איתי שכטר, כשבבית"ר מביעים חשש שהוא עדיין לא התאושש לחלוטין מהמתיחה בשריר הירך האחורי, שבגינה הוא פתח על הספסל בשלושת המשחקים האחרונים.

מבחינת המאמן בני בן זקן ישנה התלבטות במערך של הקבוצה. אחת האפשרויות היא שבית"ר תמשיך לעלות במערך של שלושה בלמים, כשחן דילמוני יתופקד כמגן שמאלי ושון גולדברג כבלם שלישי. בקישור ישחקו קלאודמיר פריירה ואופיר קריאף, ואריק סאבו עשוי לפתוח כמגן ימני. בחוד צפויים לשחק יאקוב סילבסטר, אנתוני וארן ועידן ורד, שכבש שער נהדר מול בני יהודה ונראה שהוא חוזר לעצמו לאחר המחלה שהשביתה אותו לחודשים ארוכים.

 

 

"חיכיתי מאוד לרגע הזה", סיפר ורד בסיום לחבריו על הרגשות שהתפרצו לאחר הגול שכבש. הקשר גם התייחס לכיבוש עצמו, שהזכיר במעט את השער הגדול שכבש בזמנו אלי אוחנה נגד נבחרת אוסטרליה ואמר: "עשיתי את זה בסטייל, אין ספק. היה לי מאוד קשה לשבת בחוץ הרבה זמן".

חוזר לעצמו - עידן ורד (צילום: ליאת אבשלומי)

חוזר לעצמו – עידן ורד (צילום: ליאת אבשלומי)

"אין מישהו שמגיע לו יותר מעידן ורד, אחרי כל מה שעבר", מפרגן אחד מחבריו לקבוצה בשיחה עם 'ספורט כל העיר', ומציין: "עידן חיכה לרגע הזה ובאמת מגיע לו. אנחנו מאוד שמחים עבורו על השער שהוא כבש. זה בהחלט היה רגע מאוד מרגש".

אופציה נוספת שבוחן הצוות המקצועי מבחינת צורת ההעמדה של הקבוצה על המגרש, היא לוותר על הרכב שלושת הבלמים ולפתוח עם רביעיית שחקני הגנה. מי שנלקח בחשבון בהרכב במקרה כזה הוא דוד קלטינס, ששב מפציעה מול בני יהודה. ההתלבטות היא מי ישחק בעמדת המגן הימני – קלטינס או סאבו – במקומו של עופר ורטה שלא הרשים במשחק מול בני יהודה והוחלף.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר