רוצים להמשיך לחגוג - שחקני בית"ר ירושלים (צילום: ניר קידר)
רוצים להמשיך לחגוג - שחקני בית"ר ירושלים (צילום: ניר קידר)

"חייבים לנצח את הפועל חיפה, נבוא כדי לקחת את הנקודות"

בבית"ר מסמנים את המשחק נגד הפועל חיפה ביום שני כחשוב מאוד, כשבקבוצה מאמינים כי הפועל באר שבע תאבד נקודות נגד מכבי נתניה. מרסל הייסטר יחזור לסגל

פורסם בתאריך: 17.4.18 15:19

אחרי שני משחקים מאכזבים, מול הפועל באר שבע ומול בני יהודה, בבית"ר חזרו לחייך השבוע אחרי הניצחון החשוב מאוד שהשיגה הקבוצה על מכבי תל אביב ביום שני האחרון. בעקבות הניצחון צימקה בית"ר ירושלים את הפער מהפועל באר שבע ל–4 נקודות, כשבבית וגן מציינים כי המאבק על האליפות נפתח מחדש.

סיבה נוספת לחיוכים הרבים בבית וגן השבוע היא שלקראת הישורת האחרונה של העונה כל הפצועים חוזרים לסגל, כשבמשחק הקרוב נגד הפועל חיפה (שני, 21:00, אצטדיון סמי עופר) יחזור גם מרסל הייסטר אחרי היעדרות בת למעלה מחודש. הייסטר, חשוב לציין, עשוי לפתוח על הספסל במשחק וזאת בשל העובדה שהצוות המקצועי של בית"ר ירושלים מרוצה מאוד מהיכולת שמפגין שון גולדברג, שמילא בהצלחה את תפקיד המגן השמאלי בזמן פציעתו של הייסטר.

מרסל הייסטר (צילום: שרון בוקוב)

מרסל הייסטר (צילום: שרון בוקוב)

מחמאות ושבחים קיבל אנטואן קונט, שחזר היישר להרכב אחרי היעדרות משלושת המשחקים האחרונים והפגין יכולת טובה. קונט אמנם הוחלף בדקה ה–67 של המשחק, כשבבית"ר מדגישים כי הוא אינו כשיר עדיין ל-90 דקות.

"עם קונט אנחנו נראים אחרת", מציין גורם בבית"ר ומוסיף: "כשהוא על המגרש ההגנה שלנו נראית בטוחה יותר וגם משחק ההתקפה זורם טוב יותר".

כאמור, בבית"ר יודעים כי בעקבות הניצחון על מכבי תל אביב והתיקו של הפועל באר שבע מאבק האליפות נפתח מחדש, מה שהופך את המשחקים הקרובים לחשובים ומשמעותיים ביותר.

"הניצחון מול מכבי תל אביב היה חשוב מאוד לביטחון שלנו, במיוחד אחרי התיקו של הפועל באר שבע", אומר שחקן בבית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר". "היינו צריכים את הנקודות גם כדי לחזור למומנטום חיובי וגם כדי להפעיל לחץ על הפועל באר שבע. אנחנו עדיין מאמינים שאפשר לקחת אליפות אבל כדי לעשות את זה נצטרך להתעלות כבר מהמשחק הקרוב. הפועל חיפה קבוצה טובה וכולם ראו איך היא ביטלה את הפועל באר שבע, אבל אנחנו חייבים לנצח ונבוא כדי לקחת את הנקודות".

גורם בבית"ר מציין כי "הכל מתחבר העונה להפועל חיפה. הם אמנם לא קבוצה גדולה, אך ניר קלינגר מאמן מצוין שיודע להעמיד אותם כמו שצריך. אני בטוח שלא יהיה לנו קל מולם, אבל אנחנו חייבים את הנקודות".

 

"יש לנו משחק סופר חשוב ביום שני נגד הפועל חיפה", מציין שחקן נוסף בבית"ר. "אנחנו נהיה חייבים לחזור משם עם הנקודות, אחרת הניצחון על מכבי לא יהיה שווה כלום. נקווה מאוד שיום קודם לכן מכבי נתניה ייקחו עוד נקודות מהפועל באר שבע".

גורם במועדון מתייחס אף הוא למשחק בין מכבי נתניה להפועל באר שבע ביום ראשון וטוען כי "נתניה בינתיים נמצאת בכושר הכי טוב בפלייאוף וכשמוסיפים לזה את היכולת הלא מרשימה של באר שבע, אני בהחלט אופתע עם באר שבע תחזור משם עם ניצחון. במידה ונתניה אכן ייקחו נקודות מבאר שבע, אז יום למחרת אצטדיון סמי עופר יהיה מלא באוהדים שלנו, שיגיעו בטירוף ועם תחושה אמיתית שאפשר לקחת אליפות".

מבחינה מקצועית, לצוות המקצועי של בית"ר ישנה התלבטות לא פשוטה לגבי הסגל למשחק. ההרכב צפוי להיות זהה לזה שפתח מול מכבי תל אביב, מה שאומר שאיתי שכטר ימשיך לפתוח על הספסל ביחד עם אנתוני וארן. כשמוסיפים לכך את השוער השני סתיו שושן ואת חזרתם של מרסל הייסטר ודוד קלטינס, הרי שנותר מקום אחד פנוי שעליו נאבקים ז'אורז'יניו, יעקב בריהון, חן דילמוני ועופר ורטה.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר