אופיר קריאף, אלי טביב (צילומים: מתוך אינסטגרם, שרון בוקוב)
אופיר קריאף, אלי טביב (צילומים: מתוך אינסטגרם, שרון בוקוב)

גורם בבית"ר: "אופיר יקבל הצעה לחוזה חדש ומשודרג"

בבית"ר מרוצים מהתרומה של קריאף מאז שהוא חזר לקבוצה, ובבית וגן גוברות ההערכות שהבעלים טביב יציע לו חוזה משודרג

פורסם בתאריך: 17.4.18 14:47

בחודש ינואר האחרון, בעוד בית"ר ירושלים מחפשת נואשות אחר בלם וגורמים שונים אף מציינים בשיחות עם "ספורט כל העיר" כי זו המטרה הברורה של הקבוצה, החליטו הצהובים-שחורים להחזיר הביתה את מספר 24 לשעבר, אופיר קריאף, אחרי שנתיים וחצי שבהם שיחק במכבי חיפה ובהפועל קרית שמונה.

קריאף הובא על מנת 'לסגור את הפינה' בהגנה, ועל פי התוכניות הוא אמור היה להתמודד עם מיקי סירושטיין על מקום לצד טל כחילה. אך הרכש החדש הציג יכולת מעולה כבר במשחק החזרה הרשמי מול בני סכנין – משחק שבו אף כבש שער דקות בודדות לאחר שעלה כמחליף – והוביל לחזרה המדהימה של בית"ר ירושלים מ-2:0 ל-2:4. בתוספת היכולת הטובה שהציגו סירושטיין וכחילה בעת האחרונה, החליט הצוות המקצועי להמשיך עם קריאף במרכז השדה, לצד קלאודמיר פריירה ואריק סאבו.

הקשר, כאמור, חזר לבית וגן בינואר בחוזה לחצי עונה, עם אופציה לשנתיים נוספות. כעת עושה רושם שהוא יחתום על חוזה חדש, כבר בשבועות הקרובים, חוזה שבו הוא מקווה לקבל שדרוג בשכרו, לאור היכולת הטובה שהפגין.
בשונה מהפעם הקודמת שבה אופיר קריאף ישב עם הבעלים אלי טביב על חוזה חדש, אז הציב הקשר דרישות כספיות שלא הובילו להארכת חוזה והביאו לעזיבתו למכבי בחיפה, עושה רושם ששני הצדדים מעריכים אחד את השני ויגיעו לעמק השווה מבחינת שכר, והשחקן ימשיך ללבוש צהוב-שחור בשנים הבאות.

"אופיר מאוד אוהב את בית"ר. הוא עשה המון בשביל לחזור לקבוצה", מספר אחד מחבריו בשיחה עם "ספורט כל העיר", ומוסיף: "הרצון שלו להמשיך גדול מאוד, הוא אוהב את המועדון ומראה יכולת מעולה מאז שב הביתה.החיבור שלו עם הקהל ידוע וגם עם השחקנים. הוא גם מאוד מוקיר תודה לבני בן זקן על ההזדמנות שנתן לו".

אופיר קריאף (צילום: ניר קידר)

מוערך ואהוד – קריאף (צילום: ניר קידר)

האופציה של אלי טביב על אופיר קריאף מסתיימת בסוף העונה, כשגובה השכר בחוזה לשנה הבאה לא מוגדר, לטענת מקורבי קריאף. לכן על הצדדים לנהל משא ומתן כדי להמשיך את ההתקשרות גם בעונה הבאה.

"אני חושב שאלי טביב ישאיר את קריאף גם בעונה הבאה", מחזק את ההערכות גורם במועדון, בשיחה עם "ספורט כל העיר". "אחת הסיבות שהוא ישאיר אותו היא העובדה שקריאף יכול לשחק גם כקשר וגם כבלם, לצד היכולת הטובה שהוא מציג מאז הגיע לקבוצה. הוא גם שחקן בית שלנו, ואין הרבה כאלה. אופיר הראה יכולת מעולה, הוא יקבל הצעה לחוזה חדש כפי שצריך להיות".

 

 

מנגד, מי שכנראה לא ימשיך בבית"ר בעונה הבאה, כך לטענת גורמים במועדון ולטענת חלק מהשחקנים בבית"ר – ומלבד איתי שכטר שלגביו כבר נשמעו דברים כאלו בעת האחרונה – הוא הקשר חן עזרא, שמסיים את חוזהו. לבית"ר אמנם יש אופציה להמשך ההתקשרות מול עזרא, אך בשכר משודרג. על פי ההסכם בין הצדדים, אם בית"ר תאריך את חוזהו, הוא יזכה לשכר של למעלה מ-200 אלף דולר בעונה, שדרוג של למעלה מ-40 אלף דולר משכרו הנוכחי שעומד על כ-170 אלף דולר.

"אלי טביב רוצה את עזרא לעוד עונה אבל לא בכל מחיר, אני מניח שהוא ינסה להגיע איתו להסדר חדש, כשאם זה לא יסתדר, עזרא לא ימשיך בבית"ר". מעריך גורם בבית"ר ומוסיף: "עזרא בחור נחמד ושחקן טוב, אבל טביב רוצה להגיע להסדר כספי בתנאים שלו ובסכומים דומים לאלו שהוא קיבל העונה".

חן עזרא (צילום: ניר קידר)

לא בכל מחיר – עזרא (צילום: ניר קידר)

גורם נוסף בבית"ר מציין כי "בעזרא מתעניינות מכבי נתניה והפועל חיפה. רוב הסיכויים הם שהוא ילך לנתניה אם לא יחתום בבית"ר, כי שי ברדה וסלובודאן דראפיץ' מאוד רוצים אותו לעונה הבאה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. סמי

    אפשר לצפות שטביב יביא שחקנים טובים לא פחות מאלו שיעזבו, אבל שיקח בחשבון סיום מהיר מידי של הקמפיין האירופאי, הרבה לפני שהשחקנים החדשים ישתלבו בקבוצה.
    היינו בסרט הזה יותר מידי פעמים בשנים האחרונות. בלי המשכיות, לא נגיע רחוק.
    צריך לקחת בחשבון, שבנוסף לשכטר ועזרא שכנראה לא ימשיכו בביתר, גם קונט וגולדברג (שדי ייצב את ההגנה בחודשים האחרונים) לא ימשיכו/ימכרו. קליימן מחפש קריירה אירופאית (אם לא עכשיו, אימתי?). וסירושטיין? יכול להיות שגם לו יגידו שלום.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר