יחסרו לשחקנים - אוהדי בית"ר (צילום: אורן בן חקון)
יחסרו לשחקנים - אוהדי בית"ר (צילום: אורן בן חקון)

"חייבים לנצח את נתניה, ואז נגד באר שבע יהיו 30 אלף איש"

בבית"ר מתכוננים למשחק החשוב היום (שני) בנתניה, שממנו ייעדר השוער בוריס קליימן בשל צבירת צהובים: "סתיו שושן צריך להוכיח את עצמו". סילבסטר בספק למשחק בשל כאבי גב, האם שכטר יקבל את חולצת ההרכב?

פורסם בתאריך: 30.4.18 10:56

לאחר תוצאת התיקו של הפועל באר שבע במוצ"ש נגד בני יהודה, בית"ר ירושלים רוצה לאסוף 3 נקודות יקרות היום (שני), אז תשחק בית"ר ירושלים נגד מכבי נתניה (21:00 באצטדיון נתניה החדש) למפגש סופר חשוב, כל זאת רגע לפני משחק העונה מול האלופה והמובילה הפועל באר שבע (מוצ"ש, 5.5, 21:00 בטדי).

בבית"ר, יש לציין, יודעים טוב מאוד כי התוצאה מול מכבי נתניה תקבע את עתידה של הקבוצה מבחינת מאבק האליפות, בטח לאור איבוד הנקודות של האלופה מבאר שבע והעובדה שבית"ר תארח בשבוע הבא את משחק העונה.

בית"ר מגיעה למשחק בנתניה עם כאב ראש גדול, משום שבוריס קליימן, שמציג יכולת מעולה בשער בחודשים האחרונים ועדיין ממתין להצעה לחוזה חדש, ייעדר מהמשחק בשל צבירת כרטיסים צהובים. יחליף אותו בין הקורות סתיו שושן, שבפעמיים הקודמות שבהן עמד בשער השנה בית"ר ירדה מנוצחת וספגה חמישה שערים.

"באימונים סתיו מצוין, אבל הוא לא שיחק יותר משלושה חודשים. קשה מאוד לחזור ככה לשחק", מציין שחקן בבית"ר בדאגה בשיחה עם "ספורט כל העיר". "נקווה שסתיו יצליח להיכנס טוב למשחק – אם הוא ייכנס טוב הוא יעשה משחק טוב".

צריך להוכיח את עצמו - שושן (צילום: ניר קידר)

צריך להוכיח את עצמו – שושן (צילום: ניר קידר)

"סתיו תלה תמונה של ערן לוי מעל המיטה", מוסיף בצחוק גורם במועדון בשיחה עם "ספורט כל העיר". "וברצינות, הוא צריך להוכיח את עצמו. עד עכשיו כשהוא עמד בשער רק הפסדנו".

בבית"ר יודעים שלמרות התבוסה של מכבי נתניה בשבוע שעבר (5:1 להפועל באר שבע, ג"א), ואולי דווקא בגללה, מצפה להם משוכה לא קלה. "מצפה לנו משחק מאוד קשה", אומר שחקן בבית"ר. "בנוסף, אנחנו מגיעים שוב למשחק כשאנחנו יודעים שהפועל באר שבע איבדה נקודות, וזה די קשה כי זה שם את כל הלחץ עלינו".

כאמור, אחרי נתניה תשחק בית"ר נגד הפועל באר שבע, כשלמעשה החל מיום שני נכנסת הקבוצה לשבועיים מאוד גורליים ומשמעותיים של העונה. וזה הולך ככה – יום שני הקרוב, 30.4, מכבי נתניה בחוץ, חמישה ימים לאחר מכן, ב-5.5, הפועל באר שבע בטדי, ביום רביעי, 9.5, הפועל חיפה בגמר הגביע, וכעבור שלושה ימים, מוצ"ש 12.5, בני יהודה בחוץ.

 

"כל משחק מעתה הוא קריטי עבורנו", טוען שחקן בבית"ר. "אנחנו רוצים להגיע למשחק נגד הפועל באר שבע במוצ"ש כשאנחנו במרחק שתי נקודות, ולכן אנחנו חייבים לנצח את נתניה, ואז נגד באר שבע נמלא את טדי ב-30 אלף איש".

"אני מאוד מאמין שאפשר לקחת אליפות", מצהיר גורם במועדון בשיחה עם "ספורט כל העיר". "יש עוד מספיק נקודות שאפשר לקחת ויש גם מפגש ישיר עם באר שבע, כך שהכל עוד פתוח. אני רואה סיטואציה שאנחנו לוקחים דאבל, כמו שהפועל תל אביב עשתה מולנו לפני תשע שנים. תסריט כזה בהחלט עובר לי בראש והכל מתנקז לשבוע הקרוב – נתניה, באר שבע וגמר גביע".

האם בית"ר תסתדר בלעדיו? קליימן (צילום: שרון בוקוב)

האם בית"ר תסתדר בלעדיו? קליימן (צילום: שרון בוקוב)

מבחינה מקצועית, פרט להיעדרו של קליימן בשל צבירת כרטיסים צהובים, יקוב סילבסטר נמצא בספק למשחק בשל כאבי גב מהם הוא סובל, מה שאומר שאיתי שכטר צפוי לחזור להרכב הראשון אחרי מספר משחקים שבהם פתח על הספסל, אבל אף אחד לא באמת יופתע אם לבסוף יחליטו בבית וגן לתת את חולצת ההרכב לאנתוני וארן, כששכטר ימשיך לפתוח על הספסל. המגן השמאלי מרסל הייסטר לא יפתח אך ייכלל בסגל, במטרה להחזיר אותו לכושר משחק בהדרגה, לקראת הפועל באר שבע.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר