שמואל שיימן, דודו גורש (צילומים: ניר קידר, שרון בוקוב)
הרכש החדש של בית"ר ירושלים - שמואל שיימן, דודו גורש (צילומים: ניר קידר, שרון בוקוב)

עוד רכש לבית"ר: שמואל שיימן חתם, דודו גורש סיכם

שיימן, מגן שמאלי, חתם היום (רביעי) לשנתיים. השוער דודו גורש סיכם לשנתיים ויחתום בקרוב. גורם בבית"ר: "היינו חייבים מגן שמאלי; גורש יוסיף לנו מהניסיון שלו"

פורסם בתאריך: 5.9.18 16:19

מסע הרכש של משה חוגג לא נפסק, ואולי אף מתגבר בעקבות שני ההפסדים הרצופים שספגה בית"ר ירושלים בשני מחזורי הפתיחה של ליגת העל. חוגג, ביחד עם היו"ר אלי אוחנה, החתימו היום (רביעי, 5.9) את המגן השמאלי שמואל שיימן לשנתיים, ובנוסף הגיעו לסיכום עם השוער דודו גורש, שגם הוא יחתום לשנתיים.



שיימן, בן 30, חתם כאמור לשנתיים בשכר שמוערך בכ-200 אלף יורו והוא אמור למלא את החלל שנפער באגף שמאל של בית"ר ירושלים לאחר עזיבתו של מרסל הייסטר בקיץ האחרון. כזכור, שיימן, שעבר רק בסוף העונה החולפת להפועל באר שבע, היה זה שגנז את חלומות התואר של בית"ר ירושלים בעונה שעברה, כשהפציץ כדור לשער של בוריס קליימן בדקה ה-105 של גמר גביע המדינה נגד הפועל חיפה.

"יכול להיות מעניין ששיימן מגיע, אולי הוא יחזיר לנו על מה שהיה בגמר הגביע", אומר בהלצה גורם בבית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר" ומדגיש: "היינו חייבים מגן שמאלי. אני חושב שזו החתמה טובה, בטח לנוכח מה שיש בשוק השחקנים, כשאין יותר מדי מגנים שמאלים טובים. שיימן יוכל לעזור לנו לייצב את ההגנה".

כאמור, חוגג את אוחנה הגיעו לסיכום עם השוער גורש, שגם הוא אמור לחתום לשנתיים. גורש, בן 38, מגיע אחרי עונה שבה איבד את אפודת השוער הראשון בהפועל באר שבע, שאיתה הוא זכה בשלוש אליפויות רצופות, והוא צפוי להיות השוער הראשון של בית"ר ירושלים במקומו של איתמר ניצן.

"אני חושב שגורש זה רכש שהוא הרע במיעוטו", מציין גורם בבית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר". "גיא לוזון לא סומך על איתמר ניצן. גורש יוסיף לנו מהניסיון שלו אבל אני חושב שמבחינה מקצועית נטו, הוא ואיתמר ניצן באותה הרמה".

פרט לשיימן ולגורש, ראשי בית"ר ירושלים בדקו השבוע אופציות נוספות בשוק השחקנים הישראליים. אחד מאותם שחקנים הוא מנור סולומון ממכבי פתח תקוה, כשבית"ר הגישה למכבי פתחה תקוה הצעה בסך כ-3 מיליון יורו תמורת מחצית מכרטיס השחקן שלו. המלאבסים, כידוע, סירבו, ואבי לוזון, אחד מבעלי מכבי פתח תקוה מדגיש בשיחה עם "ספורט כל העיר" כי "אם בית"ר ירושלים רוצה את מנור סולומון, היא צריכה לשלם לנו 6 מיליון יורו עבור 66 אחוזים מכרטיס השחקן שלו".

שחקן אחר ששייך למכבי פתח תקוה ובו מעוניינת בית"ר ירושלים הוא יוסי בניון, שכזכור שוחרר באמצע העונה שעברה מבית וגן. בעניינו של בניון מציין לוזון: "בית"ר ירושלים לא פנתה אלינו, וגם אם היא תפנה, התשובה תהיה חד משמעית – יוסי בניון לא משוחרר ממכבי פתח תקוה".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר