ערן לוי ומאור בוזגלו בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים בבית וגן (צילום: מתוך אינסטגרם)
ערן לוי ומאור בוזגלו בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים בבית וגן (צילום: מתוך אינסטגרם)

עידן חדש: מאור בוזגלו, ערן לוי ואלפונסו טיירה חתמו בבית"ר

שלושת הקשרים חתמו הבוקר בבית"ר ירושלים. לוי וטיירה יהיו בסגל למשחק הליגה הראשון נגד מכבי פתח תקוה ביום שני. בוזגלו הפצוע ייראה את המשחק מהיציע. בנוסף, מוני ברוש מונה לתפקיד מנכ"ל הקבוצה

פורסם בתאריך: 21.8.18 13:10

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג ויו"ר הקבוצה אלי אוחנה ממשיכים לעבוד בקצב מסחרר לקראת פתיחת העונה: היום (שני) חתמו בבית"ר מאור בוזגלו, ערן לוי ואלפונסו טיירה, שאיתם הגיעו השניים לסיכום במהלך סוף השבוע האחרון. השלושה מצטרפים לבלם טל בן חיים, שהצטרף באופן רשמי כבר בשבוע שעבר, כשיש לציין שהיד של חוגג עוד נטויה, וכי בית"ר ירושלים צפויה לצרף בקרוב גם שוער נוסף, מגן שמאלי וחלוץ.



בוזגלו, בן 30, עבר קבוצות רבות במהלך הקריירה שלו, כמו גם פציעות לא פשוטות. כבר בגיל נוער הוא עבר בין שלל קבוצות, בהן מכבי תל אביב, הפועל תל אביב, בית"ר ירושלים, ליון ומכבי חיפה, שם הוא ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים בשנת 2005. בבוגרים הוא שיחק, בין השאר, בהפועל פתח תקוה ובבני סכנין (כמושאל ממכבי חיפה). בשנת 2008 הוא עשה את המעבר הראשון שלו כשחקן בוגר כשנמכר ממכבי חיפה למכבי תל אביב. שלוש עונות לאחר מכן הוא עבר לשחק בסנטנדרד ליאז' הבלגית, אך לא זכה ליותר מדי הזדמנויות וכעבור כשנתיים חזר לישראל וחתם בשורות הפועל באר שבע, שבה הוא היה אחד השחקנים הבולטים באליפויות של הקבוצה וגם במסע הנהדר של באר שבע בליגה האירופית.

מאור בוזגלו במדי בית"ר ירושלים (צילום: מתוך אינסטגרם)

לוי, בן 33, סיים 2 עונות נפלאות במכבי נתניה, כשבראשונה הוא סייע לקבוצה להעפיל לליגת העל ובעונה שעברה כבש 10 שערים ובישל 11 נוספים, וסייע למועדון מעיר היהלומים לסיים במקום החמישי בטבלה. לוי לא הגיע לסיכום עם ראשי נתניה על הארכת חוזהו, ושמו נקשר לבית"ר כבר תקופה ארוכה, אך לדברי גורמים במועדון המאמן גיא לוזון לא ממש שש לצרף אותו. בסופו של דבר, בעקבות הגעתו של חוגג, נאלץ לוזון להתפשר וליישר קו עם הבעלים החדש.

באשר לטיירה, בן 26, קשרה של הפועל קרית שמונה בעונה שעברה, מדובר על קשר אחורי שאמור לנסות ולסתום את החור הגדול שהותיר אחריו קלאודמיר פריירה, שעבר כידוע לבני סכנין. טיירה הרשים מאוד את הצוות המקצועי של בית"ר ירושלים וכך גם את אוחנה, שפעל להנחיתו בבית וגן. טיירה, בניגוד לבוזגלו וללוי שחתמו לשנה אחת בלבד, חתם בבית"ר לשנתיים.

יש לציין כי לוי וטיירה צפויים להיות בסגל של בית"ר ירושלים למשחק הליגה הראשון נגד מכבי פתח תקוה (שני, 20:30, אצטדיון המושבה), בעוד שבוזגלו יראה את המשחק מהיציע.

 

בנוסף, ממשיך חוגג להשלים את הכוורת הניהולית של בית"ר ירושלים. כאמור, אלי אוחנה – מחזיק זכויות הניהול עד לפני שבוע וחצי – הפך להיות יו"ר המועדון, כשהבוקר, קצת לפני החתימה הרשמית על בוזגלו, לוי וטיירה, צירף חוגג את מוני ברוש, שימש כמנכ"ל בית"ר ירושלים.

אוחנה וברוש יובילו את הצוות הניהולי החדש של בית"ר ירושלים. חוגג: "מוני ברוש מביא עמו יכולות ניהוליות מגוונות וידע רב בתחום הספורט. אני בטוח כי תרומתו להצלחת הקבוצה תהיה משמעותית ותסייע לכולנו להוביל את בית"ר ירושלים לעידן חדש".

מוני ברוש, מנכ"ל בית"ר ירושלים (צילום: ליאור מזרחי)

ברוש שימש עד היום כמנכ"ל מיזם "Block Tv" – ערוץ טלוויזיה בינלאומי בתחום הבלוקצ'יין, שם הוא הכיר את חוגג שהוא אחד מיוזמי הקמת הערוץ.

לברוש ניסיון עשיר בתפקידים ניהוליים בכירים, כשבין השאר הוא שימש כמשנה למנכ"ל ערוץ 20, מנכ"ל אתר nrg, סמנכ"ל דיגיטל בקבוצת Rge, שכללה את ערוץ הספורט וערוץ הילדים. לברוש ניסיון רב בניהול והקמה של כלי תקשורת בתחום הספורט. כאמור עבד בערוץ הספורט במגוון תפקידים בכירים וכמו כן באתר one.
בתחילת דרכו שימש כאחראי תחום ספורט בערוץ 2 טלעד לצד תפקידו כדובר הערוץ.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר